eerst zelfmoord aubquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:19 schreef Maikuuul het volgende:
Dat heb ik ook gek
Fok! heeft mijn leven verwoest en nu ga ik een bomaanslag plegen op de server
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:17 schreef danos het volgende:
ik vraag ook meestal wel aan een kamper Maikuuul of hij nou bier of beiar zegt
Bedankt! Ik heb mezelf al voorgenomen vanaf heden aardig te zijn tegen iedereen. Hopelijk kan ik het volhouden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:19 schreef nsfw het volgende:
Heel goed van jezelf dat je je eigen probleem kan onderkennen! Dat kan niet iedereen van zichzelf zeggen
Nu is het nog maar een kwestie van jezelf veranderen!
Succes!
Nee jo! Ik durf alleen mensen verbaal te confronterenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:23 schreef Litso het volgende:
Jij bent zo'n type dat na een Bruce Lee film zo opgefokt is dat hij willekeurige voorbijgangers in elkaar slaat?
Je kan wel mensen dom willen noemen...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:15 schreef Life het volgende:
Vroeger, in de tijden waar ik nog amper het Fok! Forum las, was ik een vredelievend persoon. Echter ben ik in de laatste maanden gaan beseffen dat ik steeds gemener word tegen bepaalde mensen. Hiermee doel ik vooral op de proletarische bevolkingslaag in Nederland. Door enkele spelfouten/woorden in verkeerde context begin ik al een persoon te haten. Nou is dat op zich geen probleem, het levert me alleen zoveel ruzies en ‘bijna vechtpartijen’ op tijdens het uitgaan. Het is een gewoonte geworden om mensen constant af te kraken
Mijn vele sarcastische opmerkingen schieten vaak in het verkeerde keelgat bij kampers en/of ander gespuis. Ik ben het Fok! Forum gedrag (vuig, sarcastisch doch grappig) gaan integreren in mijn eigen sociale leven. Als het zo doorgaat zullen alle domme mensen in mijn omgeving me gaan haten![]()
Mijn klacht: Ik ben niet meer de lieve/aardige persoon die ik vroeger was (tegen domme mensen).
1 fust voor het hele kamp zeker?quote:
Sommige mensen stellen hun ambities zelfs af op Fok.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:00 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ben niet veranderd door Fok!.... ik heb Fok! veranderd
Dat was ik toch ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:00 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ben niet veranderd door Fok!.... ik heb Fok! veranderd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |