quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:44 schreef Marczilla het volgende:
om vervolgens een berg 1 en 2 eurocenten op de lopendeband te flikkeren om hun geld bij elkaar te tellen.
Echt?!?, ik dacht alleen de AH......zal eens kijken scheelt me iig geld en energie.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:47 schreef slaveloos het volgende:
volgens mij is de hoogvliet 500 meter verderop ook open toch?
ze zijn bang voor de zwervers dat ze steeds 8ter ze aan lopen tot hun huis anders hadden ze er wel wat van gezegdquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:50 schreef Herkauwer het volgende:
Ik zou gewoon gaan klagen, dit is niet normaal in een winkel.... Slecht personeel dat er niets aangedaan wordt...
Tja ik snapte er ook geen reet van, had zoiets nooit eerder meegemaakt. Viel wel op dat het personeel die gasten wel goed in de gaten hield.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:50 schreef Herkauwer het volgende:
Ik zou gewoon gaan klagen, dit is niet normaal in een winkel.... Slecht personeel dat er niets aangedaan wordt...
toen ik daar in de buurt nog wel, een paar jaar geleden.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:49 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Echt?!?, ik dacht alleen de AH......zal eens kijken scheelt me iig geld en energie.
Niet goed genoeg als ze de klanten lastig vallenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:51 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Tja ik snapte er ook geen reet van, had zoiets nooit eerder meegemaakt. Viel wel op dat het personeel die gasten wel goed in de gaten hield.
ja logisch stel je voor dat ze heel hun winkel leeg halenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:51 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Tja ik snapte er ook geen reet van, had zoiets nooit eerder meegemaakt. Viel wel op dat het personeel die gasten wel goed in de gaten hield.
True, truequote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:52 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Niet goed genoeg als ze de klanten lastig vallen
Volgens google is dat een beveiligingsbedrijf.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja wat zijn Falcks
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:44 schreef Marczilla het volgende:
Nee en KANKER OP MET JE STRAATKRANT!!!!!!!!!!!!
Daarom schrok ik ook zo, het waren er niet 1 of 2 ofzo........het leek wel alsof parnassia een dagje vrij had genomen en die lui met een busje bij de AH had gedumpt alszijnde een speeltuin....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:56 schreef kevin85 het volgende:
Ongelofelijk dit..
Je moet, alszijnde de winkeleigenaar, die gasten een winkelverbod geven.
Lekker voor je klanten op deze manier..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |