Je wil nu natuurlijk dat iedereen dit ontkent.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:58 schreef Stofje het volgende:
Mijn TietTies zijn nooit grappig. Eigenlijk ben ik maar een suf mannetje zonder een vorm van humor.
Ik ken de bewoners van BeF wel wat beter dan dat, Ch.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je wil nu natuurlijk dat iedereen dit ontkent.
Dat heb ik gemist. Post jouw tieten nog eens?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb al twee keer tieten in BeF gepost trouwens. Serieus.
Je site deed me besluiten dat ik maar weer 's ga bloggen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:58 schreef Stofje het volgende:
Mijn TietTies zijn nooit grappig. Eigenlijk ben ik maar een suf mannetje zonder een vorm van humor.
Anderhalf jaar en al 6 schrijfsels. Ja, ik ben een rasechte inspiratiebron.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je site deed me besluiten dat ik maar weer 's ga bloggen.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zíng het "clap clap"-gedeelte ook niet, hoe kom je daar nou bij?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat weet ik, honingdropje, maar jij mij ook wel eens. En weet je wat ik dan doe? Dan zing ik luidkeels If you're happy and you know it clap your hands, clap clap! en dan vergeet ik mijn zorgen.
Dude, ik kán niet eens schrijven en geef het meestal na 3 keer op. Geloof me, het kan ergerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Anderhalf jaar en al 6 schrijfsels. Ja, ik ben een rasechte inspiratiebron.
Ik had dat dus tóch beter tussen sterretjes kunnen zetten.quote:
Taggen lukt je óók al niet!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dude, ik kán niet eens schrijven en geef het meestal na 3 keer op. Geloof me, het kan erger.
[urlhttp://jankwijf.blogspot.com/[/url]
Ik kan dat soort dingen niet bijhouden, uiteindelijk draait het dan uit op een reeks fictieve verhalen. Ik kan niet over mezelf schrijven.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dude, ik kán niet eens schrijven en geef het meestal na 3 keer op. Geloof me, het kan erger.
http://jankwijf.blogspot.com/
Ik wachtte al.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:03 schreef DDude het volgende:
Goftedomme, nu ben ik die (enigszins gecensureerde) foto van jouw tieten kwijt, c_c!
Nou en? Dat is toch ook leuk? Ik heb totnutoe vrijwel alleen over mezelf geschreven, maar het is toch ook leuk om fictie te schrijven?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kan dat soort dingen niet bijhouden, uiteindelijk draait het dan uit op een reeks fictieve verhalen. Ik kan niet over mezelf schrijven.
Ik vind het fijn om dingen uit m'n echte leven zo leuk mogelijk te vertellen, alleen vind ik het nooit goed genoeg geschreven. Zelfkritiek is a bitch. Daarnaast durf ik nooit te persoonlijk te worden in openbare stukjes, maar vind het wel leuk om mensen dingen te laten lezen. Ik ben een lastig persoon.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kan dat soort dingen niet bijhouden, uiteindelijk draait het dan uit op een reeks fictieve verhalen. Ik kan niet over mezelf schrijven.
Ik heb nog wel die andere foto, van die blote meid met jouw hoofddoekje erin geshopt, maar die mocht ik volgens mij niet postenquote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:04 schreef Stofje het volgende:
Ik heb gereageerd op c_c's blog.
Het is op zich wel leuk, maar afwisseling is ook fijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nou en? Dat is toch ook leuk? Ik heb totnutoe vrijwel alleen over mezelf geschreven, maar het is toch ook leuk om fictie te schrijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |