Je kunt altijd nog de telefoonnummers hier plaatsen. Genoeg FOK!kers die daar wel raad mee wetenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:51 schreef thaleia het volgende:
Ik heb 1 vriendin die ik bloedmooi vind en eentje die fantastisch sexy is. En omdat ik dat al tijden vind, heb ik me weleens afgevraagd of ik het zou willen. Het antwoord: nee.
Ik vind vrouwen geweldig om naar te kijken en da's puur esthetiek. Van de gedachte aan echt seksuele handelingen word ik niet erg blij.
Die zijn allemaal vrouw en allemaal hun beste vriendin?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:20 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog de telefoonnummers hier plaatsen. Genoeg FOK!kers die daar wel raad mee weten.
ik kijk ook graag naar vrouwenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:51 schreef thaleia het volgende:
Ik heb 1 vriendin die ik bloedmooi vind en eentje die fantastisch sexy is. En omdat ik dat al tijden vind, heb ik me weleens afgevraagd of ik het zou willen. Het antwoord: nee.
Ik vind vrouwen geweldig om naar te kijken en da's puur esthetiek. Van de gedachte aan echt seksuele handelingen word ik niet erg blij.
Dat dacht ik dus ook toen mijn beste vriendin vertelde dat ze wel eens wat wilde proberen..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:01 schreef Brunette het volgende:
Ik heb daar weleens over nagedacht, maar dan denk ik bij mezelf: hé gatver wat een zieke gedachte!
Sex met een vrouw bijv (iem. die je gewoon puur voor de sex hebt) vind ik niet erg. Maar je beste vriendin? Nee, ik weet niet of je elkaar daarna dan nog normaal in de ogen kan kijken
Ieeuuwww iuuueeeeew!
Dat kanquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:11 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook toen mijn beste vriendin vertelde dat ze wel eens wat wilde proberen..
Ik heb er ook echt maandenlang over getwijfeld.. 'het verandert alles, en zijn we daarna nog wel
hetzelfde samen, ik denk van niet bla bla'..
Maar op een gegeven moment is het toch gebeurt en het was mijn eerste echte lesbische ervaring
en was vet zenuwachtig, maar het was echt super..
Dat is nu ongeveer 5 maanden geleden denk ik en af en toe als we bij elkaar blijven slapen en we
hebben zin dan doen we het gewoon weer..
En onze vriendschap is verder gewoon hetzelfde gebleven, als ik haar zie (en dat is vaak) dan
denk ik echt niet de hele tijd 'ik heb sex met jouw gehad'...
Helemaal niet juist, alles is verder gegaan zoals het was voor de sex en dat zal ook zo blijven..![]()
zoiets heb ik ook gehad, wij noemden het vriendinnen+quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:11 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook toen mijn beste vriendin vertelde dat ze wel eens wat wilde proberen..
Ik heb er ook echt maandenlang over getwijfeld.. 'het verandert alles, en zijn we daarna nog wel
hetzelfde samen, ik denk van niet bla bla'..
Maar op een gegeven moment is het toch gebeurt en het was mijn eerste echte lesbische ervaring
en was vet zenuwachtig, maar het was echt super..
Dat is nu ongeveer 5 maanden geleden denk ik en af en toe als we bij elkaar blijven slapen en we
hebben zin dan doen we het gewoon weer..
En onze vriendschap is verder gewoon hetzelfde gebleven, als ik haar zie (en dat is vaak) dan
denk ik echt niet de hele tijd 'ik heb sex met jouw gehad'...
Helemaal niet juist, alles is verder gegaan zoals het was voor de sex en dat zal ook zo blijven..![]()
Ook gehad, een dag na mn 1e ervaring met vrouwenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:37 schreef zwartedoos het volgende:
een trio met mn toenmalige beste vriendin+ en een vriend.
OK, klap van de molen gehad zekers...?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:41 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ook gehad, een dag na mn 1e ervaring met vrouwen, en de buren een lol toen we de volgende ochtend half doodgeneukt in de tuin een jointje gingen roken met zn 3en
![]()
god memories....![]()
Same herequote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:43 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik moet er echt niet aan denkenAls ik sex met een vrouw zou hebben moet het een vreemde zijn die ik daarna nooit meer zie.
Maar goed ookquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:05 schreef Salsagirl het volgende:
Nou ,,,nee laat maar zitten
Ik heb leuke vriendinnen en zelfs een beste vriendin die best een mooie meid is
Maar we houden het maar op alleen vriendschap..
want ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:46 schreef Developersrus het volgende:
[..]
OK, klap van de molen gehad zekers...?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |