als ik gezond wil eten ga ik niet naar de burqa king.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:15 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Iiieeew vitaminen, groen, ieew bah! straks wordt je nog ziek!
maar ik ben dan ook een vergislamietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:15 schreef David Letterman het volgende:
gelukkig beheers jij de Nederlandse taal uitstekend...
Inderdaad, groente is gezond spekbuik!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:24 schreef Little_Meanie het volgende:
je zou beter wat groenten eten dikzak
dat bepaal jijquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:24 schreef Little_Meanie het volgende:
je zou beter wat groenten eten dikzak
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:23 schreef Beach het volgende:
Ach, geniet als je denkt dat die moslims varkensvlees moeten aanraken (als er überhaupt al vlees inzit)
en thuis kijken ze naar de jaren tacht cult serie geitrider met iman hasselhof in de hoofdrolquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:51 schreef Beach het volgende:
Als er zoveel moslims werken, hebben ze dan ook een McHalal?
Of een McGoat![]()
![]()
Dacht dat ik altijd de enigste was, die geen konijnenvoer lustquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
Vandaag had ik weinig tijd om eten te kopen/koken.
Dus ik dacht ik ga even snel langs de Burqa king
Daar nemen ze tegenwoordig zoveel mogenlijk mensen aan die in hun vrije tijd een andere taal spreken.
Ik wil mijn burgers altijd zonder groenvoer, dus gewoon brood,vlees en saus.
Alleen lukt het die trutten daar bijna nooit om mij de aangepaste burger zoals bestelt te leveren.
En ik haat konijnenvoer.
het topic pest de dislectische onder ons, is een deur verder.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:01 schreef Zpottr het volgende:
Mogenlijk?
Bestelt?
Ook jouw vrije tijd zeker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |