en dankjewel...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:18 schreef WeirdMicky het volgende:
Godverdomme, ik klikte op je fotoboek hierdoor.
Ben je werkelijk opgebaard atm?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:19 schreef opgebaarde het volgende:
alles van mij is de waarheid. Ik heb 20 miljoen euri op mijn bankrekening, ik ben 25 jaar en met pensioen, ik ben onweerstaanbaar lekker, ik ben fantastisch, intelligent, bescheiden, gevoelig, sensueel, attent en alles waar een vrouw van droomt.
Faken is zo 2005![]()
Hallo i-spyquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:19 schreef opgebaarde het volgende:
alles van mij is de waarheid. Ik heb 20 miljoen euri op mijn bankrekening, ik ben 25 jaar en met pensioen, ik ben onweerstaanbaar lekker, ik ben fantastisch, intelligent, bescheiden, gevoelig, sensueel, attent en alles waar een vrouw van droomt.
Faken is zo 2005![]()
daar mag ik geen uitspraken over doen hangende het justitioneel onderzoekquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:21 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ben je werkelijk opgebaard atm??
Het is ECHT I-spy!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
go ahead, doe ip scan bijvoorbeeld en zeg daarna sorry![]()
Nee, JIJ moet het doenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
go ahead, doe ip scan bijvoorbeeld en zeg daarna sorry![]()
Waarom?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:17 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
ik vind het vrij irritant als sommigen niet eens via de webcam bewijzen wie ze zijn.
Profiel van WeirdMickey luidt: ik vind vrouwen eng.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:18 schreef WeirdMicky het volgende:
Godverdomme, ik klikte op je fotoboek hierdoor.
Prototype fake opmerking door 12-jarige nerdjesquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, JIJ moet het doen.
Ik ga lekker bier zuipen nu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |