De term ontoevallig is jou bekend?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:08 schreef Samsonneke het volgende:
Hmmm, ik was toen ik 9 was ofzo op vakantie in Rome... En toen ging ik bij de burger king () naar de plee, en toen ik terug kwam botste ik tegen mijn destijd vriendinnetje op
Uit NL dus. Had geen flauw idee dat zij ook in Rome was, of uberhaupt op vakantie was.
Nee nee het gaat om ontoevalligheden. Bijvoorbeeld ik zette net koffie, kwam ik terug bij het apparaat en zat er inderdaad koffie in.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:08 schreef Samsonneke het volgende:
Hmmm, ik was toen ik 9 was ofzo op vakantie in Rome... En toen ging ik bij de burger king () naar de plee, en toen ik terug kwam botste ik tegen mijn destijd vriendinnetje op
Uit NL dus. Had geen flauw idee dat zij ook in Rome was, of uberhaupt op vakantie was.
Je naam is in het blauw en er staat moderator naast je naam. Ben je ook moderator? Want als dat zo is dan is het geen toeval.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:09 schreef UIO_AMS het volgende:
De term ontoevallig is jou bekend?
Ik ging gisteren naar bed om te slapen, ik verwachte dat ik in slaap viel.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:09 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Nee nee het gaat om ontoevalligheden. Bijvoorbeeld ik zette net koffie, kwam ik terug bij het apparaat en zat er inderdaad koffie in.
Of je gaat naar bed om te slapen s'avonds en je valt ook daadwerkelijk in slaap.
Neequote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:09 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De term ontoevallig is jou bekend?
Ook zo niet vreemd een tijdje terug: Spreek ik met jou af op het station, sta je er vervolgens ook inderdaad. Dat was geen toeval.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:10 schreef daniman het volgende:
dat ik in een vliegtuig zat gisteren en dat ie inderdaad ging vliegen, en daarna ging hij landen om op de grond te komen en stond ik daarna na door de douna te zijn gegaan weer in de terminal, precies zoals ik dacht dat het zou gaan!
En vanochtend wou ik lekker achter de computer zitten en waar zit ik nu? Idd achter de computer! Woeiii!DD
Dats is juist het meest toevallige, gerampokte kwijljostiquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:08 schreef Samsonneke het volgende:
Dat soort dingen gebeurt gewoon en het is absoluut geen toeval. Als ik een DVD brandt dan staat er daarna een film op, dat is gewoon opzettelijk zo.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:11 schreef Biancavia het volgende:
Nou, ik ging een keer slapen en toen werd ik de volgende ochtend wakker.
En toen ik een keer onder douche stond werd ik nat.
Ik ben ook weleens naar de supermarkt geweest en dat ik toen zo met allemaal boodschappen thuis kwam.
Oh ja, en ik had ook eens wat afgesproken met iemand, en toen stond hij zo op het afgesproken tijdstip voor de deur, en daarbij, toen hij op het knopje van de bel drukte, toen ging hij af!
Je edit zegt genoeg.quote:
en kijk nou! Ik heb inderdaad geplast en de plas kwam ook in de pot!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:11 schreef daniman het volgende:
wat ook ontoevallig is is dat ik nu ga plassen omdat ik moet, endart het over een minuut ook in de pot zit
Daar werd toch ook naar gevraagd, ontoevalligerd.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:12 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Dat soort dingen gebeurt gewoon en het is absoluut geen toeval. Als ik een DVD brandt dan staat er daarna een film op, dat is gewoon opzettelijk zo.
nee iddquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:11 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ook zo niet vreemd een tijdje terug: Spreek ik met jou af op het station, sta je er vervolgens ook inderdaad. Dat was geen toeval.
hutsen to the mikmak => relaxen in het Haarlems.quote:
Ah, okquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:15 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
hutsen to the mikmak => relaxen in het Haarlems.
Een tijger straffen betekend een sigaret roken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |