Dat is juist het leukequote:Op zondag 3 september 2006 23:28 schreef mini-lellan het volgende:
die 'random encounters' zuigt 9 van de 10 keer echt te hard![]()
ben je bijna dood of wil je ergens ff snel zijn komt er om de 4 stappen weer een groep van 5 gasten aanzetten![]()
Het nadeel van ontwijken is dat je te weinig battled ... Dus dat ik ze gewoon opzoekenquote:Op zondag 3 september 2006 23:34 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Dat is juist het leuke.
Bij Tales of Symphonia voor de Cube vond ik het juist niet leuk dat je vijanden makkelijk kon ontwijken.
De muziek komt van de CD Final Fantasy - Pray. Ik verwacht niet dat het in deze vorm in het spel zal zitten.quote:Op zondag 3 september 2006 23:18 schreef BMH het volgende:
FF III theme song met lyrics
Jammer dat de kwaliteit poep is.
quote:Alcohol Reference
Fantasy Violence
Mild Language
Partial Nudity
Suggestive Themes
Zooo orgineelquote:Vaan (ヴァン Van) is an orphaned Hume street urchin who lost his parents in a plague when he was 12 years old
Dat klagen van de characters in Tales vond ik erg leuk, al kon ik het vaak amper verstaan door de vele geluidjes die tijdens het vechten voorbij komen.quote:Op maandag 4 september 2006 08:00 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Het nadeel van ontwijken is dat je te weinig battled ... Dus dat ik ze gewoon opzoekenwanneer het mij uitkomt.
Soms wordt je alleen wel een beetje suf van het battelen (Je moet je characters eens horen klagen in Tales of Symphonia als je een beetje aan het levelen ben... zucht) Maar het voordeel bij tales is dan weer wel dat alles op auto kan als het toch maar minor battles zijn.
Random battles zijn prima als het alleen maar niet om de stap is . en als je aan het rennen bent dan je er dan minder krijgt ofzo (of over een pad loop en niet door de rimboe waar dan weer meer monsters zitten)
Ook een goed ideequote:Op maandag 4 september 2006 15:31 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Dat klagen van de characters in Tales vond ik erg leuk, al kon ik het vaak amper verstaan door de vele geluidjes die tijdens het vechten voorbij komen.
Het beste lijkt mij nog dat als je bijvoorbeeld lage HP dat je dan minder vijanden tegenkomt, en als je veel HP hebt juist veel vijanden. Als je bijvoorbeeld over een pad geen vijanden krijgt ga je ze juist weer ontwijken.
dat feit was bekend moet hem nog scoren heb nu alleen nog een klein probleem en dat heet memory card.quote:Final Fantasy VII
Ik heb hem gewoon op de PC gespeeld, doet het ook goed.quote:Op maandag 4 september 2006 15:51 schreef MeZZiN het volgende:
dat feit was bekend moet hem nog scoren heb nu alleen nog een klein probleem en dat heet memory card.... die zijn lastig aan te komen nieuw en origineel.
Zeg, schrijf je anders ergens in als je het beter kan.quote:
Valt erg mee vind ik,..... komt voornamelijk bij belangrijke momenten voor in de meeste FF's.quote:Op zondag 3 september 2006 22:21 schreef Ixnay het volgende:
Het enige minpunt aan FF vind ik dat de verhaal scenes vaak te lang duren, en vaak te veel achter elkaar, 2 minuten lopen, 10 minuten verhaal etc.
Maar dat is ook het enige, verder zijn het perfecte spellen.
quote:
Freudiaanse verspreking, Strol?quote:Op dinsdag 5 september 2006 07:34 schreef Strolie75 het volgende:
Hij is zeker tof, maar ik kijk er niet zo reikhalzend naar huid als naar Final Fantasy X.![]()
FFXII speelt zich in dezelfde wereld af als FF Tactics Advance en heeft, ondanks dat het nog steeds turnbased is, een compleet nieuw battlesysteem waarbij je vrij kan rondlopen tijdens battles. Random encounters zitten er niet meer in, je kan vijanden zo ontwijken.quote:As war looms on the horizon, the mighty Archadian Empire begins a campaign to subjugate its neighbors. To Vaan, a young man living on the streets of Rabanastre, the Empire is a hated enemy who took the life of his brother. Planning on exacting revenge by breaking into the palace, Vaan gets more than he bargained for as he runs into Princess Ashe, the sole surviving heir to the Dalmascan throne. Together, the two embark on an incredible journey tracing the mysteries behind the Archadian Empire's invasion.
Once again taking RPG players beyond imagination, the twelfth Final Fantasy's gameplay features include the Active Dimension Battle system enabling players to move seamlessly between exploration and combat. Characters act according to an intricate "gambit" system of actions and reactions that you determine. As they fight, characters earn license points that
FMV's heersen, als ze van FF 1 grote FMV zouden maken zou ik het nog best vinden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:45 schreef BMH het volgende:
Die FMV's zijn wel weer ontzettend mooi.. IMO mooier dan FF:AC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |