Omdat de rest nog niet is uitgezonden in NLquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:31 schreef Merovingian het volgende:
waarom brengen ze een half seizoen op dvd uit?
Heb hem toch echt zien liggen... Dus weet niet wie het nou over onzin heeft...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:35 schreef miss-scofield het volgende:
Sorry, maar dat is grote onzin!! In Nederland is er nog geen enkele Prison Break dvd box verkrijgbaar.
In Amerika sinds 8 augustus...
In Nederland verschijnt PB op 11 oktober.
Van mij kom je niet zomaar af, dudequote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:47 schreef Crane. het volgende:
Prisonbreak begint over 4 dagen weer. dat betekent dat ik weer de komende tijd actief ben hiero, yo linc the sink jij ook nog hier![]()
Hmmz, ik vind Veronica wel wat hebben met dat pijplipje van haar.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:51 schreef -Mo- het volgende:
[afbeelding]
Robin Tunney (Veronica) speelt zo om 21:30 de eerste patiėnt van House (geniale serie) op SBS6.
Lol die drukt al op f5 hier sinds het bestaan van PBquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:47 schreef Crane. het volgende:
Prisonbreak begint over 4 dagen weer. dat betekent dat ik weer de komende tijd actief ben hiero, yo linc the sink jij ook nog hier![]()
Heb de hele box hier liggenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:54 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Ik heb de box bij de MediaMarkt zien liggen!
Was alleen maar een halve season
Jij ook al? Ook in HDTV kwaliteit?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:35 schreef dragao het volgende:
[..]
Heb de hele box hier liggen, zelf gemaakt!
![]()
Ikke ook al, alleen op mijn HD. Kost me wel 16 gig per seizoen, maar achquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:49 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Jij ook al? Ook in HDTV kwaliteit?![]()
[pats modus]Ach met 3 schijven van 200 gig is dat voor mij niet zo'n probleem, het past nog wel naast 7 seizoenen Star Trek Voyager en Buffy the vampire slayer, 5 seizoenen Angel en 1 seizoen Battlestar Galacticaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ikke ook al, alleen op mijn HD. Kost me wel 16 gig per seizoen, maar ach.
Ik ook, alleen geen extra'squote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:35 schreef dragao het volgende:
[..]
![]()
hier ook.... alle 6 de DVD's incl. menu in 1 box (passen 6 dvd's in)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:35 schreef dragao het volgende:
[..]
![]()
best leuk om te zien:O.. thanxquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:14 schreef Bhai het volgende:
Prison Break: Making a scene
Van seizoen 1 dus, van de DVD-box
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |