quote:Bij de betere DA winkels en soms ook bij Etos (de grotere versie's). Het staat bij de styling/shampoo produkten en meestal (vraag me niet waarom) op de bovenste plank.
Op dinsdag 01 januari 2002 22:35 schreef bruintjuh het volgende:En waar kun je dat kopen?
quote:Gooi je haar los!
Op woensdag 26 december 2001 03:47 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
Bruintjuh, ook ik heb hele lange krullen, en het is een ramp daar iets mee te doen, opsteken etc. dat blijft niet echt zitten, of als je het heel vast zet dan krijg je de klitten er niet meer uit.
Doe als ik, en gooi je haren gewoon los!
Ik föhn dus ook nooit, dan wordt het echt een grote pluizenbol. Maar gewoon 's ochtends een beetje gel erin en aan de lucht op laten drogen werkt prima hoor! Alleen als ik snel ergens heen moet is het wel irritant.
Ook waardeloos is mistig of miezerig weer:dan kun je gellen of foamen wat je wilt, maar zodra je buiten komt is het een puinhoop!
Qua shampoo gebruik ik tegenwoordig Pantène voor krullen en dat bevalt heel goed! Af en toe een Henna-plus-kuurtje erbij en dan zit-ut prima.
Wil het graag langer laten groeien. Helaas was mijn moeder een poosje terug iets te vrolijk met de schaar in de weer ("Alleen de puntjes, mam!") dus nu is het helaas tot net iets over m'n schouders.
Opsteken? Doe ik heel vaak, omdat het me vaak als ik aan het werk ben gaat irriteren als het los hangt. Ook voor uitgaan, met een mooi haltertopje... Die kleine klemmetjes zijn ideaal imo: een paar van die dingen óf laag in je nek of wat hoger op je hoofd, lekker rommelig idd en met wat losse krullen aan de voorkant.
Works for me!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |