abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40430936
Goedenavond

Ik zit met een probleem met een van mijn motorola V3 RAZR toestellen.

Nadat ik het toestel aanzet, loopt deze gigantisch vast (toetsen reageren niet meer). Ook uitzetten kan niet meer. Hij blijft hangen bij "Geef SIM-PIN".

Iemand enig idee wat hier aan te doen valt of wat dit veroorzaakt? (toetsenboard is niet stuk, want aanzetten (met zelfde knop als uitzetten) werkt wél)
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_40432019
Software kaduuk lijkt me. Ff mee naar zo'n servicepoint gaan
JOHNNY HEITINGA
pi_40432077
Tele2 heeft geen service.. hebben ze dan wel points?
pi_40432093
Overigens kan ik niet zelf de firmware veranderen omdat het toestel niet herkend wordt door de software, als hij niet ingelogd is
pi_40432132
Overigens het mailtje dat ik aan telegay gestuurd heb:
quote:
Geachte meneer, mevrouw,

Één van mijn toestellen (Motorola V3 RAZR toestel met nummer 06 4** *** **) vertoont sinds een dag of 3 wat problemen.

Het toestel gaat nog wel aan, maar daarna "bevriest" het. Ook de uit-toets (zelfde als aan toets) werkt dan niet meer. Het probleem ligt niet aan de accu (telefoon kan zo een eeuwigheid aan blijven staan) en ook een defect aan de toetsen lijk uitgesloten (omdat de aan toetst nog wel werkt, maar eenmaal "aan" niet meer). Het lijkt dus een software probleem, maar omdat de telefoon niet aangaat kan ik ook niet proberen de firmware te vervangen (welke overigens nog origineel is).

Gelukkig hebben we nog een oud toestel welke tijdelijk als vervanging kan dienen. Graag wil ik het toestel gerepareerd hebben, of een nieuw vervangend toestel (Toestel is ongeveer een half jaar oud).

Graag ontvang ik van U de te doorlopen procedure voor het repareren toestel.

Ik wacht uw reactie af,

Met vriendelijke groet,

Jeroen van Wisse

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')