En daar ben je zeker toevallig terecht gekomenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Voor de liefhebbers: http://www.string-emil.de/
Die muziekjes erbij.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:32 schreef power_bram het volgende:
[..]
Je vindt het stiekem wel lekker![]()
da's dan wel weer geyl!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:15 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
badpakman, zelfde categorie![]()
Ik maakte toch altijd die stringfoto's van jou?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]waarom verraden jullie mij altijd ?
Wie wordt waar geïntimideerd dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:37 schreef snkr-xxx het volgende:
Dit riekt naar seksuele intimidatie![]()
EN hoe kunnen we meedoen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wie wordt waar geïntimideerd dan?
Iets walgelijk vinden is niet hetzelfde als seksuele intimidatie.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:43 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik voel me aardig geintimeerd door die kont in dat luipaardenvelletje. Die latexboy hierboven doet me ook al niet echt goed.
In dat geval wil ik wel een poging doen om je seksueel te intimideren.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:57 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik was dan ook niet geheel serieus. Sjonge.
Heeft hij nu echt een halter vast terwijl hij in een string staat?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:45 schreef Vinno het volgende:
Ik erger me kapot aan mannen die foto's van (neem ik aan) zichzelf in string in hun fotoboek hebben. En dan foto's die direct zichtbaar zijn.
Als je dan zo nodig die foto's wil delen, doe dat dan via een hyperlink met een waarschuwing erbij.
Ik heb het dus over http://fotoboek.fok.nl/Naief_And_Nasty (Waarschuwing dus!!!)
Waarom zou je daar lang naar willen kijken?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:12 schreef Beach het volgende:
als je lang naar die foto kijkt zie je zn lul en ballen goed![]()
Het is toch best lekker?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Waarom zou je daar lang naar willen kijken?
Die UREN bedenk je er zelf bij!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:21 schreef Underverse het volgende:
Wat een rare hobby's hebben die mensen hier... Uren lang staren naar een vent in badpak, en dan met name de contouren van zijn kruisgebied verkennen...
Jeetje, waar gaat dat heen met de wereld LOL
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |