abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf maandag 22 december 2008 @ 20:46:40 #51
17893 Forno
pi_64257670
Ik kijk ff in mijn glazen bol.

Ik zie dat je het type GHJJW7867-bouwjaar2001 kluis hebt. Dan moet je niet 4 x R = S doen maar 5 x J en dan de rest van de code. Vervolgens breek je een ei over het sleutelgat, drie tegen de deur trappen en dan issie gereset.
pi_64257987
Gewoon zo'n prutding van 50¤ kopen in een bouwmarkt, het deurtje met 2componenten in elkaar laten versmelten zodat ze nooit meer open kan & zo in je huiskamerkast zetten. De papieren zelf leg je dan ergens anders waar ze minder snel gaan zoeken (onder de kussens van je zetel ofzo).

Komen ze binnen, krijgen ze de kluis niet direct open. Dat kutding weegt toch maar een kilo of 5à10, dus ze pakken het mee in het gedacht dat er iets interessants in zit & jij hebt je papieren nog.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_64260880
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:54 schreef Athmozz het volgende:
Gewoon zo'n prutding van 50¤ kopen in een bouwmarkt, het deurtje met 2componenten in elkaar laten versmelten zodat ze nooit meer open kan & zo in je huiskamerkast zetten. De papieren zelf leg je dan ergens anders waar ze minder snel gaan zoeken (onder de kussens van je zetel ofzo).

Komen ze binnen, krijgen ze de kluis niet direct open. Dat kutding weegt toch maar een kilo of 5à10, dus ze pakken het mee in het gedacht dat er iets interessants in zit & jij hebt je papieren nog.
Dat is nog eens een goeie tip.
Toegang is geen open deur.
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:01:01 #54
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_64275073
quote:
Op maandag 22 december 2008 21:57 schreef SarahD. het volgende:

[..]

Dat is nog eens een goeie tip.
Werkt vast alleen bij Belgen.

OT: In mijn nieuwe huis zit een kluisje aan de muur. Vooralsnog niks ingedaan btw.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_64275184
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 10:01 schreef Dromer het volgende:

[..]

Werkt vast alleen bij Belgen.

OT: In mijn nieuwe huis zit een kluisje aan de muur. Vooralsnog niks ingedaan btw.
als je een inbreker hebt zijn het polen/kosovaren/andere oostblokkers, die trappen daar zeker in
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:17:49 #56
232935 huismerk
Libertas, Progresso et Ordem
pi_64275395
Toen ik nog aan schietspot deed moest ik conform de wet velofhouders wet wapens en munitie een kluis in mijn huis hebben voor mijn vuurwapens.

Toen was ik zo'n 2300 euro kwijt, en heb hem in een oude inbouwkast geplaatst. Die 2300 euro was inclusief afsluitbare koffers voor mijn Heckler en Koch USP en Bushmaster XM15 en een groot munitievak.

Dit alles bij de firma safe2lock http://www.safe2lock.nl/

Deze ervaren heren kunnen je een degelijk advies geven, echter zijn "custom" kluizen erg aan de prijs.
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:57:17 #57
545 dop
:copyright: dop
pi_64276454
markplaats word er van alles en nogwat aangeboden
echter geen kluis die niet open te breken is
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_64282519
hier 2..

1 met elec + sleutel
en 1 met sleutel only

de sleutel van kluis 1 ligt in kluis 2 mocht het elektronische systeem leeg zijn krijgen we hem nog open zonder moeite :p
pi_64291275
Ik heb nu geen kluis meer. Maar ook geen interessante berg geld of interessante papieren in huis. (trouwboekje en koopcontract huis zijn niet echt waardevol voor een ander...)

In mijn vorige huis had ik een ouderwets mechanisch ding. 3x linksom 17, 2x rechtsom 55, 3x linksom 18, en dan schoof een schijf naar buiten, waarmee de vergrendeling naar binnengeschoven kon worden (6 pennen). Ding zat ingebouwd in een muur, en er hing een schilderijtje voor.
Ik heb destijds best moeten prutsen om het ding open te krijgen (degene die de code had opgeschreven was op zijn minst wat "warrig"), was toch nieuwsgierig naar de inhoud. En dat was...

Een flesje Bavaria. Wel humor...

Aan de vrager naar de gebruiksaanwijzing voor zijn "draaikluis": Als er staat: 3x 18 linksom, 2x 17 rechtsom, etc. dan eerst flink rechtsom draaien om de boel te resetten, dan linksom 2x langs 18, de derde keer op 18 omdraaien. Daarna 1x langs 17, de tweede keer op 17 keren, etc.

In de zaak van mijn vader stond overigens een kluis, welke je nog wel eens achter een stoomtrein aan zag stuiteren in western-films. Oud, gietijzeren gekrulde poten, en een enorm wiel op de voorkant. In gebruik als... gereedschapskast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')