quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:26 schreef Intxaurraga het volgende:
Lijkt me een daad van iemand met een smiley in zijn avatar.
Nét niet bedoel je.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:26 schreef Rio het volgende:
Nou hou ik zelf helemaal niet van honden, maar mensen die zoiets doen mogen ze van mij ophangen. Aan een gitaarsnaar. En dan ze dan nét met hun teentjes bij de grond kunnen.
ESCquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:26 schreef Rio het volgende:
Nou hou ik zelf helemaal niet van honden, maar mensen die zoiets doen mogen ze van mij ophangen. Aan een gitaarsnaar. En dan ze dan nét met hun teentjes bij de grond kunnen.
Krijg je al een aanval na het zien van mijn avatar in alwéér een ander topic? O jee, hij schuimbekt al!
jawel net wel...net zo lang tot ze uitgeput raken of de tenenbreken...dan zullen ze langzamer en pijnlijker sterven dan meteen ophangen. Ik heb het er volkomen mee eensch. Grubbenvorst is hier niet ver vandaan....quote:
Ongenuanceerde lulhannesquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
Whehehe. Boxers zijn vies. Die kwijlen.
Jij kwijlt waarschijnlijk ook in je slaapquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
Whehehe. Boxers zijn vies. Die kwijlen.
En ik heb nog een trekhaakquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:54 schreef wimmul het volgende:
[..]
Jij kwijlt waarschijnlijk ook in je slaap
Och, na een poosje kan hij dan wél weer bij de grond.. Zakt vanzelf door de snaar heenquote:
Doe eens normaal joh, het is maar een hond...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:59 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Och, na een poosje kan hij dan wél weer bij de grond.. Zakt vanzelf door de snaar heen
Dit soort mensen wil ik wel graag een weekje in mijn garage samen met een goed gevulde gereedschapskist (vijlen, tangen, schuurmachine, soldeerapparaat etc)
Gillen zal na een paar uur niet meer lukken, dan heeft 'ie zijn stembanden wel kapot gegild..![]()
Ochja...defineer normaal...het is (waarschijnlijk) maar een Poolquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:19 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh, het is maar een hond...
Idioot.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:19 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh, het is maar een hond...
Mensen staan ver boven honden wat mij betreft. Als iemand dat niet vindt zijn we uitgepraat.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:19 schreef wimmul het volgende:
[..]
Ochja...defineer normaal...het is (waarschijnlijk) maar een Pool
Sorry hoor, maar omdat de mens 'boven' de hond staat (beetje vage opmerking, maar goed)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:32 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Prima, punt was dat de vergelijking met Hitler wat flauw was. Weet je wat, laat ik maar antwoorden dan. Ik zou Hitler laten sterven en je hond laten leven. Niet omdat ik vind dat de hond meer waard is dan de mens, maar omdat een dode Hitler de wereld een stuk beter zou maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |