Omdat dat er stom uitziet.. en mijn broek van vandaag is niet abnormaal lang, voor mijn doen.. Dus ik dacht dat dat onnodig was..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:21 schreef Netsplitter het volgende:
Rare vraag, maar waarom stop je dan ook niet ff je broekspijp in je sok ofzo wanneer je gaat fietsen?
Beter dat je er dan ff "stom" uit ziet dan op je plaat gaan....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:22 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Omdat dat er stom uitziet.. en mijn broek van vandaag is niet abnormaal lang, voor mijn doen.. Dus ik dacht dat dat onnodig was..
Of je pakt zo'n ijzertje voor om je enkelquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:21 schreef Netsplitter het volgende:
Rare vraag, maar waarom stop je dan ook niet ff je broekspijp in je sok ofzo wanneer je gaat fietsen?
En de gemeente maar iedere keer weer dat wegdek vernieuwen als je gevallen bentquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:22 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Omdat dat er stom uitziet.. en mijn broek van vandaag is niet abnormaal lang, voor mijn doen.. Dus ik dacht dat dat onnodig was..
Als je in je hiernamaals mag kiezen: reïncarneer als bloempjuh. Je valt gegarandeerd 2x per jaar, vaak voor een enorm publiek.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:25 schreef Ame_thyst het volgende:
lol ik ben nog nooit zomaar gevallen![]()
Gelukkig heb jij wel mooie foto's..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:33 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Nog 1x op de knieën bij mij thuis graag.![]()
[edit] na het zien van fotoboek pas ik![]()
Ik ben ook al een paar keer zonder fiets gevallen hoor. En wandelen met zijwieltjes lijkt me geen aanrader..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:31 schreef BabeWatcher het volgende:
Misschien moet je met zijwieltjes gaan fietsen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |