Porcelain vind ik denk ik het slechtste nummer van Moby, wel veel moeten afzetten destijds.......maar Dave McCullen vind ik eerlijk gezegd vreemder dat die niet door iedereen is geraden, hoeveel dat ik die afgelopen jaar gehoord heb, waar je ook kwam in wat voor tent. Nou ok in mijn eigenste stam-café niet, maar da's een mooi donker alternatief kotquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:52 schreef timbob het volgende:
Dat niet eens iedereen porcelain had
je werd compleet doodgegooit met dat nummer, stond standaard op elke verzamelaar..
Tis trouwens wel Trentemøller.......met een alt 155quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/893182/1/50#40807663]maandag 14 augustus 2006 11. Röyksopp – What else is there? (Trentemoeller remix)
ik zeg ook niet dat porcelain goed wasquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:44 schreef Laevid het volgende:
IIG geen punten gemist door platen die ik achteraf toch zou kennen. Eindelijk mag diene Sandman. Gefelicitieerd![]()
[..]
Porcelain vind ik denk ik het slechtste nummer van Moby, wel veel moeten afzetten destijds.......maar Dave McCullen vind ik eerlijk gezegd vreemder dat die niet door iedereen is geraden, hoeveel dat ik die afgelopen jaar gehoord heb, waar je ook kwam in wat voor tent. Nou ok in mijn eigenste stam-café niet, maar da's een mooi donker alternatief kot
Die eerste had ik gewoon moeten weten. Die tweede had ik in eerste instantie, maar toen ging ik twijfelen en heb hem weggehaald.quote:06. Gat decor – Passion
24. Poeppelbaum & Helmedach – 25.17
Dat idee had ik voor mijzelf inderdaad ook al.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:55 schreef Flamebringer het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar wat jij van de volgende contest gaat maken! Aan de hand van de platen die je in de vorige contests herkende en je column die ik pas op de frontpage zag, denk ik namelijk dat het best wel eens in mijn straatje zou kunnen liggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |