abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40613536
Paar mensen hebben een kleine update gemaakt

Dat maakt de stand:

01. Da_sandman 25
02. Flamebringer 23
03. Warezguy05 19 (titel van track 17 klopt nog niet, de rest wel)
03. Laevid 19
05. Missluna 18
06. Trancelocator 17,5
07. Timbob 12

[ Bericht 14% gewijzigd door Gitanki op 08-08-2006 17:13:25 ]
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_40613959
grote vraag: hoe kom ik aan een half punt........iig een update voor de nr. 4.......
pi_40614136
Je had 1 titel fout, dus ik rekende er een half punt voor, waardoor je ipv 19, 17,5 punten had.

Maar:

Ik zag net de update,met de juiste titel dus nog snel doorgevoerd
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_40614527
Ik snap je verhaal niet helemaal (dan zou ik toch 18 moeten hebben gehad met enkel de artiest? ), maar het klopt nu iig
pi_40713717
Ik geef het op.
Karma is a fucking bitch.
pi_40744435
weinig spektakel op het eind (nog 2 dagen te gaan)

01. Da_sandman 25
02. Flamebringer 23
03. Warezguy05 20
04. Laevid 19
05. Missluna 18
06. Trancelocator 17,5
07. Timbob 12

Warezguy pakt een punt erbij, stilte voor de storm?
  zondag 13 augustus 2006 @ 10:33:02 #33
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_40759189
de volgende kom ik echt hoog! let maar op

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_40799870
Hmm, net eindelijk weer eens de tijd gevonden om de contest nog een keer aandachtig te beluisteren. Maar er blijken helaas geen nummers meer over te zijn die me op zijn minst nog ergens bekend voorkomen...

Dus ik laat het hierbij. Ik ben benieuwd naar de uiteindelijke oplossing!
This Is My Battleground, You Are Playing With Fire!
pi_40807080
nog 10 minuten om eraan te beginnen. sorry jongens, ik ben er deze keer niet aan toe gekomen
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_40807663
Eindstand, niets gewijzigd, dus Da_sandman, gefeliciteerd

De ID's

01. Sven van Hees – Tsunami
02. Moby – Porcelain
03. Deep forest – Sweet lullaby
04. Dumonde – Tomorrow
05. Sunlounger – White sand
06. Gat decor – Passion
07. Fonzerelli – Moonlight party
08. Charly Lownoise & Mental Theo – Wonderfull days
09. Tiësto – Sparkles
10. Mauro Picotto – Playing footsie
11. Röyksopp – What else is there? (Trentemoeller remix)
12. Sphongle – Dorset perception

13. Avus – Real (Nathan Fake remix)
14. Aphex twin – Didgeridoo
15. Dj Misjah – Hollow
16. Audiobully’s – Ego war
17. Blank & jones – Stars shine bright (Sam sharp remix)
18. Dave McCullen – Bitch
19. Nosferatu – Cameltoe
20. Marco V – Recovered
21. Roni Size – Full contact
22. Ignition technician – Shark attack (Glenn Wilson remix)
23. Dj Yves meets Chaps & Rolay – Devil’s fiction (who’s fiction)
24. Poeppelbaum & Helmedach – 25.17
25. Neophyte – Muil houwe

Niet geraden: 5, 12, 15, 21, 22 en 24
en daar zitten toch redelijk bekende platen tussen dacht ik

Meest geraden (door alle 7 deelnemers): 8 en 25
pi_40808421
Oef, daar had ik er toch niet zo heel veel van geweten.

Wel een held, als je er Shpongle in zet
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  maandag 14 augustus 2006 @ 21:52:31 #38
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_40809135
Röyksopp – What else is there? (Trentemoeller remix), die had ik misschien nog kunnen weten..
En Shpongle is inderdaad tof
Dat niet eens iedereen porcelain had
je werd compleet doodgegooit met dat nummer, stond standaard op elke verzamelaar..
nouja.

Gefeliciteerd sandman

▀█▀ █ █▀█▀█
pi_40811538
IIG geen punten gemist door platen die ik achteraf toch zou kennen. Eindelijk mag diene Sandman. Gefelicitieerd
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 21:52 schreef timbob het volgende:
Dat niet eens iedereen porcelain had
je werd compleet doodgegooit met dat nummer, stond standaard op elke verzamelaar..
Porcelain vind ik denk ik het slechtste nummer van Moby, wel veel moeten afzetten destijds.......maar Dave McCullen vind ik eerlijk gezegd vreemder dat die niet door iedereen is geraden, hoeveel dat ik die afgelopen jaar gehoord heb, waar je ook kwam in wat voor tent. Nou ok in mijn eigenste stam-café niet, maar da's een mooi donker alternatief kot
pi_40811866
quote:
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/893182/1/50#40807663]maandag 14 augustus 2006 11. Röyksopp – What else is there? (Trentemoeller remix)
Tis trouwens wel Trentemøller.......met een alt 155

(Laevid loves mierenneuken )

Verreweg de beste plaat uit de contest
  maandag 14 augustus 2006 @ 22:56:09 #41
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_40812162
Chello heeft mijn mailalias gesloopt dus ik heb geen moeite gedaan een inzending te doen (ik was toch niet erg hoog geeindigd als ik de oplossing zo zie) maar die 24 wist ik wel, die staat op de Sensation Black compilatie van ik mee 2002...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  maandag 14 augustus 2006 @ 23:38:41 #42
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_40814402
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 22:44 schreef Laevid het volgende:
IIG geen punten gemist door platen die ik achteraf toch zou kennen. Eindelijk mag diene Sandman. Gefelicitieerd
[..]

Porcelain vind ik denk ik het slechtste nummer van Moby, wel veel moeten afzetten destijds.......maar Dave McCullen vind ik eerlijk gezegd vreemder dat die niet door iedereen is geraden, hoeveel dat ik die afgelopen jaar gehoord heb, waar je ook kwam in wat voor tent. Nou ok in mijn eigenste stam-café niet, maar da's een mooi donker alternatief kot
ik zeg ook niet dat porcelain goed was
ik zeg alleen dat je ermee dood gegooid werd

▀█▀ █ █▀█▀█
pi_40821523
Ik heb gewonnen .
Dat had ik met deze dus juist weer niet verwacht .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_40825893
quote:
06. Gat decor – Passion
24. Poeppelbaum & Helmedach – 25.17
Die eerste had ik gewoon moeten weten. Die tweede had ik in eerste instantie, maar toen ging ik twijfelen en heb hem weggehaald. .

Anyway, gefeliciteerd Da_Sandman!
pi_40827453
die 24 had ik ook wel moeten weten eigenlijk. heb m zelfs op plaat hier maar ik draai altijd de andere kant (ALS ik m draai..)
pi_40831913
Nu ik zo eens naar de oplossing kijk, blijkt gelukkig dat ik nergens punten heb laten liggen. Enkel Tiësto's 'Sparkles' heb ik wel eens gehoord, maar zeker niet genoeg om hem blijvend te kunnen herinneren.

Complimenten gaan naar organisator Gitanki, voor weer een leuke en origineel opgebouwde contest. Super vond ik vooral de aanwezigheid van 'Moonlight Party', wat toch wel één van mijn favoriete platen van dit moment is...

En natuurlijk mijn felicitaties aan Da_Sandman, die een overwinning na enkele close calls inmiddels wel meer dan verdiend heeft! Ik ben erg benieuwd naar wat jij van de volgende contest gaat maken! Aan de hand van de platen die je in de vorige contests herkende en je column die ik pas op de frontpage zag, denk ik namelijk dat het best wel eens in mijn straatje zou kunnen liggen.
This Is My Battleground, You Are Playing With Fire!
pi_40834587
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 15:55 schreef Flamebringer het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar wat jij van de volgende contest gaat maken! Aan de hand van de platen die je in de vorige contests herkende en je column die ik pas op de frontpage zag, denk ik namelijk dat het best wel eens in mijn straatje zou kunnen liggen.
Dat idee had ik voor mijzelf inderdaad ook al.
pi_40837683
Whehe... Eens kijken of ik kan verrassen dan .

Overigens komt de contest pas morgen vermoed ik...
In Southern Sun
  woensdag 16 augustus 2006 @ 12:46:11 #49
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_40863792
Het is morgen!
conteeeeest!

▀█▀ █ █▀█▀█
pi_40863838
Whehe.. Ik ga zo naar Tilburg op en neer, haal ik daar wat nummers van de pc af en dan ga ik er aan beginnen...
In Southern Sun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')