Ga je FFIII nog halen voor je DS Gijs?quote:Op zondag 10 september 2006 10:25 schreef Chocobo het volgende:
Toch wel spannend zo FFXII richting release.
Ja staat al gepreordered....... wil alleen wel wachten met FFXII,..... gaat die waarschijnlijk in Maart op mijn PS3 gamen. De Wii en wat 360 titels geef ik deze winter de voorrang!quote:Op zondag 10 september 2006 10:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga je FFIII nog halen voor je DS Gijs?
Ik hype je tegen die tijd wel Gijs.quote:Op zondag 10 september 2006 10:43 schreef Chocobo het volgende:
Maar ja...... wie weet draai ik wel helemaal om bij release.... blijft Final he![]()
Thanks Gijsquote:Op zondag 10 september 2006 10:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hype je tegen die tijd wel Gijs.
quote:
Ja ik heb hem bij VG gepreordered......... moet dat spel hebben Gijsquote:Op zondag 10 september 2006 10:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga FFIII ook maar pre-orderen trouwens.
Gister stukje van gezien bij de nieuwe 1Up show, en
http://www.1up.com/do/minisite?cId=3145462
Nee Gijs nooit,...... is nog nooit uitgekomen in het Westen geloof ik, maar volgens de fora een van de betere Finals,.... ergo de remakequote:Op zondag 10 september 2006 10:59 schreef Strolie75 het volgende:
Heb je FFIII eigenlijk al eens gespeeld? Hoe is hij qua verhaal?
Vrouw lief suggereerde al om met de kleine tv te gaan spelen want op 71cm breedbeeld is het wel heel bagger.quote:Op woensdag 20 september 2006 09:01 schreef Strolie75 het volgende:
Ik denk dat ik FF7 nog een keer ga spelen als je oude PSone-titels op de PSP kunt spelen. Zo'n klein scherm maakt graphics meestal een stuk scherper.
Tegen de tijd dat die FFXIII's er eindelijk eens zijn zal 'ie heus wel een prijsverlaging gehad hebben.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:26 schreef PastoorPeter het volgende:
Als de PS3 ook een prijsverlaging hier krijgt dan weet ik wat ik moet halen!
Ik moet nog wachten tot maart.quote:
Ooooohhhhquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat die FFXIII's er eindelijk eens zijn zal 'ie heus wel een prijsverlaging gehad hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |