Je hebt een niet aanwezig sociaal leven nodig. Want dat raak je kwijt als je beetje serieus een MMORPG wilt spelen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:38 schreef Ixnay het volgende:
Ik wil gaan beginnen met FFXI.
Hoe werkt het precies, wat heb ik allemaal nodig om online te kunnen spelen?
Is 8 dan zo veel minder dan 7 en/of 9?quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:56 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
VIII. Vind je dat niks kan het alleen maar beter. Begin je met IX of VII en vind je dat niks, tja, dan ben je meteen klaar met FF.
Als je jezelf niet kunt beheersen wel ja. Maar wederom geldt ook hier: het is geen wet van meden en perzen, integenstelling tot hoe jij het brengt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:39 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Je hebt een niet aanwezig sociaal leven nodig. Want dat raak je kwijt als je beetje serieus een MMORPG wilt spelen.![]()
Er zijn mensen die VIII geweldig vinden, maar over het algemeen wordt 'ie toch gezien als mindere titel. De verhaallijnen sluiten nooit op elkaar aan, elke FF is een losstaand deel (behalve X en X-2 en VII en de VII compilatie).quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:00 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Is 8 dan zo veel minder dan 7 en/of 9?
Maar kan je ze niet beter op volgorde spelen(verhaal lijnen die aansluiten enzo)
Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII <- dit is zeker deel 2 van VII???
http://ps2.ign.com/articles/724/724990p1.html
Zit nu alleen te kijken het is wel lastig om aan een memory card te komen van sony zelf voor de PSoneKan wel een third party vinden maar meer ook niet.
Hoeveel ruimte heeft 7 nodig op de memory card?
Bij youtube moet je op de naam van de uploader klikken.. Hij heeft nog een paar vids.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dank je BMH, nu ga ik weer soundtracks luisteren!
Ik vond FF8 echt superquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn mensen die VIII geweldig vinden, maar over het algemeen wordt 'ie toch gezien als mindere titel. De verhaallijnen sluiten nooit op elkaar aan, elke FF is een losstaand deel (behalve X en X-2 en VII en de VII compilatie).
Er zitten minstens 2 geweldige liedjes bij de FFXII soundtrackquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:28 schreef BMH het volgende:
Voor de fans
Prachtig..
Jammer dat de soundtrack van FFXII geen enkel geweldig liedje kent
Minder dan welke FF's dan ik vond VIII echt niet onderdoen voor IX of X (jah ik ben zo'n mannetje die FFVIII geweldig vindquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn mensen die VIII geweldig vinden, maar over het algemeen wordt 'ie toch gezien als mindere titel. De verhaallijnen sluiten nooit op elkaar aan, elke FF is een losstaand deel (behalve X en X-2 en VII en de VII compilatie).
Bij FFXI is dat wel zo. Grinden grinden grinden is dat, en om iets te kunnen presteren op hogere levels heb je simpelweg vele uren per dag nodig. Als je tevreden bent met beetje in de marge aanprutsen en wat rondhangen met vrienden kan dat best met weinig tijd, maar als je beetje serieus wilt spelen en voor de betere items en de grotere quests wilt gaan moet je 5+ uur per dag erin steken. En ik heb 3 jaar mmorpg's gespeeld dus ik weet prima wat er van je vereist wordt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:03 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Als je jezelf niet kunt beheersen wel ja. Maar wederom geldt ook hier: het is geen wet van meden en perzen, integenstelling tot hoe jij het brengt.
Damn! can I touch you? precies zoals ik erover denkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:01 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik vond FF8 echt super. Het zag er toen der tijd echt geweldig mooi uit. Vond het battle systeem erg leuk en het verhaal vond ik best aardig. En die G.F waren vet, vooral diablos
![]()
Zelf vond ik deel 9 niet zo geweldig. Niet dat het een slecht deel was maar om de een of andere reden kreeg het me niet zo te pakken als 7 en 8. En wat ik echt miste bij deel 9 was een spectaculaire final boss fight(miste ik trouwens ook bij deel 10).
Veel beterquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw jee, heb ik nu twee FFVIII fans aan mn broek hangen?![]()
Nou, ik ken een aantal mensen persoonlijk die 8 minder vonden dan 7 en 9, zo beter?
Dan zal ik verder niets zeggen over de rest van de wereld
Ik ken zelf ook mensen die 8 niet goed vonden, maar ken er ook netzo veel die 9 niet veel aan vonden(maar 7 vonden ze allemaal geweldigquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw jee, heb ik nu twee FFVIII fans aan mn broek hangen?![]()
Nou, ik ken een aantal mensen persoonlijk die 8 minder vonden dan 7 en 9, zo beter?
Dan zal ik verder niets zeggen over de rest van de wereld
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:43 schreef MeZZiN het volgende:
Het is mij wel duidelijk geworden gewoon 7 - 8 -9 - enz gaan spelen is het makkelijkst
Ik merk het . Ben nog een PS Noobquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:59 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dat sowieso.. De meningen over alle delen zijn een beetje uiteenlopend. Maar als je van RPG's houd is ieder deel minstens het proberen waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |