Netjes Gijs,........ heerlijk al die info bij elkaarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
FOK! blikt terug: Final Fantasy
Ach, het zijn maar kleine details. Belangrijker is dat het artikel in zijn geheel gewoon goed is, en dat is het!quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zag het jaEn ik maar denken dat ik alles wel zo'n beetje had
Jij hebt hem gegamed he.... vertel eens.... is het een waardig FF deel?quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:39 schreef Diablos79 het volgende:
Word wel een keertje tijd dat de US versie uitkomt, wil hem nu wel eens in het engels spelen
Ik vind van wel, mijn spel van 2006quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij hebt hem gegamed he.... vertel eens.... is het een waardig FF deel?
Verdommequote:Op vrijdag 1 september 2006 19:32 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik vind van wel, mijn spel van 2006
De gameplay is best anders dan andere FF delen doordat alles realtime is(en geen random battles)maar het voelt ook wel weer vertrouwd. Grafisch is het spel echt het toppunt van de PS2, animaties zijn bijzonder goed en de lipsync(iedergeval in de jap versie) is erg goed gedaan. En het is ook groot spel, ik heb 90 uur gespeeld en nog lang niet alles gedaan. Ik denk dat de mainquest wel een uurtje of 60+ in beslag neemt en dan zijn er echt nog een hele boel sidequest die je kunt doen(onderandere alle espers halen). En ik denk dat menig FF fan een warm gevoel krijgt van de muziek die je hoort wanneer het titel scherm verschijnt en bij het savegame menu![]()
Turn-based is weg ja, maar eigenlijk is het een combinatie van ATB en realtime movementquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:39 schreef BMH het volgende:
Eindelijk stappen ze af van dat godsgruwelijk gedateerde turn based vecht systeem
Het 20 jaar oude boter kaas en eieren uit een menuutje tactiek gaat nu dan eindelijk verdwijnen![]()
I'm hyped!
Als het maar iets is. Die passieve gameplay van klassieke japanse RPG's ben ik zat.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Turn-based is weg ja, maar eigenlijk is het een combinatie van ATB en realtime movement
Import reviews zeggen van wel maar ik hoop zeer zeker met je meequote:Op vrijdag 1 september 2006 19:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Nu nog hopen dat het spel een goed verhaal heeft met leuke en diepe characters.. En geen FFX(-2) zooi
Wat bedoel je met niet x axis aanpassen? Als je het over de camera hebt die kun je iedergeval wel gewoon vrij bewegen in het spel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Verdomme![]()
Ja realtime battles... ik merkte het al in de demo.... echter,... in de demo kon ik de x axis niet aanpassen (links en rechts)..... kan dat in het spel wel?
Rechter stick naar rechts bewegen om het beeld naar rechts te draaien en vica versaquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:08 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met niet x axis aanpassen? Als je het over de camera hebt die kun je iedergeval wel gewoon vrij bewegen in het spel.
Sommige mensen hebben de camera liever andersom : stick naar rechts, camera draait naar links... en andersom..quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:26 schreef Diablos79 het volgende:
Ja dat kan, je hebt totale controle over de camera.. Maar dat had je in demo toch ook?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:32 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik vind van wel, mijn spel van 2006
De gameplay is best anders dan andere FF delen doordat alles realtime is(en geen random battles)maar het voelt ook wel weer vertrouwd. Grafisch is het spel echt het toppunt van de PS2, animaties zijn bijzonder goed en de lipsync(iedergeval in de jap versie) is erg goed gedaan. En het is ook groot spel, ik heb 90 uur gespeeld en nog lang niet alles gedaan. Ik denk dat de mainquest wel een uurtje of 60+ in beslag neemt en dan zijn er echt nog een hele boel sidequest die je kunt doen(onderandere alle espers halen). En ik denk dat menig FF fan een warm gevoel krijgt van de muziek die je hoort wanneer het titel scherm verschijnt en bij het savegame menu![]()
Denk ik ook.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:47 schreef Ixnay het volgende:
Ik kan je ook nu al vertellen dat het later bij deel 17 ofzo terug gaat komen.
XIII en XIII versusquote:Op zaterdag 2 september 2006 09:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
We zitten nu FFXII te hypen, maar ik doe ff een klein hypeje voor XIII tussendoor:
INGAMESCREENSHOTS:
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |