Persoonlijk vind ik dat altijd enigsins paranoïde. Tuurlijk is er een kans dat je computer misbruikt/gehackt of wat dan ook wordt. Maar er is ook een kans dat je wordt getroffen door een komeet als je buiten loopt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:19 schreef Drugshond het volgende:
Nooit gehoord van een aanval vanaf verschillende systemen (buiten de hacker om).
Vooraf aan een aanval worden eerst zoveel mogelijk open systemen besmet om een leger te verzamelen om daarmee vanaf vele ip-adressen 1 of andere website down te brengen of gewoon puur om gegevens te verzamelen.
- Internet bankieren is bijvoorbeeld nog steeds niet veilig. -
Precies. Maar die regio bevat nu eenmaal bepaalde brandpunten, dus wat daar gebeurt komt altijd groot in het nieuws. Uit welke facties de strijdende partijen ook mogen bestaan.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is een beetje lomp omschreven maar het komt er wel op neer. Net zoals er ook meer aandacht zal zijn voor een conflict in Spanje of Roemenië dan voor iets in Laos.
Klopt maar dan nog denk ik dat een onderlinge strijd tussen Hamas en Fatah ook minder aandacht zou krijgen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:25 schreef Apropos het volgende:
[..]
Precies. Maar die regio bevat nu eenmaal bepaalde brandpunten, dus wat daar gebeurt komt altijd groot in het nieuws. Uit welke facties de strijdende partijen ook mogen bestaan.
Ik weet niet. Die partijen kennende, betwijfel ik of het beperkt zou blijven tot woordenstrijd.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt maar dan nog denk ik dat een onderlinge strijd tussen Hamas en Fatah ook minder aandacht zou krijgen.
Ik zeg niet dat firewalls geen bestaansrecht hebben voor bedrijven is het bijv. wel noodzakelijk maar voor particulieren waag ik het te betwijfelen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:30 schreef Drugshond het volgende:
Firewall zijn er niet voor niks gemaakt.... en ze hebben bestaansrecht.
Ik ben nogal een wilde surfer in het digitale water, en heb toch menig progje door mijn firewall eruit kunnen filteren als zijnde (illegal attempt).
Na ongeveer 1,5 jr met de huidige versie van ZoneAlarm Pro.
15484 intrusions have been blocked since install.
123 of those have been high-rated.
Schurken zoeken elkaar altijd op.quote:Che Guevara assisted Kabila for a short time in 1965. Guevara had appeared in the Congo with approximately 100 men who planned to bring about a Cuban style revolution.
Compact, een beetje suf, maar makkelijk te onthouden. De ideale spreuk.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:40 schreef sigme het volgende:
Het richten van een vergrootglas op een brandhaard werkt aanstekelijk.
delfts blauw?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:40 schreef sigme het volgende:
Het richten van een vergrootglas op een brandhaard werkt aanstekelijk.
Van mij mag je 'm uitbaten hoor.quote:
Wist je dat niet? Van Che in Afrika?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Schurken zoeken elkaar altijd op.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waaronder weinig blanke goed engels pratende Israeliërs.rellende moslims Dus geen internationale aandacht.
De details van het reilen en zeilen van Che zijn me niet geheel bekend. Ik zal eens het internet afspeuren.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:55 schreef sigme het volgende:
Wist je dat niet? Van Che in Afrika?
Moet je eens wat over opzoeken dan, het is bijna grappig.
Och rellende moslims in Kashmir of Atjeh krijgen ook lang niet zoveel aandacht.quote:
De telegraaf bericht de waarheid?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:56 schreef Apropos het volgende:
''Zo veel mogelijk Vietnams scheppen, dat is het parool!''
Ja, maar daar zijn geen gemene joden die de islamitische wereld aan het overnemen zijn he.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Och rellende moslims in Kashmir of Atjeh krijgen ook lang niet zoveel aandacht.
Waarom begin je nou over De Telegraaf wanneer we het over Het Parool hebben?quote:
Dat is waar.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:03 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ja, maar daar zijn geen gemene joden die de islamitische wereld aan het overnemen zijn he.
He, je kent De Waarheid toch wel?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:03 schreef Apropos het volgende:
[..]
Waarom begin je nou over De Telegraaf wanneer we het over Het Parool hebben?
Maar wat bedoel je?
vermoedelijk is hij nog van de Marco Borsato generatiequote:
Even nagezocht, De Waarheid sneefde in 1990. Een pak 'm beet 27-jarige (toch?) geschiedenisstudent moet 'm kennen. Toch?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:39 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
vermoedelijk is hij nog van de Marco Borsato generatie
Vooruit, de tijd vliegt. Hoe vreselijk is dit al. Jij was 8 toen de muur viel.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:56 schreef du_ke het volgende:
Ik weet dat De Waarheid als krant bestaan heeft maar dat is uit de geschiedenisboekjes. Maar bewust meemaken kan je het bij mij in elk geval niet noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |