Whahaha, kkfa2 kill.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:46 schreef Staaf het volgende:
Doe niet zo kk lauw man, jij bent zelf nerd, jij bent degene die Brainpower gangster vindt whuahaha![]()
![]()
En dan je gevaarlijke signature, daar kan ik niet tegenop.
KK is voor homo'squote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:46 schreef Staaf het volgende:
[..]
Doe niet zo kk lauw man, jij bent zelf nerd, jij bent degene die Brainpower gangster vindt whuahaha![]()
![]()
En dan je gevaarlijke signature, daar kan ik niet tegenop.
[..]
Nee ik heb gewoon een Nederlands paspoort hoor, matties zijn gewoon vrienden, jatog? En ik heb geen link meer omdat het al 6 jaar geleden is en die rooms niet meer bestaan en je er nu voor moet betalen![]()
[..]
Het is zeker een mooie bak.
Tuurlijk vriend, kom maar langsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:38 schreef Staaf het volgende:
[..]
En dat zegt iemand met een profiel als dit:
[ code verwijderd ]
Oftewel een kutnerd die de hele dag met z'n biertje en z'n peukje achter z'n pc zit af te trekken.![]()
Hier durf je wel iemand die 15 jaar jonger is te pestenmaar je gaat huilen als ik met m'n bmw met matties naar je toe kom
![]()
Tel nummers posten is verboden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:10 schreef Vaan_Banaan het volgende:
[..]
Tuurlijk vriend, kom maar langs
Bel me even op mijn voicemail als je langskomt met je matties (06-25851497) dan zorg ik dat ik thuis ben en voor roosvicee en soepstengels
Oh, de parkeergelegenheden zijn wel slecht bij mij voor de deur (altijd alles vol) en het is betaald parkeren.![]()
Ik knal mijn auto wel op de stoep en zet maar een fles wodka klaar daar hou ik meer van. Dan bel ik je straks wel om te zeggen dat ik er aan kom.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:10 schreef Vaan_Banaan het volgende:
[..]
Tuurlijk vriend, kom maar langs
Bel me even op mijn voicemail als je langskomt met je matties (06-25851497) dan zorg ik dat ik thuis ben en voor roosvicee en soepstengels
Oh, de parkeergelegenheden zijn wel slecht bij mij voor de deur (altijd alles vol) en het is betaald parkeren.![]()
Hij geeft z'n eigen nummer..quote:
Niks van aan trekken, ze zijn allemaal jaloers of hardstikke dom!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:17 schreef Staaf het volgende:
[..]
Haha, dat zeiden die kneuzen in die chatrooms ook.
Ik was effe chillen buiten ik heb ook nog een leven naast Fok hoor. En ik maak mijn eigen rap's en disses, dus kom maar op ik battle je.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:10 schreef Camplo het volgende:
Staaf waar ben je nou met je stoere praatjes? Zit nu zeker een oude rap van NWA te vertalen met babelfish om hier dalijk een ubergevaarlijke diss te posten waarin ik en Chriz2k moeten vrezen voor ons leven of niet
Dat woord heb ik nog niet eerder gehoord. Die hou ik erin!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 05:14 schreef Vampz het volgende:
fuck it, ik kan niet slapen, grafkankerzooi!![]()
Wie is dat op je avator? je biatch?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:52 schreef Staaf het volgende:
[..]
Ik was effe chillen buiten ik heb ook nog een leven naast Fok hoor. En ik maak mijn eigen rap's en disses, dus kom maar op ik battle je.
Eehh respect voor haar zij is relaxed!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:56 schreef Modi het volgende:
[..]
Wie is dat op je avator? je biatch?![]()
Zozo een echte gangsta. Lekker nummerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:58 schreef Staaf het volgende:
[..]
Eehh respect voor haar zij is relaxed!
Hier luister dan mijn nummer:
http://student.gmt.hro.nl/0765930/Reski%20-%20Dope%20shit.mp3
Maak ervan wat je wil. Ik doe gewoon mijn ding. En de chicks willen het wel, nu de rest nogquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:00 schreef Modi het volgende:
[..]
Zozo een echte gangsta. Lekker nummerof moet ik zeggen Dope nummah
Maar een vraagje je zegt dat alle chicks je als president willen, dan heb je geen meerderheid aannemend dat het aantal vrouwen gelijk is aan mannen
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:58 schreef Staaf het volgende:
Deze is nog beter:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:00 schreef Modi het volgende:
[..]
Zozo een echte gangsta. Lekker nummerof moet ik zeggen Dope nummah
Maar een vraagje je zegt dat alle chicks je als president willen, dan heb je geen meerderheid aannemend dat het aantal vrouwen gelijk is aan mannen (wat wel ongeveer het geval is)
Problemen?quote:
Ja, het is een triest nummerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:09 schreef Staaf het volgende:
Problemen?
Dus TS klaagt eigenlijk over zichzelf?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:15 schreef Nashje het volgende:
Jij hebt ook alleen maar een grote bek op internet.
Propzquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:58 schreef Staaf het volgende:
[..]
6 jaar geleden was je dus 14 ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:46 schreef Staaf het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon een Nederlands paspoort hoor, matties zijn gewoon vrienden, jatog? En ik heb geen link meer omdat het al 6 jaar geleden is en die rooms niet meer bestaan en je er nu voor moet betalen![]()
[..]
Hoe oud ben jij dan met je pipo de clown.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:15 schreef bonke het volgende:
[..]
6 jaar geleden was je dus 14 ?
dan ben je in 6 jaar tijd, geestelijk niet erg opgeschoten he
infantieltje![]()
Luister deze: http://rapidshare.de/file(...)uck_u_bitch.mp3.htmlquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus TS klaagt eigenlijk over zichzelf?
hahahahaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:58 schreef Staaf het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |