abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42529800
Eens in de zoveel tijd doen ze het bonusfonds laten werken en dan krijg je er weer zoveel bij.
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
pi_42529917
Wie is wie bij CiaoShopping?
Anitra >> Xantha
Blueman -> Blueman
cinnamongirl >> lamaris
Furia >> MissQ
hannowannabe >> hannowannabe
Midje >> JornC17
Miki >> Elluh
Kimske >> Kimske10
LotjeSpieg >> lotjespieg
Syrene >> Jill76
Yoni >> Chell
Lucky_Strike >> wbohre
AnnekeM >> AnnekeM
Wizarddragon >> wizarddragon

Ff mezelf ook toevoegen aan het lijstje.
Ging ff ook kijken bij Ciao: 16,42 euro.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 09:50:44 #258
107521 Furia
snoopy weer
pi_42602665
Van mij mag NIPO ook nog wel wat puntjes bijwerken, dit is mijn "nog-moet-krijgen" lijstje...
quote:
21-09-2006 Maagklachten 7 Kon niet kiezen
25-09-2006 E5634 8 Bol.com
07-10-2006 Mobiele Tel 555 19 Bol.com
11-10-2006 C5277 11 Bol.com
11-10-2006 E5636 21 Bol.com

NIPO Business
12-04-2006 REAAL 6 BOL.com
03-05-2006 Kluizen ABN 14 BOL.com
31-05-2006 Kluizen ABN 7 BOL.com (is waarschijnlijk bijgeschreven, maar kan ik niet zien)
18-08-2006 Kral/Primafoon 17 Blokker
31-08-2006 Pensioen 18 Blokker
20-09-2006 c5560e 21 Bol.com
20-09-2006 c5560e 18 Bol.com
08-10-2006 E5718b 16 Bol.com
Vooral di eBusinesspunten zijn rot, die kan je nergens controleren!
pi_42607284
Je kunt nu ook VideoReviews maken bij Ciao

Ik ga eens nakijken of ik kan opnemen met m'n webcam, just voor fun, want een heel review in elkaar monteren lijkt me enorm veel werk
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_42610325
Kom er net achter dat ik m'n Zen mooi had kunnen declareren bij Double Points! Ik heb het alsnog gedaan, hopelijk tellen ze het nog mee (4-10 besteld en betaald nl.). Maar het zal wel niet, het was voor 179 euro.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_42613454
quote:
Hartelijk bedankt voor uw reactie op de stelling!

Kijkshop is verheugd u te mogen mededelen dat uw inzending is uitgekozen als meest leuke, interessante of uitgesproken reactie op de stelling. U ontvangt hiervoor 300 WebPoints.

Deze WebPoints vertegenwoordigen een waarde waarmee u, eventueel op een later tijdstip, artikelen kunt kopen op www.kijkshop.nl. Natuurlijk kunt u uw WebPoints ook opsparen voor aankoop op www.kijkshop.nl. Deze WebPoints zijn echter niet in te wisselen voor een geldbedrag.

Wij hopen u snel te mogen begroeten op www.kijkshop.nl!

Met vriendelijke groet,
Kijkshop.nl
Webtestersteam
Hij was ook op de letter af het maximaal toegestane aantal tekens
  donderdag 12 oktober 2006 @ 21:59:08 #262
56819 Kimske
Juf in wording
pi_42624155
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 18:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit kreeg ik als reactie op een review, er staan wat handige tips in.
[..]
Ik word de laatste tijd een beetje moe van steeds dezelfde tekst van deze reviewer.
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
pi_42632811
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 21:59 schreef Kimske het volgende:

[..]

Ik word de laatste tijd een beetje moe van steeds dezelfde tekst van deze reviewer.
Hij zal het vast niet waarderen als ik de taalfouten eruit haal
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 13:48:54 #264
56819 Kimske
Juf in wording
pi_42640570
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 08:41 schreef Syrena het volgende:

[..]

Stem:
pi_42641066
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 08:41 schreef Syrena het volgende:

[..]

t is wel een wijsneus zo te lezen...maar ach, hij levert me blijkbaar 80 punten op
Spoilers!
pi_42650088
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 12:51 schreef Syrena het volgende:
Je kunt nu ook VideoReviews maken bij Ciao

Ik ga eens nakijken of ik kan opnemen met m'n webcam, just voor fun, want een heel review in elkaar monteren lijkt me enorm veel werk
Hmmm mja...
Zie hier zelf niet het voordeel van dus ik denk niet dat ik hieraan ga beginnen.
Volg je eurobiljetten
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 13:51:58 #267
107521 Furia
snoopy weer
pi_42669696
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 14:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

t is wel een wijsneus zo te lezen...maar ach, hij levert me blijkbaar 80 punten op
Ach, hij bedoeld het goed. Je moet het alleen niet te erg volgen, want dan valt het best op, hoe vaak 'ie t zelfde zegt!
pi_42671458
Wie is wie bij CiaoShopping?
Anitra >> Xantha
Blueman -> Blueman
cinnamongirl >> lamaris
Furia >> MissQ
hannowannabe >> hannowannabe
Midje >> JornC17
Miki >> Elluh
Kimske >> Kimske10
LotjeSpieg >> lotjespieg
Syrene >> Jill76
Yoni >> Chell
Lucky_Strike >> wbohre
AnnekeM >> AnnekeM
Wizarddragon >> wizarddragon
jufmandy >> jufmandy

Ik heb mezelf ook even toegevoegd.
Ik kreeg van de maand september 50,- uit het bonusfonds. Dat tikt toch wel heel lekker aan. Mijn account staat nu op ruim 70,- zo maar eens een betaling aanvragen.
Ik ben de afgelopen platgegooid met enquetes en onderzoeken. Het loopt dus heel lekker hier.
Ik zag ook net dat er bij nipo punten afgeschreven zijn voor een bon. nu maar afwachten wanneer die komt.
  zondag 15 oktober 2006 @ 21:53:27 #269
107521 Furia
snoopy weer
pi_42707282
Panelwizard gaat ook weer uitbetalen! Kan ik weer 60 hele centen op mijn conto bijschrijven
pi_42743125
Gaat weer goed vandaag. 1 nipo, 2 intomartjes en 1 panelwizard.

Owja en we worden nog ff op de hoogte gesteld:
quote:
Geachte ....,

Onlangs zijn uit naam van PanelWizard enkele e-mails verzonden naar panelleden. Het is mogelijk dat u ook een dergelijke e-mail heeft ontvangen. In deze e-mails werd u gevraagd zich in te schrijven bij een andere website. Deze e-mail was niet van PanelWizard afkomstig. De e-mail is verzonden door de persoon via wie u op PanelWizard gewezen bent, via member-get-member of internetfora. Dit is ook de enige persoon die uw e-mail adres kent. Zij heeft in haar mail overigens gebruik gemaakt van een ‘schuilnaam’ in Hotmail (oa. Mirna de Boer).

Wegens het ongevraagd mailen van onze panelleden en het misbruiken van onze naam zijn tegen deze persoon passende maatregelen getroffen. Wij maken u er nogmaals op attent dat PanelWizard u nooit en te nimmer zal benaderen voor andere activiteiten dan marktonderzoek.

Onze excuses voor de overlast.

Vriendelijke groet,

Directeur PanelWizard

[ Bericht 40% gewijzigd door wizarddragon op 17-10-2006 16:37:17 ]
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:05:36 #271
107521 Furia
snoopy weer
pi_42749882
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:57 schreef wizarddragon het volgende:
Gaat weer goed vandaag. 1 nipo, 2 intomartjes en 1 panelwizard.

Owja en we worden nog ff op de hoogte gesteld:
[..]
Ja, maar het verbaasde me nogal, omdat Mirna de Boer toch van Intomart is? Zeker iemand die gewoon die naam eruit pikt om goed over te komen en dan iedereen lid maakt via een referralprogramma... achterbaks, maar slim.

Edit: Zou het iemand van hier zijn? Ik ben namelijk HIER door iemand op PanelWizard gewezen...
pi_42752178
Ik ben het niet Ik heb zo'n zelfde bericht gekregen, maar dan met een vaag verhaal dat je via Money Miljonair je moest aanmelden voor Panelwizard o.i.d. Mail weggedaan, want ik ben al lid van MM en bij MM kun je alleen lid worden van Ipsos en Lightspeed, dus ik vond het maar raar.

Zou het die Jeanette niet zijn? Die mailde toch ook de mensen in dit topic.
pi_42752307
Ik vond die naan Mirna de Boer ook al opvallend. Ik dacht al dat het een rare carriereswitch was! GFK is toch wel ietsje groter namelijk.

Ik denk trouwens niet dat wij de enige mensjes in Nederland zijn die een eigen topic hierover hebben. Maar het zou goed hiervandaan kunnen komen inderdaad.
Spoilers!
pi_42755642
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 21:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vond die naan Mirna de Boer ook al opvallend. Ik dacht al dat het een rare carriereswitch was! GFK is toch wel ietsje groter namelijk.

Ik denk trouwens niet dat wij de enige mensjes in Nederland zijn die een eigen topic hierover hebben. Maar het zou goed hiervandaan kunnen komen inderdaad.
Er lopen op diverse fora idd Nipo-topics (wel jammer, minder enquetes voor ons!). Ik heb mijn email trouwens gewoon in m'n profiel staan, dus iemand die er op uit is kan dat gewoon overnemen.

Dit is het mailtje trouwens:
quote:
B&N Panelwizard bv
Westerkade 15-5
9701 DA Groningen

Zeer gewaardeerd panellid,

Inmiddels staat u alweer enige tijd ingeschreven bij B&N Panelwizard.
Wij willen u dan ook graag bedanken en waarderen het enorm dat u zo af en
toe tijd vrij maakt voor het meedoen aan onze enquetes en hopen ook in 2007
weer op u te kunnen rekenen!
Wanneer u bij ons nog een tegoed open heeft staan, zal deze in de maand
november worden over gemaakt op uw rekening.
Verder hebben wij nog een leuke tip voor u! Wanneer u zich nu aanmeld via
onderstaande link bij:

http://www.moneymiljonair.nl/leden/refere.php?ref=cennet1

maakt u deze maand kans op een portable DVD-speler of een van de 3
verwenarrangementen bij Thermae 2000!

Met vriendelijke groeten,

Mirna de Boer.
Het is een referral-link van Money Miljonair, ik zal hen eens even mailen.
pi_42756024
Zo, heb MM gemaild en de mail erbij gedaan, ze zullen aan de link wel kunnen aflezen wie het is geweest. Anders moeten ze zelf Panel Wizard maar contacteren.

Edit:
Ik heb even mijn eigen link opgevraagd, achter ref= staat dan je nick van MM, in dit geval dus cennet1. Bannen die hap
pi_42756295
Dat arm persoontje heeft het weleens eerder geprobeerd in: [Centraal] Online enquetebureaus 4 (Nipo, Intomart, Invotes)
pi_42756418
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 23:01 schreef wizarddragon het volgende:
Dat arm persoontje heeft het weleens eerder geprobeerd in: [Centraal] Online enquetebureaus 4 (Nipo, Intomart, Invotes)
HA had ik gelijk, toch Janet

Zal ik Intomart ook meteen even mailen?! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_42756869
Nou, ik heb ook een mail naar Intomart gestuurd EN al een antwoord van Money Miljonair! Dat is echt snel. Ik heb de mail in zijn geheel aan hen doorgestuurd nu, ze gaan stappen ondernemen.
pi_42757048
Hopelijk is het niet van invloed op m'n Parel-niveau, ik zit bijna aan de 12,50 en dan kap ik d'r ook mee denk ik
pi_42763736
Inmiddels ook een mailtje van Intomart gehad, ook daar is de betreffende persoon inmiddels opgespoord en zijn er maatregelen genomen.

De referral-links van Intomart werken trouwens niet meer, het was een eenmalige actie staat in de mail. Dat is wel jammer maar goed, ze mogen gerust wat enquetes sturen
  woensdag 18 oktober 2006 @ 10:02:23 #281
107521 Furia
snoopy weer
pi_42763774
Ik heb panelwizard gemaild met die naam en kreeg te horen dat ze dachten dat het die van Intomart écht was en dat ze daarmee contact gingen opnemen.... MoneyMiljonair let hier altijd wel goed op en dit vind ik helemaal niet mals, want hierbij misbruik je gewoon niet alleen een naam, maar ook een ander enqueteprogramma.

We zijn wel net een stel detectives!
pi_42764292
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 10:02 schreef Furia het volgende:
Ik heb panelwizard gemaild met die naam en kreeg te horen dat ze dachten dat het die van Intomart écht was en dat ze daarmee contact gingen opnemen.... MoneyMiljonair let hier altijd wel goed op en dit vind ik helemaal niet mals, want hierbij misbruik je gewoon niet alleen een naam, maar ook een ander enqueteprogramma.

We zijn wel net een stel detectives!
In topic 4 kun je de referral van Panel Wizard vinden die hij/zij gebruikt (op de link klikken die hierboven staat, kom je meteen op het juiste stukje).

Wel bizar trouwens dat ze echt dachten dat Mirna bij zat te klussen
Benieuwd of we ooit nog wat van Sjennet horen
  woensdag 18 oktober 2006 @ 10:29:03 #283
101884 PeRi
Allons-y!
pi_42764319
Gaat lekker de laatste tijd bij Nipo hier, gister over overheidsinformatieoverdracht ofzo, heb er meteen FRS bon bij, die was 65 punten. . Plus nog een over mobiele telefonie. 20 punten ofzo, precies goed voor mn Bol.com bon. .
Whatever I want.
pi_42805048
Ineens een Ciao van een euro Ze weten nog dat ik besta
pi_42889138
Weer een nieuwe review gemaakt.
Dit keer over de cd van The Kooks.
De link naar de review

Andere enquetes en vragenlijsten krijg ik de laatste tijd weinig

Ik maak eigenlijk best veel reviews over cd's. Mischien ook omdat ik deze eerder in handen krijg dan andere dingen die je kunt reviewen op ciao
Volg je eurobiljetten
  donderdag 26 oktober 2006 @ 02:03:08 #286
56819 Kimske
Juf in wording
pi_42943046
Jup, ik ook weer een nieuwe! Denk wel dat t een knaller is eigenlijk *bloos*
Stem:
pi_42961331
Zoooo net een Nipo gedaan, 49 punten! Weer een bon!

Vreemd genoeg ook nog een screening, vraag me nu af of ik die soms gemist had aan het begin van de maand? Na ja, ik was nog op tijd.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 oktober 2006 @ 19:25:50 #288
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_42962085
Ik mag meedoen aan het friteuseonderzoek van de Kijkshop. Kreeg vandaag een enquete en binnenkort hoor ik meer. Ben benieuwd!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_42983630
Wat een enquetes vandaag!
2 euro voor Intomart, 5000 punten bij Test and Vote, 15 punten bij Ikziehetzo, een Polland en een uitnodiging van Kikshop voor fritueses!
Spoilers!
pi_42984795
Ik wil graag aan de hartslagmetertest meedoen, maar ik heb niks gehoord *sip*

Verder een stuk of drie Ciao's waar ik steeds buiten de boot val en net een Intomart die halverwege werd afgebroken

En wil ik net een Mars Delight uit de automaat halen, typ ik het verkeerde nummer en heb ik nu dus een Milky Way Bah.
pi_43001573
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 14:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een enquetes vandaag!
2 euro voor Intomart, 5000 punten bij Test and Vote, 15 punten bij Ikziehetzo, een Polland en een uitnodiging van Kikshop voor fritueses!
En ook nog twee ConsumerJury's en een Ipsos!
Spoilers!
pi_43006437
Bij NIPO vroegen ze of ik weleens op Fok!.nl kwam, grappig maar verkeerd gespeld .
pi_43174091
Weet iemand hier ook of je bijvoorbeeld 10 blokkerbonnen tegelijk kunt inleveren in de winkel voor een of ander apparaat ofzo? Of zit daar een maximum aan vast?
pi_43174788
Volgens mij zit er geen maximum aan hoor.

Gister weer een Bol.bon in de bus! En ook eentje voor m'n vader, van het businesspanel.
  zaterdag 4 november 2006 @ 08:02:34 #295
107521 Furia
snoopy weer
pi_43226351
Druk daagje gehad gisteren! Muziekonderzoek van Pollland, een selectieonderzoek van Pollland, 20 kroontjes verdiend bij Internet panel, nog een buiten-de-boot van Ciao en er stonden nog drie onderzoeken van Nipo op me te wachten! Van mij mogen er straks wel weer wat bonnen komen!
pi_43229723
Hier ook drukte, maar niet veel bijzonders. IScreening van Intomart en Polland. Kleintje van Lightspeed. Buiten de boot bij InVotes. En nog een puntje gepakt bij het aankopen-onderzoek van ConsumerJury.
Spoilers!
pi_43244500
Vandaag weer een envelop van Nipo, weer een onderzoek met cd-rom! Puntuuuhhhh!
Maandag mag ik 'm invullen, ben erg benieuwd.
pi_43255241
Ik heb net een uitgebreid onderzoek over supermarkten ingevuld, maar kreeg geen punten bijgeschreven volgens mij
Zolang er was is, is er leven.
  zondag 5 november 2006 @ 12:33:11 #299
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_43255956
quote:
Op zondag 5 november 2006 12:04 schreef Dinus het volgende:
Ik heb net een uitgebreid onderzoek over supermarkten ingevuld, maar kreeg geen punten bijgeschreven volgens mij
Bij welk bureau?
Je kunt ze anders ook mailen, het kan zijn dat er een foutje in hun onderzoek zat. Het lijkt mij stug dat je lang bezig bent en niets krijgt. Maar als je daar zelf niet achteraan gaat hebben zij het ook niet door.
Spoilers!
pi_43257390
quote:
Op zondag 5 november 2006 12:33 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Bij welk bureau?
Je kunt ze anders ook mailen, het kan zijn dat er een foutje in hun onderzoek zat. Het lijkt mij stug dat je lang bezig bent en niets krijgt. Maar als je daar zelf niet achteraan gaat hebben zij het ook niet door.
Het was het Nipo, ik heb een opmerking ingevoerd en verzonden, ben benieuwd.
Zolang er was is, is er leven.
  zondag 5 november 2006 @ 13:41:38 #301
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_43257592
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 21:28 schreef Syrena het volgende:
Vandaag weer een envelop van Nipo, weer een onderzoek met cd-rom! Puntuuuhhhh!
Maandag mag ik 'm invullen, ben erg benieuwd.
Die heb ik ook!
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')