Tsja, dat krijg je ervan he. Amsterdam is dan ook voor Paupers.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:10 schreef Razor21 het volgende:
Geen jas bij me en ik moet zo ongeveer 10 min. naar Amsterdam Sloterdijk CS lopen in de regen.
En er komt godverdomme veel meer aan
Waarom heb ik geen jas meegenomen...allahdomme!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Doodsverwensingquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Ja, flink over je hoofd dan, en goed afbinden onderop.
jij bent een kneusquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:10 schreef Razor21 het volgende:
Geen jas bij me en ik moet zo ongeveer 10 min. naar Amsterdam Sloterdijk CS lopen in de regen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Dude kiosk is dus ook 10 min. lopen...ik jat er zo wel eentje in de trein bij zo'n Linkse vouwfietsvouwerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:18 schreef XiChico het volgende:
Paraplu, als je die ook niet hebt koop hem bij een kiosk.
tja, als jij zo stom bent om geen ademgaten te makenquote:
Jaloers?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:11 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je ervan he. Amsterdam is dan ook voor Paupers.
Pak een tram.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:10 schreef Razor21 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Kut, als ik dit zo zie dan is het in een kwartiertje boven Utrecht.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:10 schreef Razor21 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar heb je weinig aan als je je strot afknelt. Goede raad, niettemin.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tja, als jij zo stom bent om geen ademgaten te maken.
Er zijn ook mensen die geen mietjes zijn heur.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:37 schreef zatoichi het volgende:
Geen jas? Toen ik vanochtend de deur uitging was het 14 graden.
Dan moeten ze niet zeiken als ze nat regenen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:38 schreef Rio het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die geen mietjes zijn heur.
Sinds wanneer is er een Amsterdam Sloterdijk Centraal Station?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:10 schreef Razor21 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
RELAXED MAN!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:33 schreef alors het volgende:
Daarom heb ik dus standaard een paraplu in mn tas zitten![]()
neuh, ik mag hier geen baggertopiques openenquote:
Sinds wanneer zijn de KLB-gebruikers zulke watjes geworden?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:47 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
neuh, ik mag hier geen baggertopiques openen![]()
delete geile mods bv?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:49 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn de KLBONZ-gebruikers zulke watjes geworden?
Dus dan is het een ''verkapte'' doodsverwensingquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tja, als jij zo stom bent om geen ademgaten te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |