quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:28 schreef kooba het volgende:
Potverdomme! Wat een avontuur!!!!
Ik wilde dat ik zulks spannende dingen meemaakte zeg!!!
Heb je de laatste tijd nog 14-jarige meisjes bevredigd op een verjaardagsfeestje?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:29 schreef YellowLedbetter het volgende:
jaja, ik ben een echte avonturier
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:29 schreef YellowLedbetter het volgende:
jaja, ik ben een echte avonturier
Oh das ook niet netjesquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:30 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Oei das kut! Hoop voor je dat je allergisch bent, want anders ga je dood...
Precies, het was een samenzwering. Helaas hebben ze het beide met de dood moeten bekopen!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:37 schreef Lord_Hydra het volgende:
Ze werkten duidelijk samen om jou te pijnigen!!
Er is een heuze gerillia strijd gaande in huize YellowLedbetterquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:40 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Precies, het was een samenzwering. Helaas hebben ze het beide met de dood moeten bekopen!
is al gechecked en dat is een negative. Geen nest dus, opzich wel jammer. Anders beetje wasbenzine erin en aansteken. Zal ze lerenquote:
...strack plan.....binnenshuis...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:59 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
is al gechecked en dat is een negative. Geen nest dus, opzich wel jammer. Anders beetje wasbenzine erin en aansteken. Zal ze leren![]()
ghehehe, ze zitten niet binnenshuis want ik had het raam open staan een daar kwamen die sluwe sluipmoordenaars door naar binnen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:02 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...strack plan.....binnenshuis...
....en dan vliegt zo'n fikkende rakker naar binnen...tegen een glasgordijn aan en hopla...binnenbrandje...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:04 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
ghehehe, ze zitten niet binnenshuis want ik had het raam open staan een daar kwamen die sluwe sluipmoordenaars door naar binnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |