Ik ben zelfs al naar het IBG kantoor in Enschede geweest.. Daar hebben ze juist foutieve informatie doorgegeven.. Handig!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:36 schreef oor het volgende:
email is handig, zet er ook bij waar je woont. je adres in de mail. met postcode en plaats, want dan kunnen ze je gelijk doorsturen naar het juiste regio. je krijgt dan snel weer antwoord terug
YES! nog meer nummersquote:Wij proberen uw mail binnen twee werkdagen te beantwoorden.
Uw mail hebben wij geregistreerd onder nummer: 3135679.
Hahahahaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:33 schreef BMH het volgende:
Ik wou een wijzing doorgeven.
Ik bel de infolijn. "Wijzingingen kunt u niet meer per telefoon doorgeven... Gebruik de website"
|
\/
Ik naar de website:
Correspondentienummer: ****
Wachtwoord: ???
|
\/
Vraag wachtwoord aan... Formulier invullen....Je krijg je wachtwoord binnen een week via een brief thuis gestuurd!!!
|
\/
week later: Inloggen. Correspondentienummer & Wachtwoord.. -> "Je hebt nu een inlogCODE nodig.. Deze code is verzonden via SMS naar het verkeerde nummer!!!
|
\/
Wijzig 06 nummer: "om je 06 nummer te wijzingen heb je de "Wijzingingcode mobiel nummer" nodig.. Deze staat in de brief samen met het wachtwoord voor IBG.... Ik toets de wijzingscode in... "beantwoord nu je geheime vraag".. WTF!!!!
|
\/
"Een bevestigings e-mail is nu verzonden naar je e-mail adres. Je kunt nu inloggen....
Correspondentienummer & wachtwoord ingevult.... "Beantwoord nu je geheime vraag".... "Een inlogCODE is per SMS naar je 06 nummer gestuurd...".... "vul nu de inlogcode in"..
|
\/
"U bent ingelogd". JEEH... Ik wil nu dus iets wijzingen.. Blijkbaar kun je die wijzingin helemaal niet doorgeven via die site!!!!...
|
\/
Ik bel de infolijn. "Wijzingingen kunt u niet meer per telefoon doorgeven... Gebruik de website" FUCK YOU!!!!... "Druk op een 0 om met iemand te spreken." 0!!!!.
|
\/
"mmhhh... eehh... Dan heeft iemand hier blijkbaar iets fout ingevult... Wat je nu moet doen is naar onze website gaan en een e-mail sturen waarin je het probleem uitlegt. Tot ziens.'
alles van de IB groep is een rampquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:50 schreef Mustard_Man het volgende:
die website van IBgroep is een ramp.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |