quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:46 schreef Chriz2k het volgende:
Ohja, picca van je nichtje?
...mte....maar toen ik de rest las, had ik geen zin om de moeite te nemen erop te reageren..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:46 schreef HeatWave het volgende:
Dat klote muziek?
teveel naar DIE klote muziek geluisterd?
kut, je was me voorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:46 schreef Chriz2k het volgende:
Ohja, picca van je nichtje?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:48 schreef Cascade het volgende:
Pink Floyd en Koos Alberts in één zin...![]()
Wie is hier nou vertieft?![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:49 schreef trancethrust het volgende:
http://www.shoutcast.com/sbin/shoutcast-playlist.pls?rn=1250&file=filename.pls
Kwaliteitsmuziek, alstu.
1 die me snaptquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:51 schreef dragonsting het volgende:
Het kan niet eens meer als muziek aan gemerkt worden.
Merendeel is kaaten gejank met lelijke gasten (neges) en sletten.![]()
Vind je het gek dat al die breezer sletten onstaan.![]()
Achterlijkkut muziek
Goede muziekquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:55 schreef Borkydude het volgende:
Dude. Het is wel degelijk muziek. en goede muziek. Het is gewoon een vervolg van dingen als LL Cool J en A Tribe Called Quest enzow. Maar je kan mij niet vertellen dat In Da Club een slecht nummer is, maar ik erger me ook aan al die pikkies van 14 die denken dat ze 50 cent zijn.
Ik ben van opzich vrij alle markten thuis, ook Dire Straits is goeie muziekquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:55 schreef mberg86 het volgende:
Ben het met je eens dat de muziek van tegenwoordig niet echt meer te pruimen is, maar Koos Alberts?![]()
Doe dan:
The Beatles, Dire Straits, Golden Earring, Rolling Stones, AC/DC, Guns'n Roses etc...
Over smaak valt natuurlijk niet te twisten.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:55 schreef mberg86 het volgende:
Ben het met je eens dat de muziek van tegenwoordig niet echt meer te pruimen is, maar Koos Alberts?![]()
Doe dan:
The Beatles, Dire Straits, Golden Earring, Rolling Stones, AC/DC, Guns'n Roses etc...
...van mij hoeft ie niet perse dood....hij kan zichzelf onderhouden en verder weinig kwaad in zijn rollerstoel...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:57 schreef HostiMeister het volgende:
Koos Alberts moet fokking doodt
Jazeker, vooral 's middags zap ik veel tussen TMF, MTV, The Box. Maar over het algemeen vind ik het paupermuziek. Niet omdat het heel slecht is ofzo, maar ik heb gewoon een hekel aan top 40 omdat elk uur dezelfde liedjes voorbij komen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
Goede muziek
TMF-kijker zeker of niet?
ik zou niet beginnen met "jazeker en ik ben er nog trots op ook" ofzo, want ik kan je nu al vertellen dat je dan jezelf echt volslagen belachelijk maakt
Ik vind het ronduit bagger muziekquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:55 schreef Borkydude het volgende:
Dude. Het is wel degelijk muziek. en goede muziek. Het is gewoon een vervolg van dingen als LL Cool J en A Tribe Called Quest enzow. Maar je kan mij niet vertellen dat In Da Club een slecht nummer is, maar ik erger me ook aan al die pikkies van 14 die denken dat ze 50 cent zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |