abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40436372
Drie keer heb ik het moeten uitstellen (te heet en meer van dat soort redenen), en nu kon ik ein-de-lijk naar Dusseldorf. Dat had dus een leuk dagje uit moeten worden. Was de bedoeling.

Heenweg (vanaf de aankomst in Venlo): Blijkt er geen trein te rijden. Want een stuk spoor richting Duitsland was doorgezakt door de regen. Eeuwen wachten op een bus waarin je als sardientjes bij elkaar wordt gepropt, wordt je in een of ander k**dorp op een tamelijk slaapverwekkend station gedropt, daar wacht je weer eeuwen, moet je bij een stad ergens verderop (Monchengladbach) weer uitstappen, en ga je met een extreem trage stoptrein (je kent het wel, zoëen die om de paar 100 meter lijkt te stoppen) eindelijk naar je bestemming. Neuess-*buitenwijk 1*, Neuess-*buitenwijk2*, Neuess-*buitenwijk3*, vervolgen met Dusseldorf-*buitenwijk 1*, enzovoort. Totale reistijd vanaf thuis: 5 en een half uur.

Terugweg: Al héél snel eruit moeten (Monchengladbach), geen flauw idee waar je heen moet, het hele busstation nazoeken, maar na eeuwen zoekwerk (en jezelf door een veels te smalle en drukke gang moeten persen, want de ene kant van de gang werd verbouwd en het was ook nog spitsuur...) aan de - ik had het kunnen weten... - áchterkant van het station weer zo'n sardientjesblik-bus vinden die je naar het eerder genoemde k**dorp met nog datzelfde slaapverwekkende station rijdt, daar nog drie kwartier moeten wachten, en daarna pas weer naar Venlo kunnen. Totale reistijd: Ongeveer gelijk aan de heenweg.

Ik word gek, ik kan hier helemaal niet tegen.

Ik was op de terugweg al een uur eerder weggegaan dan bedoeld, omdat ik al een naar voorgevoel had. Het dagje Dusseldorf was dan ook hollen, hollen en nog eens hollen om in ieder geval de helft te kunnen doen van wat ik wílde doen. Relaxt dagje uit? I don't think so.

Niet dat iemand er wat aan heeft, maar het moet er echt even uit. *gilt het uit.*

Waren er vandaag toevallig meer mensen met een vergelijkbaar ritje van/naar Venlo? Zo ja, dan kunnen die zich in dit topic afreageren.

(Nee, ik kan NIET autorijden. Voor als iemand zich dat afvraagt. En ja, ik zou blij moeten zijn dat ze uberhaupt busvervoer inzetten, maar leuk is anders.)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2006 00:03:23 ]
pi_40436414
Kun je niet autorijden ofzo?
Jupiler is goed
pi_40436428
whehehe
Jupiler is goed
pi_40436437
Dan moet je ook niet naar Dusseldorf gaan. Of uberhaupt dingen plannen. .
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_40436450
Ik wist thuis nog niets van dat doorgezakte spoor af. Helaas.

M'n kaartje was echter al betaald toen ik erachter kwam.

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2006 23:52:45 ]
pi_40436522
Het voordeel is wel dat je langer van het openbaar vervoer heb mogen genieten voor dezelfde prijs.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_40436611
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 23:54 schreef Lucille het volgende:
Het voordeel is wel dat je langer van het openbaar vervoer heb mogen genieten voor dezelfde prijs.
Én je hebt uitgebreid de tijd gekregen om tijdens de reis het Duitse platteland in je op te nemen, en dat is ook wat waard!
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_40436648
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 23:57 schreef Nosh het volgende:

[..]

Én je hebt uitgebreid de tijd gekregen om tijdens de reis het Duitse platteland in je op te nemen, en dat is ook wat waard!
Ik kan dat ene huis naast het spoor van Viersen inmiddels wel dromen.
pi_40436773
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 23:59 schreef apestaartje het volgende:

[..]

Ik kan dat ene huis naast het spoor van Viersen inmiddels wel dromen.
En nog een droomhuis gezien, wat wil je nog meer?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')