abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 september 2006 @ 23:18:35 #201
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41467240
FF III theme song met lyrics

Jammer dat de kwaliteit poep is.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41467681
die 'random encounters' zuigt 9 van de 10 keer echt te hard
ben je bijna dood of wil je ergens ff snel zijn komt er om de 4 stappen weer een groep van 5 gasten aanzetten
pi_41467942
quote:
Op zondag 3 september 2006 23:28 schreef mini-lellan het volgende:
die 'random encounters' zuigt 9 van de 10 keer echt te hard
ben je bijna dood of wil je ergens ff snel zijn komt er om de 4 stappen weer een groep van 5 gasten aanzetten
Dat is juist het leuke .

Bij Tales of Symphonia voor de Cube vond ik het juist niet leuk dat je vijanden makkelijk kon ontwijken.
  zondag 3 september 2006 @ 23:38:17 #204
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41468082
Ik houd meer van de battles die je kunt verwachten.. Dus na een cutscene of ontmoeten met wat npc's. random battles vind ik vaak prut (komt vooral door het vechtsysteem in games).
pi_41473499
quote:
Op zondag 3 september 2006 23:34 schreef PastoorPeter het volgende:

[..]

Dat is juist het leuke .

Bij Tales of Symphonia voor de Cube vond ik het juist niet leuk dat je vijanden makkelijk kon ontwijken.
Het nadeel van ontwijken is dat je te weinig battled ... Dus dat ik ze gewoon opzoeken wanneer het mij uitkomt.

Soms wordt je alleen wel een beetje suf van het battelen (Je moet je characters eens horen klagen in Tales of Symphonia als je een beetje aan het levelen ben... zucht) Maar het voordeel bij tales is dan weer wel dat alles op auto kan als het toch maar minor battles zijn.

Random battles zijn prima als het alleen maar niet om de stap is . en als je aan het rennen bent dan je er dan minder krijgt ofzo (of over een pad loop en niet door de rimboe waar dan weer meer monsters zitten)
pi_41473543
TVP
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_41475002
quote:
Op zondag 3 september 2006 23:18 schreef BMH het volgende:
FF III theme song met lyrics

Jammer dat de kwaliteit poep is.
De muziek komt van de CD Final Fantasy - Pray. Ik verwacht niet dat het in deze vorm in het spel zal zitten.
  maandag 4 september 2006 @ 11:25:24 #208
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41477016
Wat heeft FFXII toch een Star Wars muziek

FFXII rated T for teen:
quote:
Alcohol Reference
Fantasy Violence
Mild Language
Partial Nudity
Suggestive Themes

[ Bericht 51% gewijzigd door BMH op 04-09-2006 11:30:53 ]
pi_41477386
Nudity
  maandag 4 september 2006 @ 11:55:00 #210
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41477842
quote:
Vaan (ヴァン Van) is an orphaned Hume street urchin who lost his parents in a plague when he was 12 years old
Zooo orgineel
pi_41482753
quote:
Op maandag 4 september 2006 08:00 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

Het nadeel van ontwijken is dat je te weinig battled ... Dus dat ik ze gewoon opzoeken wanneer het mij uitkomt.

Soms wordt je alleen wel een beetje suf van het battelen (Je moet je characters eens horen klagen in Tales of Symphonia als je een beetje aan het levelen ben... zucht) Maar het voordeel bij tales is dan weer wel dat alles op auto kan als het toch maar minor battles zijn.

Random battles zijn prima als het alleen maar niet om de stap is . en als je aan het rennen bent dan je er dan minder krijgt ofzo (of over een pad loop en niet door de rimboe waar dan weer meer monsters zitten)
Dat klagen van de characters in Tales vond ik erg leuk, al kon ik het vaak amper verstaan door de vele geluidjes die tijdens het vechten voorbij komen.

Het beste lijkt mij nog dat als je bijvoorbeeld lage HP dat je dan minder vijanden tegenkomt, en als je veel HP hebt juist veel vijanden. Als je bijvoorbeeld over een pad geen vijanden krijgt ga je ze juist weer ontwijken.

Final Fantasy VII
pi_41483264
quote:
Op maandag 4 september 2006 15:31 schreef PastoorPeter het volgende:

[..]

Dat klagen van de characters in Tales vond ik erg leuk, al kon ik het vaak amper verstaan door de vele geluidjes die tijdens het vechten voorbij komen.

Het beste lijkt mij nog dat als je bijvoorbeeld lage HP dat je dan minder vijanden tegenkomt, en als je veel HP hebt juist veel vijanden. Als je bijvoorbeeld over een pad geen vijanden krijgt ga je ze juist weer ontwijken.
Ook een goed idee ,
quote:
Final Fantasy VII
dat feit was bekend moet hem nog scoren heb nu alleen nog een klein probleem en dat heet memory card. ... die zijn lastig aan te komen nieuw en origineel.
pi_41486922
quote:
Op maandag 4 september 2006 15:51 schreef MeZZiN het volgende:
dat feit was bekend moet hem nog scoren heb nu alleen nog een klein probleem en dat heet memory card. ... die zijn lastig aan te komen nieuw en origineel.
Ik heb hem gewoon op de PC gespeeld, doet het ook goed.
  dinsdag 5 september 2006 @ 00:01:25 #214
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_41499436
quote:
Op maandag 4 september 2006 11:55 schreef BMH het volgende:

[..]

Zooo orgineel
Zeg, schrijf je anders ergens in als je het beter kan.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  dinsdag 5 september 2006 @ 00:02:46 #215
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_41499501
quote:
Op zondag 3 september 2006 22:21 schreef Ixnay het volgende:
Het enige minpunt aan FF vind ik dat de verhaal scenes vaak te lang duren, en vaak te veel achter elkaar, 2 minuten lopen, 10 minuten verhaal etc.

Maar dat is ook het enige, verder zijn het perfecte spellen.
Valt erg mee vind ik,..... komt voornamelijk bij belangrijke momenten voor in de meeste FF's.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_41501794
De verhaalscenes, daar doe ik het juist voor.
Tenminste, zolang het enigszins visueel is. Twee karakters die 84 tekstballonnetjes achter elkaar volzwammen zonder een vin te verroeren gaat mij ook te ver.
pi_41506196
Ik moet bekennen dat mijn hype voor Final Fantasy XII is afgenomen. Het duurt gewoon te lang voordat hij verschijnt. Hij is zeker tof, maar ik kijk er niet zo reikhalzend naar uit als naar Final Fantasy X.

[ Bericht 2% gewijzigd door Strolie75 op 05-09-2006 08:14:27 ]
pi_41506449
quote:
Op maandag 4 september 2006 11:39 schreef Strolie75 het volgende:
Nudity
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 07:34 schreef Strolie75 het volgende:
Hij is zeker tof, maar ik kijk er niet zo reikhalzend naar huid als naar Final Fantasy X.
Freudiaanse verspreking, Strol?
pi_41506454
  dinsdag 5 september 2006 @ 10:17:13 #220
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41508552
Strol? Wat zeg je nou? Je bent niet genoeg gehypt voor FFXII? Nou, wacht, dan zorg ik dat dit goed komt. Geef me een dag
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 5 september 2006 @ 10:34:03 #221
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41508903
Okay, komt ie, de Final Fantasy Hype

Allereerst een stuk verhaal:
quote:
As war looms on the horizon, the mighty Archadian Empire begins a campaign to subjugate its neighbors. To Vaan, a young man living on the streets of Rabanastre, the Empire is a hated enemy who took the life of his brother. Planning on exacting revenge by breaking into the palace, Vaan gets more than he bargained for as he runs into Princess Ashe, the sole surviving heir to the Dalmascan throne. Together, the two embark on an incredible journey tracing the mysteries behind the Archadian Empire's invasion.

Once again taking RPG players beyond imagination, the twelfth Final Fantasy's gameplay features include the Active Dimension Battle system enabling players to move seamlessly between exploration and combat. Characters act according to an intricate "gambit" system of actions and reactions that you determine. As they fight, characters earn license points that
FFXII speelt zich in dezelfde wereld af als FF Tactics Advance en heeft, ondanks dat het nog steeds turnbased is, een compleet nieuw battlesysteem waarbij je vrij kan rondlopen tijdens battles. Random encounters zitten er niet meer in, je kan vijanden zo ontwijken.

Ingame Screens:

FMV screens:

Filmpjes:
http://media.ps2.ign.com/media/488/488222/vids_1.html

YouTube filmpje, incl dé track van FFXII: Kiss Me Goodbye :
http://www.youtube.com/watch?v=X0R1-8Xxwhg

En zeg nou nog eens dat je er niet zo naar uitkijkt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_41508934
Godver

Ik herinner me nu opeens ook dat ik op de E3 (op de laadtijden na) behoorlijk onder de indruk was van deze titel.

Thanks Gijs
  dinsdag 5 september 2006 @ 10:45:38 #223
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41509231
Die FMV's zijn wel weer ontzettend mooi.. IMO mooier dan FF:AC
pi_41523345
Final Fantasy.

Ben in 1999 begonnen met Final Fantasy 8 die een klasgenootje toendertijds nog aan me uitleende omdat ie niet verder kwam. Ik was meteen in de ban van de mooie graphics en het RPG systeem. Ik ging niet alleen op zoek naar meer FFs, maa ook andere RPGs. Inmiddels heb ik elke Final Fantasy gespeeld, maar ook Breath of Fire, Wild Arms, enz. Door Final Fantasy is mijn RPG gekte dus eigenlijk begonnen.

4, 5, 8 en 9 waren toch m'n grote favorieten, alleen jammer dat 9 zo kinderachtig makkelijk is. Final Fantasy X vond ik wel meevallen, X-2 vond ik überverwijfd en saai. Jammer, want het hele job systeem wat d'r achter zat was weer moordend. FFXI heb ik nooit veel gespeeld, vind het jammer dat het gewoon een online spel geworden is i.p.v. een traditioneel single player game waar je toch elke keer maar weer een hoop aan side-quests hebt.

Ik ben enthousiast over de release van XII en verwacht er ook heel wat van. Sowieso leuk dat ie toch nog op de PS2 komt zodat ik niet weer een hele nieuwe console voor een paar honderd pleuro's hoef te kopen.
pi_41527679
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 10:45 schreef BMH het volgende:
Die FMV's zijn wel weer ontzettend mooi.. IMO mooier dan FF:AC
FMV's heersen, als ze van FF 1 grote FMV zouden maken zou ik het nog best vinden.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')