Wachten op een waarschuwing van de mod dat je je stil moet houden denk ik.quote:Op maandag 13 november 2006 19:25 schreef Razor21 het volgende:
Ok gefixed na ongeveer 15 min deed ik hem aan kreeg een rood scherm heb nu 1.50....maar ja en nu...![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:00 schreef rew- het volgende:
[..]
Wachten op een waarschuwing van de mod dat je je stil moet houden denk ik.
Ik ook willenquote:Op donderdag 2 november 2006 11:30 schreef rew- het volgende:
Ok, ik zal het maar eens over homebrew gaan hebben hier, aangezien de rest het niet doet
Ik heb net ScummVM op mijn PSP geknald, is echt cool!!
Voor de leken, ScummVM is een emulator die bepaalde oude LucasArts point-and-click adventures af kan spelen. Sinds een dag of 3 is de ScummVM emulator uit, en het werkt perfect!
Day of the Tentacle for the win!
[afbeelding]
Check voor meer info http://www.scummvm.org/
mark...sjek hierquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ook willenHoe krijg ik dit voor elkaar...in leken-taal a.u.b
Welke SNES emulator dan ? Want snesx9 loopt traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op zondag 30 juli 2006 12:26 schreef Cid het volgende:
Stel je niet teveel voor van de Amiga emulator, die draaid verre van perfect. SNES/ GBA emulators daar en tegen doen het prima
SnesTYLquote:Op maandag 26 februari 2007 11:40 schreef killermj het volgende:
[..]
Welke SNES emulator dan ? Want snesx9 loopt traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Het is vrij makkelijk. Je moet zeg maar gewoon een cd (of de bestanden die op de cd staanquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ook willenHoe krijg ik dit voor elkaar...in leken-taal a.u.b
De GBA emulator werkt tegenwoordig ook al erg goed op de PSPquote:Op maandag 26 februari 2007 11:40 schreef killermj het volgende:
[..]
Welke SNES emulator dan ? Want snesx9 loopt traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
En welke is dat ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:14 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
De GBA emulator werkt tegenwoordig ook al erg goed op de PSP
die zocht ik, bedanktquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:26 schreef Pilldriver het volgende:
je hebt ook nog Xvid4PSP:
http://www.winnydows.com/xvid4psp.html
ik, maar dan alleen lezen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:00 schreef WillemOtto het volgende:
*bump-age*
Zitten er hier ook mensen op QJ?
OMG!
NNNEEEOOEOEOOEO!OO!!!!!ZZ!O!OOO!
Art heeft net de Xflash source opgengesteld en ZX46 heeft net flashen via LUA mogenlijk gemaakt!
k*t...
Verwacht een hoop k*tn00bs die nu flasherprogjes gaan maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |