Haha, dat zeiden die kneuzen in die chatrooms ook.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:15 schreef Nashje het volgende:
Jij hebt ook alleen maar een grote bek op internet.
Maar ze hebben wel gelijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:17 schreef Staaf het volgende:
[..]
Haha, dat zeiden die kneuzen in die chatrooms ook.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:17 schreef Staaf het volgende:
[..]
Haha, dat zeiden die kneuzen in die chatrooms ook.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:52 schreef existenz het volgende:
Ik heb ooit iemand midden op de dam in de regen 3 uur staan laten wachten op strijkers die ik hem zou verkopen.![]()
Aha en jij hebt daar drie volle uren naar gekekenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:52 schreef existenz het volgende:
Ik heb ooit iemand midden op de dam in de regen 3 uur staan laten wachten op strijkers die ik hem zou verkopen.![]()
Ja dit was idd het goede topic om dat te meldenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 05:14 schreef Vampz het volgende:
fuck it, ik kan niet slapen, grafkankerzooi!![]()
KLB toch?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 05:15 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja dit was idd het goede topic om dat te melden.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Persoonlijke gegevens Voornaam: Staaf Achternaam: Staaf Geslacht: Vrouw Woonplaats: Leuk geprobeerd Geboortedatum :0000-00-00 Opleiding: Vleeswaren Beroep: Just a gigolo Hobbies/interesses: Tuurlijk |
Dus na al die jaren heb je eindelijk al je moed bijeengeraapt en durf je er een topic over te maken?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:13 schreef Staaf het volgende:
Ik ging vroegahh wel eens in MSN chatrooms een beetje rondspammen (die goeie ouwe tijd toen dat nog gratis was).
Daar had je dan van die nederlandse kanalen met van die ubertrieste mensen die de hele dag in zo'n kanaal zaten en zich helemaal stoer voelden.
En in real life waren het dan van die steuntrekkende tjappies van 35 die in de ww zaten. En maar lopen ouwehoeren over niks en lopen slijmen bij alleenstaande gescheiden moeders in die chatroom!!! Ufff zo ubertriest als je dan iets zei werd je gelijk gebanned! Kom je in een 30+ chatroom (ik was 15) werd je gelijk keihard gebanned.
Ze voelden zich wel stoer met met zo'n hamertje voor hun naam (die hadden 'moderators'), maar in real life zijn het losers die gewoon klappen verdienen![]()
![]()
![]()
En dat zegt iemand met een profiel als dit:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 05:32 schreef Vaan_Banaan het volgende:
TS: Ik denk dat je niet veel respect kweekt met je profiel zoals het nu ingesteld is.
[ code verwijderd ]
En dan nog raar vinden dat je op een forum of IRC kanaal wordt geband/gekicked
Er bestaan mensen op de wereld met een chromosoom te veel. Dat wordt ook wel het syndroom van Down genoemd, oftewel een mongool.
Ik denk dat jij de missing link bent met 2 chromosomen te veel.
De missing link tussen een mongool en een gladiool welteverstaan.
1 2 3 4 5 6 7 8 | Achternaam: Kroon Geslacht: Man Woonplaats: Gorinchem Geboortedatum: 1971-05-26 Opleiding: Crčche voor gevorderden Beroep: Hobbies/interesses: Programmeren, roken en bier drinken |
Je matties van de msn chatgroups?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:38 schreef Staaf het volgende:
[..]
En dat zegt iemand met een profiel als dit:
[ code verwijderd ]
Oftewel een kutnerd die de hele dag met z'n biertje en z'n peukje achter z'n pc zit af te trekken.![]()
Hier durf je wel iemand die 15 jaar jonger is te pestenmaar je gaat huilen als ik met m'n bmw met matties naar je toe kom
![]()
Hahah wat een bakquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:38 schreef Staaf het volgende:
maar je gaat huilen als ik met m'n bmw met matties naar je toe kom![]()
Matties??? Ben je een trk?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:38 schreef Staaf het volgende:
[..]
En dat zegt iemand met een profiel als dit:
[ code verwijderd ]
Oftewel een kutnerd die de hele dag met z'n biertje en z'n peukje achter z'n pc zit af te trekken.![]()
Hier durf je wel iemand die 15 jaar jonger is te pestenmaar je gaat huilen als ik met m'n bmw met matties naar je toe kom
![]()
Doe niet zo kk lauw man, jij bent zelf nerd, jij bent degene die Brainpower gangster vindt whuahahaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:06 schreef Chriz2k het volgende:
Staaf, doe niet zo geforceerd stoer man.
Duidelijk dat je een triest nerdje bent.
Nee ik heb gewoon een Nederlands paspoort hoor, matties zijn gewoon vrienden, jatog? En ik heb geen link meer omdat het al 6 jaar geleden is en die rooms niet meer bestaan en je er nu voor moet betalenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:12 schreef Dickbride het volgende:
[..]
Matties??? Ben je een trk?
Trouwens, geef es een link naar die chatrooms?
Het is zeker een mooie bak.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |