quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:30 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik had het tegen erwtensoep, vlegel![]()
Idd, ik dacht dat ik erwtensoep quotte...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:32 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dan moet je je ook tot hem richten, of hem quoten druiloor.......
Toch knap dat je je er op deze manier bijna onderuit weet te praten
Ach, laten we het er op houden dat ik nogal flauw word van dit soort discussies........quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:33 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Idd, ik dacht dat ik erwtensoep quotte...
vlegel, druiloor... is opa-neus langsgeweest vanmiddag ofzo![]()
Dan zal ik maar wegblijven uit dit topicquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:37 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ach, laten we het er op houden dat ik nogal flauw word van dit soort discussies........
Wel als je aan de overkant zit.....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:37 schreef MarkNMGN het volgende:
Uitzicht op het uitvak heb je toch niet meer, dit jaar waren die wanden bedekt.
Ik vermaak me hier wel hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:38 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dan zal ik maar wegblijven uit dit topic![]()
vanuit 428 heb je schitterend uitzicht op 416 en 417quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:37 schreef MarkNMGN het volgende:
Uitzicht op het uitvak heb je toch niet meer, dit jaar waren die wanden bedekt.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:22 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Doen ze altijd, het Feyenoord nieuws op VI.nl filteren ze altijd weg.
425 ook hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
vanuit 428 heb je schitterend uitzicht op 416 en 417
quote:
Beter lezen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
![]()
Ik dacht dat het bij ons kut was met dat evenementenbier tijdens 'risico'wedstrijden, maar ik kan tenminste met mijn biertje vanaf het home naar het stadion en in de rij voor mijn vak gaan staan...!quote:POLITIE SCHERPT ALCOHOLBELEID ROND DE KUIP AAN
De politie gaat met ingang van de wedstrijd Feyenoord-NAC op zondag 14 augustus a.s. strenger controleren op het bezit en gebruik van alcohol binnen de zogenaamde Stadiondriehoek. Binnen deze driehoek is het niet toegestaan alcoholhoudende drank te nuttigen of aangebroken flessen, blikjes enzovoort met alcoholhoudende drank in bezit te hebben.
De Stadiondriehoek wordt begrensd door de Hillelaan, Brede Hilledijk, Rijnhavenstraat, Bananenstraat, Maashaven O.z., Mijnsherenlaan, Zuidplein laag, Zuidenwijdsestraat, Gooilandsingel, Zuiderparkweg, Vaanweg, Vinkenbaan, Groene Hilledijk, Bree, Breeplein, Breeweg, Stadionviaduct, Marathonweg, Stadionweg, Varkenoordseviaduct, Varkenoordsebocht, 2e Rosestraat, Hilledijk, Parallelweg en Hillekopplein. Het ‘verbod’ geldt niet voor het gebruik van alcohol binnen zogenaamde ‘inrichtingen’ als sportkantines, café’s of daartoe behorende terassen.
Hej jij gebruikt het verkeerde plaatje. Deze moet het zijn:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:34 schreef ruud_fr het volgende:
Deel 1: 010 vs. 020
Deel 2: 020 vs. de rest #2
[afbeelding]
Hier verder
Dat bericht is van vorig jaar. En waar onze supporters indrinken word geen evenementenbier geschonken. Alleen Jupiler en Heineken.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:19 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ik dacht dat het bij ons kut was met dat evenementenbier tijdens 'risico'wedstrijden, maar ik kan tenminste met mijn biertje vanaf het home naar het stadion en in de rij voor mijn vak gaan staan...!
ik dacht dat feyenoorders fel tegen alles wat uit Amsterdam komt waren...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat bericht is van vorig jaar. En waar onze supporters indrinken word geen evenementenbier geschonken. Alleen Jupiler en Heineken.
Haha, ongeveer zoals je het voorspeld had dus.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:42 schreef Panic_A het volgende:
De geweldige tifo-actie van vandaag!![]()
[afbeelding]
Die dudes hebben meer stijl dan die hele badkuip bij elkaar.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:54 schreef MarkNMGN het volgende:
Het is vrij kansloos, ja
Vooral de Ultra-Kaos Boyz van vak A410
[afbeelding]
Ultra-liedjes horen daar ook bij:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:54 schreef MarkNMGN het volgende:
Het is vrij kansloos, ja
Vooral de Ultra-Kaos Boyz van vak A410
[afbeelding]
quote:Waar komen Joden toch vandaan?
Israel hier ver vandaan!
Wonen daar ook superjoden?
Ja daar wonen superjoden!
Vinden Joden voetbal fijn?
Als ze maar voor Ajax zijn!
Die lui die denken dat ze stijl hebben, maar worden stiekem uitgelachen door heel Nederland door hun hilarische acties en uitgekotst door de wat fanatiekere ajax-aanhanger.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:55 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Die dudes hebben meer stijl dan die hele badkuip bij elkaar.
Hoor ik hier een Feyenooit supporter die zich wat gekrenkt voelt door de teleurstellende resultaten?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:56 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Die lui die denken dat ze stijl hebben, maar worden stiekem uitgelachen door heel Nederland door hun hilarische acties en uitgekotst door de wat fanatiekere ajax-aanhanger.
Hmm, uitgeluld worden en gelijk terugvallen op iets totaal anders, is dat joods?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:59 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Hoor ik hier een Feyenooit supporter die zich wat gekrenkt voelt door de teleurstellende resultaten?![]()
Uitgeluld? Haha, omdat je zegt dat ventjes die ik niet eens ken geen stijl hebben?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:01 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hmm, uitgeluld worden en gelijk terugvallen op iets totaal anders, is dat joods?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |