abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40454257
Hier word ik nou kotsmisselijk van

Gestolen boxer afgemaakt na gruwelijke mishandeling

Uitgegeven: 3 augustus 2006 12:30
Laatst gewijzigd: 3 augustus 2006 15:51

VENRAY - Een dierenarts in Venray heeft woensdag een ernstig mishandelde en zwaar verwaarloosde boxer moeten afmaken. Dat heeft de politie donderdag gemeld. Uit onderzoek blijkt dat de hond was gestolen en dat hij zijn verwondingen enkele dagen geleden heeft opgelopen toen hij in Grubbenvorst aan de trekhaak van een auto is vastgemaakt en daarna honderden meters is meegesleurd.

De politie vond het dier woensdagmiddag in een leegstaande woning aan de Haammakerstraat in Venray. De boxer had over het hele lijf schaaf-, brand- en schroeiplekken. De hond had nauwelijks nog kussentjes onder zijn poten.

Gestolen

De hond bleek begin juli gestolen uit een ren bij een woning in Grubbenvorst. De mishandeling vond daar op 31 juli plaats op de Californischeweg.

De politie is op zoek naar een 20-jarige man en zijn 21-jarige zwangere vriendin bij wie de hond voor het laatst is gezien. Het duo reed in een zwarte auto met Pools kenteken. De hond werd in eerste instantie nog opgevangen en verzorgd maar de geraadpleegde dierenarts besloot hem te laten inslapen.

Bron Nu.nl
  donderdag 3 augustus 2006 @ 16:26:02 #2
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_40454309
ik dacht dat het om een andere boxer ging

pi_40454317
Lijkt me een daad van iemand met een smiley in zijn avatar.
pi_40454330

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2006 16:27:13 ]
  donderdag 3 augustus 2006 @ 16:26:39 #5
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_40454331
Nou hou ik zelf helemaal niet van honden, maar mensen die zoiets doen mogen ze van mij ophangen. Aan een gitaarsnaar. En dan ze dan nét met hun teentjes bij de grond kunnen.

Krijg je al een aanval na het zien van mijn avatar in alwéér een ander topic? O jee, hij schuimbekt al!
Ik heb al een boek.
pi_40454333
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 16:26 schreef Intxaurraga het volgende:
Lijkt me een daad van iemand met een smiley in zijn avatar.
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  donderdag 3 augustus 2006 @ 16:27:19 #7
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_40454349
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 16:26 schreef Rio het volgende:
Nou hou ik zelf helemaal niet van honden, maar mensen die zoiets doen mogen ze van mij ophangen. Aan een gitaarsnaar. En dan ze dan nét met hun teentjes bij de grond kunnen.
Nét niet bedoel je.
pi_40454471
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 16:26 schreef Rio het volgende:

Krijg je al een aanval na het zien van mijn avatar in alwéér een ander topic? O jee, hij schuimbekt al!
ESC
  donderdag 3 augustus 2006 @ 16:42:25 #9
140709 wimmul
Licht 0ntvlambaar
pi_40454892
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 16:27 schreef Likkende_Lassie het volgende:

[..]

Nét niet bedoel je.
jawel net wel...net zo lang tot ze uitgeput raken of de tenenbreken...dan zullen ze langzamer en pijnlijker sterven dan meteen ophangen. Ik heb het er volkomen mee eensch. Grubbenvorst is hier niet ver vandaan....
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 16:45:50 #10
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_40455007
Whehehe. Boxers zijn vies. Die kwijlen.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_40455137
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 16:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ongenuanceerde lulhannes
  donderdag 3 augustus 2006 @ 16:54:16 #12
140709 wimmul
Licht 0ntvlambaar
pi_40455261
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 16:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
Jij kwijlt waarschijnlijk ook in je slaap
(__/)
pi_40455315
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 16:54 schreef wimmul het volgende:

[..]

Jij kwijlt waarschijnlijk ook in je slaap
En ik heb nog een trekhaak
pi_40455435
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 16:27 schreef Likkende_Lassie het volgende:

[..]

Nét niet bedoel je.
Och, na een poosje kan hij dan wél weer bij de grond.. Zakt vanzelf door de snaar heen
Dit soort mensen wil ik wel graag een weekje in mijn garage samen met een goed gevulde gereedschapskist (vijlen, tangen, schuurmachine, soldeerapparaat etc)

Gillen zal na een paar uur niet meer lukken, dan heeft 'ie zijn stembanden wel kapot gegild..
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:00:04 #15
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_40455459
Limburgers.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:11:03 #16
140709 wimmul
Licht 0ntvlambaar
pi_40455798
Uitgegeven: 3 augustus 2006 17:04
Laatst gewijzigd: 3 augustus 2006 17:11

GRASHOEK - Een 20 jarige jongeman heeft tegen de klok van kwart voor vijf, een 21 jarige uit Polen afkomstige man met zijn 21 jarige zwangere vriendin vastgebonden aan de trekhaak van zijn ouder's auto. 43 km lang, heeft de 20 jarige Willem T. het tweetal achter de auto aangesleept. Toen hij op de snelweg werd aangehouden door de Politie omdat zijn "überboxen" net iets teveel decibel Vivaldi de openbare weg op bliezen. Kwam de politie tot de schrikbarende ontdekking dat het achterlicht van de auto ook defect was. Hierop werd Willem T. ook bekeurd.

Toen de dikke politie agent inclusief donut in rechthand terug naar zijn dienstauto wilde lopen struikelde hij perongeluk over een 21 jarige pool die met zijn tanden zijn polsen aan het doorknagen was. Hierop heeft de ambtenaar in functie aan de bestuurder gevraagd of hij daar een licentie voor had. Deze bezat de bestuurder helaas niet en was genoodzaakt de pool en zijn dikke vatsige zwangere poolse vriendin los te koppelen van de trekhaak. De pool en zijn vriendin zijn meegenomen naar het politie depot en zijn met de juiste papieren af te halen door de bestuurder.

Bron Nu.nl
(__/)
pi_40455970
Idioten.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:19:07 #18
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_40456042
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 16:59 schreef SadKingBilly het volgende:

[..]

Och, na een poosje kan hij dan wél weer bij de grond.. Zakt vanzelf door de snaar heen
Dit soort mensen wil ik wel graag een weekje in mijn garage samen met een goed gevulde gereedschapskist (vijlen, tangen, schuurmachine, soldeerapparaat etc)

Gillen zal na een paar uur niet meer lukken, dan heeft 'ie zijn stembanden wel kapot gegild..
Doe eens normaal joh, het is maar een hond...
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:19:42 #19
140709 wimmul
Licht 0ntvlambaar
pi_40456063
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:19 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ochja...defineer normaal...het is (waarschijnlijk) maar een Pool
(__/)
pi_40456144
quote:

[..]

Idioot.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:22:56 #21
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_40456151
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:19 schreef wimmul het volgende:

[..]

Ochja...defineer normaal...het is (waarschijnlijk) maar een Pool
Mensen staan ver boven honden wat mij betreft. Als iemand dat niet vindt zijn we uitgepraat.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:23:29 #22
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_40456171
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:22 schreef unstoppablemark het volgende:

[..]

Idioot.
pi_40456351
Mensen staan verder boven honden Dat er mensen denken dat ze superieur zijn tegenover dieren. De mens helpt de aarde naar de klote, of je het nu leukt vindt of niet.
pi_40456432
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:11 schreef wimmul het volgende:
Knip
Was het maar waar...
Huh?
pi_40456613
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:32 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Prima, punt was dat de vergelijking met Hitler wat flauw was. Weet je wat, laat ik maar antwoorden dan. Ik zou Hitler laten sterven en je hond laten leven. Niet omdat ik vind dat de hond meer waard is dan de mens, maar omdat een dode Hitler de wereld een stuk beter zou maken.
Sorry hoor, maar omdat de mens 'boven' de hond staat (beetje vage opmerking, maar goed)
mag je een hond maar gewoon mishandelen? Het is tenslotte maar een hond. De dader moet dus ook niet gestraft waorden? Het is tenslotte maar een hond.

Beetje rare redenering. Je hoort het vaker, maar ik snap de link met het mishandelen van onschuldige dieren niet zo. Dus je kan als mens alles maken m.b.t. natuur en dieren, omdat de mens bovenaan de foodchain staat? Beetje slap excuus. Wel goed als je geen zin hebt om je over dieren zorgen te maken, zo kom je er altijd makkelijk vanaf.

Je hebt ook mensen die zich er wel kwaad over kunnen maken, niet voor hun plezier, maar die walgen gewoon van mensen die dit doen.
Dat ze die mensen dan van alles toewensen, dat lijkt me logisch. Dat jij je er niet druk over kunt maken, zegt meer over jou dan over de anderen hoor.

Maar goed, jij bent tenslotte ook maar een mens...
Dus...
pi_40456657
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:00 schreef TrenTs het volgende:
Limburgers.
Hee, goed lezen.
Reden in een auto met pools kenteken.
Nu niet ons Limburgers aanvallen he
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:45:37 #27
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_40456747
Kut Polen
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  FOK!fotograaf donderdag 3 augustus 2006 @ 17:49:07 #28
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_40456830
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:11 schreef wimmul het volgende:
Uitgegeven: 3 augustus 2006 17:04
Laatst gewijzigd: 3 augustus 2006 17:11

GRASHOEK - Een 20 jarige jongeman heeft tegen de klok van kwart voor vijf, een 21 jarige uit Polen afkomstige man met zijn 21 jarige zwangere vriendin vastgebonden aan de trekhaak van zijn ouder's auto. 43 km lang, heeft de 20 jarige Willem T. het tweetal achter de auto aangesleept. Toen hij op de snelweg werd aangehouden door de Politie omdat zijn "überboxen" net iets teveel decibel Vivaldi de openbare weg op bliezen. Kwam de politie tot de schrikbarende ontdekking dat het achterlicht van de auto ook defect was. Hierop werd Willem T. ook bekeurd.

Toen de dikke politie agent inclusief donut in rechthand terug naar zijn dienstauto wilde lopen struikelde hij perongeluk over een 21 jarige pool die met zijn tanden zijn polsen aan het doorknagen was. Hierop heeft de ambtenaar in functie aan de bestuurder gevraagd of hij daar een licentie voor had. Deze bezat de bestuurder helaas niet en was genoodzaakt de pool en zijn dikke vatsige zwangere poolse vriendin los te koppelen van de trekhaak. De pool en zijn vriendin zijn meegenomen naar het politie depot en zijn met de juiste papieren af te halen door de bestuurder.

Bron Nu.nl
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 18:35:00 #29
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_40457979
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:41 schreef john6 het volgende:

[..]

Hee, goed lezen.
Reden in een auto met pools kenteken.
Nu niet ons Limburgers aanvallen he
Ons Limburgers.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  FOK!fotograaf donderdag 3 augustus 2006 @ 18:40:13 #30
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_40458134
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 18:35 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Ons Limburgers.

En nu niet ons polen aanvallen he
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 18:42:41 #31
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_40458197
oeps
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 18:43:06 #32
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_40458212
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 16:26 schreef Likkende_Lassie het volgende:
ik dacht dat het om een andere boxer ging

[afbeelding]
ik ook
  donderdag 3 augustus 2006 @ 18:51:58 #33
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_40458440
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:39 schreef Mork_Van_Ork het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar omdat de mens 'boven' de hond staat (beetje vage opmerking, maar goed)
mag je een hond maar gewoon mishandelen? Het is tenslotte maar een hond. De dader moet dus ook niet gestraft waorden? Het is tenslotte maar een hond.
Ik heb toch ook niet gezegd dat ik achter die mishandeling sta, of dat de dader niet gestraft hoeft te worden? Maar om iemand dood te willen martelen om een hond die je niet kent, vind ik echt belachelijk. Dan zie je het leven echt niet meer in de juiste proporties hoor.
quote:
Dat ze die mensen dan van alles toewensen, dat lijkt me logisch. Dat jij je er niet druk over kunt maken, zegt meer over jou dan over de anderen hoor.
Jij mag dat logisch vinden, ik vind het belachelijk om iemand dood te willen martelen om een onbekende hond. Daar vind ik de dood van een hond inderdaad niet zwaar genoeg voor, maar blijkbaar maakt dat me gelijk tot een dierenhater. So be it.
pi_40458853
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 18:51 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ik heb toch ook niet gezegd dat ik achter die mishandeling sta, of dat de dader niet gestraft hoeft te worden? Maar om iemand dood te willen martelen om een hond die je niet kent, vind ik echt belachelijk. Dan zie je het leven echt niet meer in de juiste proporties hoor.
[..]

Jij mag dat logisch vinden, ik vind het belachelijk om iemand dood te willen martelen om een onbekende hond. Daar vind ik de dood van een hond inderdaad niet zwaar genoeg voor, maar blijkbaar maakt dat me gelijk tot een dierenhater. So be it.
Weet je wat je dan in het vervolg doet hé? Hou gewoon je mond in dit soort topic's,

Je kan er van uitgaan dat je word uitgemaakt voor dierenhater als je zo reageert. Welk normaal denkend mens trekt nou een hond achter een wagen aan voor de lol voor mij part word die gozer gelijk afgeschoten als ze hem vinden, weer een idioot minder
Sukkels die sloop ik met knuppels.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 19:20:52 #35
149498 Maethor_Veleg
klunstenaar in hart en nieren
pi_40459232
En boxers zijn van die superlieve honden!

Zowiezo word ik heel agressief als er sprake is van onmacht of het nou plaatsvindt tussen mens en dier of mensen onderling. Dit soort dingen doe je gewoon niet, tenzij je knetteridioot bent natuurlijk.
Opera is when a guy gets stabbed in the back, and instead of bleeding, he sings!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 19:25:53 #36
140709 wimmul
Licht 0ntvlambaar
pi_40459393
quote:

[..]

[..]

Het gaat de meeste ook niet om de hond...maar de actie van die pauper Pool (die dood moet)
en aangezien jij niet verder in discussie wilde met mensen die de waarde van een polenleven onder dat van een boxer trachten...kan je maar beter stil zijn

Dank U
(__/)
pi_40459808
quote:

[..]

Niet zomaar een willekeurig mens, maar degene die zo gestoord is om dit te doen. Dat ben je hoop ik wel met me eens, dat mensen die dit voor de lol doen (kan trouwens geen reden bedenken waarom je dit zou doen) gestoord zijn.
Ik durf wel zover te gaan dat ik me meer bekommer om het welzijn van een onschuldig dier dan om dat van zo'n gestoord persoon die lol beleefd aan het pijnigen van andere mensen en/of dieren.
De reacties hier en op de FP zijn wat overtrokken soms, maar ik kan me daar niet druk om maken als ik lees wat die mensen gedaan hebben.
Dus...
  donderdag 3 augustus 2006 @ 19:42:01 #38
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_40459836
Het getuigt van een behoorlijk verknipte geest om zo'n daad te verichten, TBS lijkt me dus wel op zn plaats oog om oog, tand om tand geloof ik niet in
  donderdag 3 augustus 2006 @ 19:43:44 #39
140709 wimmul
Licht 0ntvlambaar
pi_40459884
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 19:42 schreef ArendBarend het volgende:
Het getuigt van een behoorlijk verknipte geest om zo'n daad te verichten, TBS lijkt me dus wel op zn plaats oog om oog, tand om tand geloof ik niet in
kussentje voor kussentje wel? Wacht maar tot het je naasten overkomt, dan praten we verder
(__/)
pi_40460019
Weer die polen heah.
Grafhekel aan dat volk
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 3 augustus 2006 @ 19:50:59 #41
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_40460111
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 19:25 schreef wimmul het volgende:

[..]

Het gaat de meeste ook niet om de hond...maar de actie van die pauper Pool (die dood moet)
en aangezien jij niet verder in discussie wilde met mensen die de waarde van een polenleven onder dat van een boxer trachten...kan je maar beter stil zijn

Dank U
Dat vind ik dus zwaar overdreven, iemand dood wensen omdat ie een hond mishandelt. Wie zullen we dan nog meer dood gaan martelen? De honderden mensen die hun hond aan een boom vastbinden als ze op vakantie gaan?
  donderdag 3 augustus 2006 @ 19:51:29 #42
140709 wimmul
Licht 0ntvlambaar
pi_40460129
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 19:50 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Dat vind ik dus zwaar overdreven, iemand dood wensen omdat ie een hond mishandelt. Wie zullen we dan nog meer dood gaan martelen? De honderden mensen die hun hond aan een boom vastbinden als ze op vakantie gaan?

P.s: Vergeet de mensen niet die op dove poesje schieten
(__/)
pi_40460188
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 19:42 schreef ArendBarend het volgende:
Ja, jammer dat de straffen zo laag zijn voor dierenmishandeling e.d.
Ik denk dat een paar maanden gevangenis het maximum is wat je hiervoor zou kunnen krijgen. En dat zou dan gelijk uitzonderlijk zijn, zo'n hoge straf.
Dit lijkt me ook een gevalletje TBS. Alleen geloof ik niet zo dat dit soort mensen kunnen verbeteren, maar goed. Oog om oog gaat hier natuurlijk niet op nee, daar schiet je ook geen zak mee op.
Dus...
  donderdag 3 augustus 2006 @ 19:54:15 #44
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_40460214
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 19:40 schreef Mork_Van_Ork het volgende:

[..]

Niet zomaar een willekeurig mens, maar degene die zo gestoord is om dit te doen. Dat ben je hoop ik wel met me eens, dat mensen die dit voor de lol doen (kan trouwens geen reden bedenken waarom je dit zou doen) gestoord zijn.
Zeker zijn we dat eens.
quote:
Ik durf wel zover te gaan dat ik me meer bekommer om het welzijn van een onschuldig dier dan om dat van zo'n gestoord persoon die lol beleefd aan het pijnigen van andere mensen en/of dieren.
De reacties hier en op de FP zijn wat overtrokken soms, maar ik kan me daar niet druk om maken als ik lees wat die mensen gedaan hebben.
Ik kan me daar wel druk om maken. Als het nou je eigen hond is, of desnoods een hond die je kent, kan ik me voorstellen dat je je emoties niet onder controle hebt. Maar kom op zeg, om een onbekende hond met allemaal martel-voorstellen aankomen, dan zit er een steekje bij je los.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 19:59:22 #45
140709 wimmul
Licht 0ntvlambaar
pi_40460368
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 19:54 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Zeker zijn we dat eens.
[..]

Ik kan me daar wel druk om maken. Als het nou je eigen hond is, of desnoods een hond die je kent, kan ik me voorstellen dat je je emoties niet onder controle hebt. Maar kom op zeg, om een onbekende hond met allemaal martel-voorstellen aankomen, dan zit er een steekje bij je los.
Pool - Actie
Wij - Reactie

Zie je het verschil? Als je zegt dat wij met onze "extreme" bestraffing geen haar beter zijn dan die Pool (die dood moet)...heb je misschien wel gelijk....maar deze pauper pool (die dood moet) verdient ook geen haar beter.
(__/)
pi_40460467
@Hephaistos

Laten we het zo stellen:

Als ik zie dat iemand bv jij zoiets doet met een dier, ben jij de mijne
  donderdag 3 augustus 2006 @ 20:04:56 #47
140709 wimmul
Licht 0ntvlambaar
pi_40460502
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 20:03 schreef JimDavis het volgende:
@Hephaistos

Laten we het zo stellen:

Als ik zie dat iemand bv jij zoiets doet met een dier, ben jij de mijne
Eensch
(__/)
pi_40461172
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 19:54 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Mwoa, dat is gewoon een emotionele reactie op dit bericht, dat kan geen kwaad. I.t.t. wat die personen met die hond hebben gedaan, bij hun zit een steekje los. En zoals iemand hierboven net al aanhaalde, het is meer actie - reactie. Die mensen die posten dat ze die persoon willen mishandelen komen daar niet spontaan mee aanzetten, maar als reactie op een misselijkmakende daad.

Maar goed, we verschillen niet eens zo erg van mening denk ik, meer qua interpretatie. Ben altijd een grote dierenvriend geweest en snap de kwaadheid wel.
Dus...
pi_40473325
Kut Polen

Verdachten mishandeling boxer gearresteerd

Uitgegeven: 4 augustus 2006 10:06

VENRAY - De politie heeft donderdagavond in Venray twee verdachten aangehouden voor de diefstal, verwaarlozing en mishandeling van een hond. De boxer werd woensdag gevonden en moest worden afgemaakt. Het dier was achter een auto vastgemaakt en meegesleurd.

De verdachten zijn een vrouw van 21 jaar en een man van 20 jaar uit Polen, meldde een woordvoerder vrijdag. Ze hebben verklaard dat ze de hond aan de trekhaak hadden vastgelegd en dat waren vergeten toen ze wegreden.

Een buurtbewoonster tipte de politie over de verdachten. De politie gaat verder met het onderzoek naar de precieze toedracht en hun rol. Het duo is vastgezet en zal vrijdag verder worden verhoord.

Gestolen

De politie vond de boxer woensdag in een leegstaande woning in Venray. De hond had over het hele lijf schaaf-, brand- en schroeiplekken. Het beest had nauwelijks nog kussentjes onder zijn poten. De hond bleek begin juli te zijn gestolen in Grubbenvorst.

vrijdag 4 augustus 2006 @ 10:51:50 #50
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_40473659
quote:

[..]

Your point being? Wat is het fucking verschil? Alleen omdat dieren niet op een wc schijten? Jij bent ook maar een retard, is toch geen reden om je aan mijn trekhaak te binden? In wat voor opzicht is de mens superieur, zonder mensen zou het een stuk beter gaan met deze planeet. Mensen zijn destructief, een plaag voor de aarde.
Ik heb al een boek.
pi_40473751
De daders hebben ze al te pakken, Deze verklaarden dat ze de hond waren vergeten van de trekhaak los te maken toen ze wegreden.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 17:19:51 #52
140709 wimmul
Licht 0ntvlambaar
pi_40486232
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 10:36 schreef ANWB het volgende:
Kut Polen

Verdachten mishandeling boxer gearresteerd

Uitgegeven: 4 augustus 2006 10:06

VENRAY - De politie heeft donderdagavond in Venray twee verdachten aangehouden voor de diefstal, verwaarlozing en mishandeling van een hond. De boxer werd woensdag gevonden en moest worden afgemaakt. Het dier was achter een auto vastgemaakt en meegesleurd.

De verdachten zijn een vrouw van 21 jaar en een man van 20 jaar uit Polen, meldde een woordvoerder vrijdag. Ze hebben verklaard dat ze de hond aan de trekhaak hadden vastgelegd en dat waren vergeten toen ze wegreden.

Een buurtbewoonster tipte de politie over de verdachten. De politie gaat verder met het onderzoek naar de precieze toedracht en hun rol. Het duo is vastgezet en zal vrijdag verder worden verhoord.

Gestolen

De politie vond de boxer woensdag in een leegstaande woning in Venray. De hond had over het hele lijf schaaf-, brand- en schroeiplekken. Het beest had nauwelijks nog kussentjes onder zijn poten. De hond bleek begin juli te zijn gestolen in Grubbenvorst.

Hulde

P.s: En nu nog op het dorpsplein ophangen!
(__/)
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 18:02:30 #53
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_40487344
Honden zijn vies en stinken, maar dit is wel zielig.....
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
pi_40487434
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 18:02 schreef freddygonzales het volgende:
Honden zijn vies en stinken, maar dit is wel zielig.....
Wel lief en trouw
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 18:20:43 #55
140709 wimmul
Licht 0ntvlambaar
pi_40487811
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 18:05 schreef JimDavis het volgende:

[..]

Wel lief en trouw
(__/)
pi_40494065
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 10:56 schreef john6 het volgende:
De daders hebben ze al te pakken, Deze verklaarden dat ze de hond waren vergeten van de trekhaak los te maken toen ze wegreden.
Ja en dan afdoen als een tragisch ongelukje:

En dat is toch niet strafbaar?
pi_40494114
Boxers zijn toch lelijke kut honden
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 17:42:33 #58
140709 wimmul
Licht 0ntvlambaar
pi_40515394
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 21:59 schreef Canisfire het volgende:
Boxers zijn toch lelijke kut honden
Ja jij bent ook lelijk en kut
(__/)
pi_40516231
quote:
Whehhehehehe
Die tekst
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 18:41:08 #60
140709 wimmul
Licht 0ntvlambaar
pi_40517082
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 18:12 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Whehhehehehe
Die tekst
Dank U
quote:
Jesus didn't revive from death, live's like a game, he just fukin cheated
Moet dat niet zijn:

Jesus didn't revive from death, life's like a game, he just fukin cheated
(__/)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')