Ja, maar het verbaasde me nogal, omdat Mirna de Boer toch van Intomart is? Zeker iemand die gewoon die naam eruit pikt om goed over te komen en dan iedereen lid maakt via een referralprogramma... achterbaks, maar slim.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:57 schreef wizarddragon het volgende:
Gaat weer goed vandaag. 1 nipo, 2 intomartjes en 1 panelwizard.![]()
Owja en we worden nog ff op de hoogte gesteld:
[..]
Er lopen op diverse fora idd Nipo-topics (wel jammer, minder enquetes voor ons!). Ik heb mijn email trouwens gewoon in m'n profiel staan, dus iemand die er op uit is kan dat gewoon overnemen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vond die naan Mirna de Boer ook al opvallend. Ik dacht al dat het een rare carriereswitch was! GFK is toch wel ietsje groter namelijk.
Ik denk trouwens niet dat wij de enige mensjes in Nederland zijn die een eigen topic hierover hebben. Maar het zou goed hiervandaan kunnen komen inderdaad.
Het is een referral-link van Money Miljonair, ik zal hen eens even mailen.quote:B&N Panelwizard bv
Westerkade 15-5
9701 DA Groningen
Zeer gewaardeerd panellid,
Inmiddels staat u alweer enige tijd ingeschreven bij B&N Panelwizard.
Wij willen u dan ook graag bedanken en waarderen het enorm dat u zo af en
toe tijd vrij maakt voor het meedoen aan onze enquetes en hopen ook in 2007
weer op u te kunnen rekenen!
Wanneer u bij ons nog een tegoed open heeft staan, zal deze in de maand
november worden over gemaakt op uw rekening.
Verder hebben wij nog een leuke tip voor u! Wanneer u zich nu aanmeld via
onderstaande link bij:
http://www.moneymiljonair.nl/leden/refere.php?ref=cennet1
maakt u deze maand kans op een portable DVD-speler of een van de 3
verwenarrangementen bij Thermae 2000!
Met vriendelijke groeten,
Mirna de Boer.
HA had ik gelijk, toch Janetquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:01 schreef wizarddragon het volgende:
Dat arm persoontje heeft het weleens eerder geprobeerd in: [Centraal] Online enquetebureaus 4 (Nipo, Intomart, Invotes)
In topic 4 kun je de referral van Panel Wizard vinden die hij/zij gebruikt (op de link klikken die hierboven staat, kom je meteen op het juiste stukje).quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:02 schreef Furia het volgende:
Ik heb panelwizard gemaild met die naam en kreeg te horen dat ze dachten dat het die van Intomart écht was en dat ze daarmee contact gingen opnemen.... MoneyMiljonair let hier altijd wel goed op en dit vind ik helemaal niet mals, want hierbij misbruik je gewoon niet alleen een naam, maar ook een ander enqueteprogramma.
We zijn wel net een stel detectives!
En ook nog twee ConsumerJury's en een Ipsos!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een enquetes vandaag!
2 euro voor Intomart, 5000 punten bij Test and Vote, 15 punten bij Ikziehetzo, een Polland en een uitnodiging van Kikshop voor fritueses!
Bij welk bureau?quote:Op zondag 5 november 2006 12:04 schreef Dinus het volgende:
Ik heb net een uitgebreid onderzoek over supermarkten ingevuld, maar kreeg geen punten bijgeschreven volgens mij
Het was het Nipo, ik heb een opmerking ingevoerd en verzonden, ben benieuwd.quote:Op zondag 5 november 2006 12:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bij welk bureau?
Je kunt ze anders ook mailen, het kan zijn dat er een foutje in hun onderzoek zat. Het lijkt mij stug dat je lang bezig bent en niets krijgt. Maar als je daar zelf niet achteraan gaat hebben zij het ook niet door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |