Wat denk je zelf, dat ik met een mobiel of iets dergelijks ga opnemen hoe ik een blikje tonijn laat glippenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:16 schreef mart89 het volgende:
Is er enig beeld materiaal edoch een geluidsopname?
Ja.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, dat ik met een mobiel of iets dergelijks ga opnemen hoe ik een blikje tonijn laat glippen?
Het zou wel verklaren waarom je afwaswatertonijn hadquote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, dat ik met een mobiel of iets dergelijks ga opnemen hoe ik een blikje tonijn laat glippen?
Voor een pak verse snippers.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:22 schreef mart89 het volgende:
Gaarne uw avatar te veranderen.
Ik heb alleen een negerzoen, gelieve dit bod te accepteren.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Voor een pak verse snippers.
goedemorgen, wat een e-mail adresquote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:31 schreef mart89 het volgende:
Gelieve sebasser0072@hotmail.com te contacteren.
Als je dingen wil 'vervalsen' doe het dan wel goed, en gebruik mijn zinopbouw ectquote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:36 schreef mart89 het volgende:
Sebagger - Astrid - Soa's zijn de vruchten van de sex. zegt:
Nee... ik scheer mijn ballen wel! En ook mijn kontje trouwens.
Sebagger - Astrid - Soa's zijn de vruchten van de sex. zegt:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:36 schreef mart89 het volgende:
Nee... ik scheer mijn ballen wel! En ook mijn kontje trouwens.
Tyf nou eens op.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:39 schreef mart89 het volgende:
[..]
NeE..,,; iCCk SchEeEr Mn BalH wEEll Enn OOhK MuN KonTTjuHH
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |