Ze vergeten nog Dordt-Noord, maar verder komen ze dicht in de buurt iddquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:17 schreef Keltie het volgende:
Feyenooit, Feyenerd.. Man, je lijkt wel een NAC'er
Bij mij ook, mits ik geen verjaardag zou hebben van een maat .. 3x raden waar ze mee aankwamen om met een groepje heen te gaanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:55 schreef ruud_fr het volgende:
AZ - Arsenal heeft m'n voorkeur
nou.....?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Bij mij ook, mits ik geen verjaardag zou hebben van een maat .. 3x raden waar ze mee aankwamen om met een groepje heen te gaan![]()
![]()
AZ - Arsenal?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Bij mij ook, mits ik geen verjaardag zou hebben van een maat .. 3x raden waar ze mee aankwamen om met een groepje heen te gaan![]()
![]()
Jeps.quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jeps.
Zouden eerst zaterdag gaan, maar dan speelt er voor mij helemaal geen interessante ploeg.
Nu iig Inter nog...
Puur omdat het voor hem een "speciale" leeftijd betreft en ik het 1 van m'n beste vrienden betreft.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:49 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
zo'n bek over alles en iedereen en wel naar Ajax gaan!![]()
Euh.. Man Utd was dan tegen ajax? 2 schijtclubs tegen elkaarquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:49 schreef Suijk het volgende:
Op zaterdag spelen dezelfde ploegen als vandaag hoor
HAHAHA, jezussssssssquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Puur omdat het voor hem een "speciale" leeftijd betreft en ik het 1 van m'n beste vrienden betreft.
Daar moet je soms een offer voor maken![]()
EDIT:
[..]
Euh.. Man Utd was dan tegen ajax? 2 schijtclubs tegen elkaar
Kan leuk zijn..zeker als ze verliezen..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:49 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, stiekum heeft iedere kakkie een liefde voor de mooiste club van NLquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Puur omdat het voor hem een "speciale" leeftijd betreft en ik het 1 van m'n beste vrienden betreft.
Daar moet je soms een offer voor maken![]()
EDIT:
[..]
Euh.. Man Utd was dan tegen ajax? 2 schijtclubs tegen elkaar
Zat ook tussen jullie toen we wonnen .. Dat was wel genieten, van de stilte ..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:49 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan ben je gewoon een schrale vriendquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:55 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
HAHAHA, jezussssssss
Als een vriend me naar zoiets meevraagt is het geen vriend hier hoor, aangezien mijn echte m8's wel weten dat ik dan niet meega.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een schrale vriend![]()
Man, heb verschillende voetbalmensen in de groep zitten;
ajax.
Heerenveen.
PSV.
Heerenveen gaat nog weleens mee naar Feyenoord, die ajaxcied wil nog wel een keer mee naar De Kuip ..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |