Maar natuurlijk, net als dat ze af komen op zoet bloed?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:46 schreef meranto het volgende:
muggen komen niet op lampen af, maar op vieze stinkzweet geuren![]()
Tut tut tut.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:52 schreef NoBody122 het volgende:
als je echt een oplossing wilde, had je de google enhanced fok!-search wel gebruikt om al die 543543535354 andere topics over muggen door te lezen
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 03:02 schreef opgebaarde het volgende:
ik wist niet dat muggen stonken
jij wel eens een mug gezien die kan ruiken?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 03:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
jij wel eens een mug geroken dan?![]()
muggen komen op geur af en pakken vrouwen omdat hun aderen dichter onder de huid liggen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 03:08 schreef SubTOP het volgende:
[..]
jij wel eens een mug gezien die kan ruiken?
Lees mijn post!11!11quote:Op donderdag 3 augustus 2006 03:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Serieus, pak een bus haarlak en spuit dat op de muggen, ze worden keihard en vallen dood neer, doe ik ook altijd.
Nee valt nog wel mee, gewoon op een klein afstandje spuiten op die hoeren, dan vallen ze er vrij snel af.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 03:14 schreef Skv het volgende:
En de weken er na ben je bezig de haarlak van je muur te krabben?
Zal eens zo'n fles kopenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 03:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee valt nog wel mee, gewoon op een klein afstandje spuiten op die hoeren, dan vallen ze er vrij snel af.
Ik zou het best toegeven als ik een foutje zou maken maar voor jou informatie: mugjes komen af op lichaamswarmte en niet op licht (grootste fabel) en niet op lichaamsgeur (zoals van de week in de telegraaf stond) Alhoewel deskundigen het nog steeds niet eens zijn over de vraag of een mug op geur of warmte af komt is het tot nu toe waarschijnlijker dat het om temperatuur gaat dan om geur.. Dus laten we het er maar op houden dat we beide een beetje gelijk hebben...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 03:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
muggen komen op geur af en pakken vrouwen omdat hun aderen dichter onder de huid liggen.
Dus? Ik kan me niet voorstellen dat een mug stinkt, nu moet jij het niet omdraaien en al helemaal niet als je een foutje maakt
Jezus, gaan jullie nu serieus de hele tijd discussieren over zoiets kuts als muggen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 03:21 schreef SubTOP het volgende:
[..]
Ik zou het best toegeven als ik een foutje zou maken maar voor jou informatie: mugjes komen af op lichaamswarmte en niet op licht (grootste fabel) en niet op lichaamsgeur (zoals van de week in de telegraaf stond) Alhoewel deskundigen het nog steeds niet eens zijn over de vraag of een mug op geur of warmte af komt is het tot nu toe waarschijnlijker dat het om temperatuur gaat dan om geur.. Dus laten we het er maar op houden dat we beide een beetje gelijk hebben...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |