abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42042734
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 11:42 schreef WEST het volgende:

[..]

bij TNS nipo wel. Hoe dat met de anderen zitten weet ik niet.
Intomart: mailtje met code
Invotes: code, staat op je persoonlijke pagina
Pollland: dacht ook mailtje met code

Mijn eerste bonnen lopen af in maart komend jaar Hopelijk kan ik nog ff wat meer verdienen tegen die tijd
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 22 september 2006 @ 11:58:08 #182
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_42043064
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 11:45 schreef Syrena het volgende:

[..]

Intomart: mailtje met code
Invotes: code, staat op je persoonlijke pagina
Pollland: dacht ook mailtje met code

Mijn eerste bonnen lopen af in maart komend jaar Hopelijk kan ik nog ff wat meer verdienen tegen die tijd
mijn bol.com bon op 1 augustus 2008 pas

ik hoop van intomart zo snel mogelijk de 20 euro bon te krijgen dan hoef ik maar 10 euro zelf bij te leggen voor een boek die ik graag wil hebben.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_42043120
Dus ff afwachten op de mailtjes met code. Van Nipo krijg ik er 1. Intomart heb ik er net 2.

Dan kan ik komende weken voor 30 euro nieuwe boeken kopen . Ik heb nog maar 1 boek liggen, dus dat komt mooi uit.
  vrijdag 22 september 2006 @ 19:27:04 #184
107521 Furia
snoopy weer
pi_42054664
Net nog een kleintje van Nipo voor 7 punten, eentje van IkZieHetZo, waar ik direct mijn eerste bon heb! Ook nog eentje van Internetpanel, maar daar kon ik net niet inkomen Nog maar even proberen dus!

En ja, weer 20 kroontjes erbij Nog 45 te gaan voor mijn Bol.com bon

[ Bericht 16% gewijzigd door Furia op 22-09-2006 19:46:52 ]
pi_42055842
Dat wil ik ook allemaal!!

Schiet niet echt op, wel vandaag die ijsenquete van 450 clix!!

Bijna 2500 clix nu
pi_42114031
Ik krijg echt bar weinig binnen, van Nipo ontvang ik sowieso geen mail, maar check wel zo af en toe via het programma dat ik van Nipo heb gedownload of er nog nieuwe enquetes op mn pc zijn geplaatst. Van ciao ontvang ik ook bar weinig (komt dit misschien omdat ik m'n voorkeuren en info beetje te goed heb ingevuld?).
En aanmelden bij Lightspeed, moet dat via mailtje? Want ik zie nergens een aanmeldingsknop oid.
Voor drugs, bier, anussen en gapende gaten bezoek je natuurlijk www.partyhardy.nl!
pi_42114428
quote:
Op maandag 25 september 2006 15:38 schreef palingboer het volgende:
Ik krijg echt bar weinig binnen, van Nipo ontvang ik sowieso geen mail, maar check wel zo af en toe via het programma dat ik van Nipo heb gedownload of er nog nieuwe enquetes op mn pc zijn geplaatst. Van ciao ontvang ik ook bar weinig (komt dit misschien omdat ik m'n voorkeuren en info beetje te goed heb ingevuld?).
En aanmelden bij Lightspeed, moet dat via mailtje? Want ik zie nergens een aanmeldingsknop oid.
http://nl.lightspeedpanel.com/components/rewards/rewards.jsp

Links!
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_42114974
Danke!

Maar hoe zit dat met Nipo? Ik krijg echt 0,0! Keurig aangemeld enzo!

Edit:: Als ik op "Word nu lid" klik, kom ik gewoon weer op de beginpagina, kan me nergens ECHT registreren zeg maar..

[ Bericht 43% gewijzigd door palingboer op 25-09-2006 16:25:29 ]
Voor drugs, bier, anussen en gapende gaten bezoek je natuurlijk www.partyhardy.nl!
pi_42115123
quote:
Op maandag 25 september 2006 16:17 schreef palingboer het volgende:
Danke!

Maar hoe zit dat met Nipo? Ik krijg echt 0,0! Keurig aangemeld enzo!
Ik heb geen idee. Ik krijg ook maar af en toe iets. Ze willen vooral graag veel alleenstaanden, allochtonen en ouderen, zeker om een goeie doorsnede van de bevolking te krijgen.
pi_42134993
Nou, net een ellelange enquete gehad van Limbur Panel. Voor maar tien kroontjes Het viel me vandaag pas op dat de site precies hetzelfde is als die van Internet-panel. Jammer dat je die niet aan elkaar kan koppelen, want bij het Limburg Panel gaat het echt langzaam met die kronen.
pi_42135632
Ah en net eentje van Internet Panel maar ik viel buiten de doelgroep
pi_42139561
vanmorgen eentje van flycatcher over donorschap, die van interpanel had ik ook, viel ook buiten de doelgroep.........van nipo krijg ik op dit moment heel weinig....sta sinds mei ingeschreven, en heb tot nu toe 2 bonnen verdiend...
pi_42143490
ik had ook die van limburg panel en en ook van internet panel
nu mijn eerste bon bij internet panel gekregen
en daarnaast had ik ook mijn bon van polland van 5 euro gekregen
en nog een enquete van 75 muziekfragmenten voor 3,20 bij intomart

dus het kon niet op vandaag.
Lead me into Temptation]
  dinsdag 26 september 2006 @ 17:04:23 #194
107521 Furia
snoopy weer
pi_42145006
Eentje van PanelWizard die na 1 vraag al stopte...
pi_42145352
Internet-Panel krijg ik terugkerende enquetes over een editie van de telegraaf.
Ikziehetzo net m'n eerste 5 euro bol.com bon gekregen
Nipo's krijg ik de laatste tijd wel vaak. Net nog een nipo ingevuld over kennis. Binnen een maand 2 bol.com bonnen verdiend en al over de helft voor een derde

Van intomart krijg ik amper wat. Idem met Invotes.
  dinsdag 26 september 2006 @ 17:34:50 #196
56819 Kimske
Juf in wording
pi_42145594
had laatst eentje van intomart geloof ik 'om de politieke voorkeur vast te stellen'
Vraag 1: wat stemt u? antw: SP
---helaas, u valt buiten de doelgroep..
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
pi_42148780
Ik had vandaag een enquete van panelwizard, stopte na een vraag (ach wel weer 0,10 erbij)
Ook ik had de enquete van intomart om 75 muziekfragmenten te beluisteren. weer 3,20 erbij.
Verder is het hier ook vrij stil...
pi_42150986
kreeg er net weer een van intomart met 75 fragmenten.. maar er waren helaas al genoeg ingevult
..
pi_42151649
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 17:34 schreef Kimske het volgende:
had laatst eentje van intomart geloof ik 'om de politieke voorkeur vast te stellen'
Vraag 1: wat stemt u? antw: SP
---helaas, u valt buiten de doelgroep..
Meteen afgestraft
pi_42157004
Vanavond 2!! van globaltestmarket...alleen de 2e is erg traag, doe ik morgen verder wel
pi_42193431
De credits voor m'n enquetes voor Ciao worden niet bijgeschreven, lekker is dat..
Nipo ook al mailtje gestuurd of het wel helemaal normaal is dat ik geen enquetes ontvang?

Nu nog de mailtjes terug afwachten...
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 september 2006 @ 21:05:31 #202
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_42242371
Ik heb een boek ontvangen om te Buzzen vandaag Heb nog nooit iets geBuzzt, dus ben wel benieuwd hoe dat straks werkt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_42243001
Zo ook weer dit topic teruggevonden. 2 maanden in Zeeland gezeten met werk en erna eigenlijk dit topic vergeten. Gebeurd de beste. Wel doorgegaan met de enquetes en dergelijke (ook met de reviews schrijven op Ciao-shopping) dus wie zich verveelt: zoek op Blueman op Ciao-shopping en beoordeel
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
  zaterdag 30 september 2006 @ 01:23:28 #204
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_42249798
van TNS nipo weer 12 punten verdiend, m'n moeder moest wat invullen.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_42279811
Wil iemand mij misschien aanmelden bij NIPO? meeuwtjez [at] xs4all [dot] nl
Alvast bedankt.
  maandag 2 oktober 2006 @ 08:21:57 #206
107521 Furia
snoopy weer
pi_42303049
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 14:22 schreef meeuwtjez het volgende:
Wil iemand mij misschien aanmelden bij NIPO? meeuwtjez [at] xs4all [dot] nl
Alvast bedankt.
Als je het topic doorleest, zul je zien dat je jezelf kunt helpen. Begin maar eens bij de OP.
pi_42307885
Vanavond mag ik een Nipo doen, kreeg deze week een cd-rom thuisgestuurd (ik dacht eerst dat ze me zomaar een bon hadden gestuurd hahaha )

En me net opgegeven om hartslagmeters te testen. Hopelijk mag ik meedoen, lief is niet tevreden over de meter die hij nu gebruikt.
pi_42307951
Oja en ik mag de nieuwe site SKOEPS buzzen, maar sinds ik weet dat ie oa. van Talpa is (dat ik de naam in eerste instantie dom vind was natuurlijk al een hint )

Ik ben nog niet gaan kijken trouwens
pi_42308341
Ik kreeg zaterdag opeens een FRS-bon van NIPO. Ik wist wel dat ik ruim boven de 66 punten kwam, maar van augustus en september was nog niets online bijgewerkt.

En ik mag SKOEPS ook buzzen. Nu ook nog hopen dat ik die buzzkit krijg. Want daar zaten nogal wat mooie dingen in.
Als je niet schiet, kun je ook niet missen.
  maandag 2 oktober 2006 @ 12:50:24 #210
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_42308344
Ja, ik mag ook SKOEPS buzzen. Ik vind het allemaal nog maar vaag hoor. En ik kan niet inloggen...
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')