koop dan ergens waar je er gewoon een acceptgiro bijkrijgt!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:03 schreef _serial_ het volgende:
Het is me al eens eerder opgevallen maar het neemt nu wel hele zieke vormen aan.
Ik bestel regelmatig wat via internet wat via rembours wordt aangeboden.
Elke keer als er een TPG bezorger komt heeft deze keurig wisselgeld bijzich
en tot nu toe elke keer als er een externe bezorger komt namens TPG, zeggen deze paupers, heeft u het gepast, ik heb geen wisselgeld, waarmee ze er natuurlijk op gokken dat mensen het niet gepast hebben, en zo fooi opstrijken.
Daarbij is de beleefdheid van een externe bezorger ver te zoeken.
Ik bepaal zelf wel wanneer ik fooi geef.
Precies, is nog eens 7,50 Euro goedkoper ook in de meeste gevallen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:15 schreef gateway het volgende:
[..]
koop dan ergens waar je er gewoon een acceptgiro bijkrijgt!!
Ik probeer altijd gepast te betalen bij remboursdingenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:34 schreef Samcali het volgende:
[..]
Precies, is nog eens 7,50 Euro goedkoper ook in de meeste gevallen.
En verder moet je niet zeiken, de postbode moet dat wisselgeld namelijk allemaal uit eigen zak betalen. Als er dan een of andere klojo zijn bestelling a 34,23 met een briefje van 100 betaalt, ben je zo door je wisselgeld heen![]()
Yupz. En dan nemen ze mooi je pakje mee waar jij zo met smart op hebt zitten wachten.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:13 schreef DamzkoO het volgende:
Direct de deur dichtsmijten voor die kansloze bezorgers.
Ik stak altijd me lul in het pakje voor ik het bezorgde.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:25 schreef Nembrionic het volgende:
Yupz. En dan nemen ze mooi je pakje mee waar jij zo met smart op hebt zitten wachten.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik stak altijd me lul in het pakje voor ik het bezorgde.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik stak altijd me lul in het pakje voor ik het bezorgde.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:55 schreef Mauzer het volgende:
Mijn fleshlight was gegarandeerd maagdelijk.... zeiden ze.![]()
Je zal diegene de kost moeten geven die dat niet doen en er gewoon niet aan denken.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:39 schreef Henno het volgende:
Op het moment dat je bestelt weet je al wat je moet gaan betalen, dus tijd genoeg om het gepast klaar te leggen...
Ik heb het hier uiteraard niet om 30 euro wisselgeld, maar de kleine bedragen van max 5 euro, geld heb ik uiteraard wel in huis.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:08 schreef Jeroenepoen het volgende:
[..]
Je zal diegene de kost moeten geven die dat niet doen en er gewoon niet aan denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |