abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40438706
Lig ik net op bed, bijna te slapen, hoor ik opeens in de verte de sirenes van brandweerwagens. Kan gebeuren, komt wel vaker voor natuurlijk. Wat blijkt nou, is hier om de hoek (150 meter verderop) een woningbrand waar ze met twee bluswagens en een ladderwagen naar zijn uitgerukt -- met volledige signalen dus mèt zwaailichten en SIRENES!!! Om kwart over 1 's nachts! Alsof er dan überhaupt verkeer is dat op die manier gewaarschuwd moet worden!!

Klacht:
Ik word tezamen met de rest van de wijk om kwart over 1 's nachts ruw door de brandweer uit de slaap gehaald omdat die het zo nodig vindt om met 80 dB door nachtelijk Oosterhout heen te loeien
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_40438764
Zeurpiet, als ze 150 meter verderop staan te blussen hoor je het ook wel. En de beste mensen zijn geen voorrangsvoertuig als ze niet beide signalen voeren, daar komt bij dat de brandweer spoed het leukste vindt wat er is! Dus lekker gaan slapen nu
pi_40438790
Alsof ze op dit moment voorrang moeten afdwingen, op die anderhalve auto die nu op de weg is

Daarbij is het brand-adres hier om de hoek dus dat blussen hoor ik inderdaad niet maar die sirenes net wel
pi_40438817
Je woont toevallig in Oosterhout?

Edit: Ho zag in je eerste topic Oosterhout niet staan + je profiel staat het ook al :p

Maarja op die scanner site staat het iig ja...
pi_40438824
Ach jij bent ook blij dat ze snel ter plaatste zijn als je huisje in de brand staat, het zal wel een chauffeur zijn die een beetje angstig is geweest. Normaal gesproken gaan 's nachts alleen de lampen aan is irritant inderdaad als ze de sirene 's nachts aan doen
pi_40444694
Nou opzich mogen ze dat wel aan doen, maar als ze eenmaal aangekomen zijn mag het wel uit.
En dat is beter als de politie die ik regelmatig zonder sirene en lampen zie rijden (door rood, te hard, gevaarlijke verkeerssituatie enzo)
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_40445756
Tja als er brand is....
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 3 augustus 2006 @ 13:39:18 #8
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_40448735
Mooi toch? Kun je fijn de ramptoerist uithangen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 3 augustus 2006 @ 19:33:07 #9
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_40459562
Als het jou huis was zou je ook willen dat ze er zo snel mogelijk zijn
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_40459605
Foto's? Filmpjes? .
pi_40459657
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 19:33 schreef Martijn_77 het volgende:
Als het jou huis was zou je ook willen dat ze er zo snel mogelijk zijn
pi_40459749
Dat wel, maar van het voeren van een luide sirene gaat zo'n brandweerwagen echt niet sneller rijden. En Oosterhout is nou niet zo'n stad waar 's nachts veel verkeer is ofzo
pi_40459925
Als ik 's nachts zou rijden, zou een brandweerwagen ZONDER signalen wel het laatste zijn wat ik wil tegen komen op een kruispunt

(Als ik 'm tegen kom, is ie al over me heen gereden namelijk )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')