abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40415192
Zoals in de TT, weleens gedaan?
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
pi_40415230
Ik heb dat eens een keer gevraagd aan me vriendin...ze moest keihard lachen
pi_40415424
Ik heb 1 vriendin die ik bloedmooi vind en eentje die fantastisch sexy is. En omdat ik dat al tijden vind, heb ik me weleens afgevraagd of ik het zou willen. Het antwoord: nee.

Ik vind vrouwen geweldig om naar te kijken en da's puur esthetiek. Van de gedachte aan echt seksuele handelingen word ik niet erg blij.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 13:20:07 #4
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_40416438
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 12:51 schreef thaleia het volgende:
Ik heb 1 vriendin die ik bloedmooi vind en eentje die fantastisch sexy is. En omdat ik dat al tijden vind, heb ik me weleens afgevraagd of ik het zou willen. Het antwoord: nee.

Ik vind vrouwen geweldig om naar te kijken en da's puur esthetiek. Van de gedachte aan echt seksuele handelingen word ik niet erg blij.
Je kunt altijd nog de telefoonnummers hier plaatsen. Genoeg FOK!kers die daar wel raad mee weten .
Hope for the best, prepare for the worst.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 13:22:32 #5
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_40416526
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 13:20 schreef cyberstalker het volgende:

[..]

Je kunt altijd nog de telefoonnummers hier plaatsen. Genoeg FOK!kers die daar wel raad mee weten .
Die zijn allemaal vrouw en allemaal hun beste vriendin?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_40422440
Wel eens in mijn puberteit ja. Maar onder mijn vriendinnen van nu bevindt zich niemand met wie ik het zou willen doen.
pi_40427389
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 12:51 schreef thaleia het volgende:

ik kijk ook graag naar vrouwen
Assumption is the mother of all fuckups
pi_40428020
Ik heb daar weleens over nagedacht, maar dan denk ik bij mezelf: hé gatver wat een zieke gedachte!
Sex met een vrouw bijv (iem. die je gewoon puur voor de sex hebt) vind ik niet erg. Maar je beste vriendin? Nee, ik weet niet of je elkaar daarna dan nog normaal in de ogen kan kijken
Ieeuuwww iuuueeeeew!
4
pi_40429543
ach, ik zou het wel eens willen proberen hoor, eens experimenteren, maar met mn beste vriendin... neej, dat lijkt me dan weer niks. Eerder met iemand die ik juist niet ken.
pi_40430460
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 20:01 schreef Brunette het volgende:
Ik heb daar weleens over nagedacht, maar dan denk ik bij mezelf: hé gatver wat een zieke gedachte!
Sex met een vrouw bijv (iem. die je gewoon puur voor de sex hebt) vind ik niet erg. Maar je beste vriendin? Nee, ik weet niet of je elkaar daarna dan nog normaal in de ogen kan kijken
Ieeuuwww iuuueeeeew!
Dat dacht ik dus ook toen mijn beste vriendin vertelde dat ze wel eens wat wilde proberen..
Ik heb er ook echt maandenlang over getwijfeld.. 'het verandert alles, en zijn we daarna nog wel
hetzelfde samen, ik denk van niet bla bla'..

Maar op een gegeven moment is het toch gebeurt en het was mijn eerste echte lesbische ervaring
en was vet zenuwachtig, maar het was echt super..
Dat is nu ongeveer 5 maanden geleden denk ik en af en toe als we bij elkaar blijven slapen en we
hebben zin dan doen we het gewoon weer..

En onze vriendschap is verder gewoon hetzelfde gebleven, als ik haar zie (en dat is vaak) dan
denk ik echt niet de hele tijd 'ik heb sex met jouw gehad'...
Helemaal niet juist, alles is verder gegaan zoals het was voor de sex en dat zal ook zo blijven..
pi_40431137
kijk, dat zijn antwoorden die mannen willen horen.
pi_40431265
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 21:11 schreef Angelic_Rose het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook toen mijn beste vriendin vertelde dat ze wel eens wat wilde proberen..
Ik heb er ook echt maandenlang over getwijfeld.. 'het verandert alles, en zijn we daarna nog wel

Maar op een gegeven moment is het toch gebeurt en het was mijn eerste echte lesbische ervaring
Dat is nu ongeveer 5 maanden geleden denk ik en af en toe als we bij elkaar blijven slapen en we

En onze vriendschap is verder gewoon hetzelfde gebleven, als ik haar zie (en dat is vaak) dan
Helemaal niet juist, alles is verder gegaan zoals het was voor de sex en dat zal ook zo blijven..
Dat kan
Maar ik kan me sex met mijn beste vriend ook niet voorstellen
Sex en vriendschap moet je naar mijn idee gescheiden houden
4
  woensdag 2 augustus 2006 @ 21:36:25 #13
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_40431356
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 21:11 schreef Angelic_Rose het volgende:

[..]

zoiets heb ik ook gehad, wij noemden het vriendinnen+ Maar later kregen we toch een relatie Tis nu btw uit, ze woont samen met dr vriend, is vorig jaar bevallen van een zoontje, en wij zijn gewoon normaal vriendinnen, zonder de plus
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 2 augustus 2006 @ 21:37:47 #14
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_40431404
Ik heb een aantal jaren geleden een trio gehad met mn toenmalige beste vriendin en een vriend.
Het gebeurde omdat we gedronken hadden, we hadden het er van te voren wel eens over gehad voor de grap, maar na de nodige wijntjes werd t toch wat serieuzer Ik denk niet dat we het hadden gedaan als we nuchter waren geweest maar spijt hebben we er alledrie nooit van gehad. Het veranderde ook niks aan onze vriendschap gelukkig.
Het is wel bij die ene keer gebleven.
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  woensdag 2 augustus 2006 @ 21:41:43 #15
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_40431535
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 21:37 schreef zwartedoos het volgende:
een trio met mn toenmalige beste vriendin+ en een vriend.
Ook gehad, een dag na mn 1e ervaring met vrouwen , en de buren een lol toen we de volgende ochtend half doodgeneukt in de tuin een jointje gingen roken met zn 3en
god memories....
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_40448884
Ik moet er echt niet aan denken Als ik sex met een vrouw zou hebben moet het een vreemde zijn die ik daarna nooit meer zie.
pi_40448982
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 21:41 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Ook gehad, een dag na mn 1e ervaring met vrouwen , en de buren een lol toen we de volgende ochtend half doodgeneukt in de tuin een jointje gingen roken met zn 3en
god memories....
OK, klap van de molen gehad zekers...?
pi_40449632
Nou ,,,nee laat maar zitten
Ik heb leuke vriendinnen en zelfs een beste vriendin die best een mooie meid is
Maar we houden het maar op alleen vriendschap..
Salsa Española
pi_40450100
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 13:43 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik moet er echt niet aan denken Als ik sex met een vrouw zou hebben moet het een vreemde zijn die ik daarna nooit meer zie.
Same here
Maarjah nooit meer zien....alleen voor de sex dan
4
pi_40450831
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:05 schreef Salsagirl het volgende:
Nou ,,,nee laat maar zitten
Ik heb leuke vriendinnen en zelfs een beste vriendin die best een mooie meid is
Maar we houden het maar op alleen vriendschap..
Maar goed ook
JOHNNY HEITINGA
pi_40458056
zou ik best doen hoor, ligt wel aan het moment
While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
  donderdag 3 augustus 2006 @ 18:42:20 #22
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_40458187
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 13:46 schreef Developersrus het volgende:

[..]

OK, klap van de molen gehad zekers...?
want ?
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_40458980
Voor de mannen, hete gay seks met je beste vriend?
pi_40470516
Topic begon net leuk te worden
pi_40501730
jah hoor....was heerlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')