Preventief ruimenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:43 schreef DeeCruise het volgende:
Van mij mogen ze ook preventief geruimd worden. Het spijt me zeer, maar er lopen van die krengen tussen die de dag beginnen met een zuur gezicht (en niet door de rimpels!) en vervolgens de hele dag als 1 grote missie beleven: Rimpelsaurier tegen de gevestigde orde (alles wat jonger is dan 60 dus)
Nee man, bejaard ben je vanaf je 65e...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
Preventief ruimen. Wil je babys gaan afmaken
Aha. Dan word t dus. Geboren worden, leren, werken, werken, werken, deaud.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:00 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Nee man, bejaard ben je vanaf je 65e...
dus?
Is maar waar je voor kiest. Bij mij komt er meer neuken in voor dan werken eerlijk gezegd...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Aha. Dan word t dus. Geboren worden, leren, werken, werken, werken, deaud.
Is misschien een beetje te extreem maar misschien een gedragstrainig ofzo? Doe in ieder geval normaal en zeik niet om alles wat je maar kan bedenken!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Aha. Dan word t dus. Geboren worden, leren, werken, werken, werken, deaud.
In de vorm van ECT?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:07 schreef SubTOP het volgende:
[..]
Is misschien een beetje te extreem maar misschien een gedragstrainig ofzo? Doe in ieder geval normaal en zeik niet om alles wat je maar kan bedenken!
kutwannabeebejaardequote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:01 schreef 19patje72 het volgende:
wacht maar tot jullie straks allemaal bejaard zijn.
net alsof de rest vd bevolking het zo goed doet. die scheuren zeker niet, en zeiken vooral niet he?!?!
beetje bekrompen om alleen die hoek in te kijken vd bejaarden. mensen hebben al een heel leven achter de rug vaak met vele tegenslagen (overlijden familie, ziektes, koopkrachtvermindering).
En dat is reden om maar op alles te lopen kankeren? Die dingen maken volwassenen ook mee, maar bejaarden EISEN respect omdat ze het meegemaakt hebben. Ze menen ook dat ze door hun leeftijd het recht hebben om zich overal mee te bemoeien, omdat ze het toch beter weten dan zon broekie?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:01 schreef 19patje72 het volgende:
wacht maar tot jullie straks allemaal bejaard zijn.
net alsof de rest vd bevolking het zo goed doet. die scheuren zeker niet, en zeiken vooral niet he?!?!
beetje bekrompen om alleen die hoek in te kijken vd bejaarden. mensen hebben al een heel leven achter de rug vaak met vele tegenslagen (overlijden familie, ziektes, koopkrachtvermindering).
Even ter informatie: Jij bent al zo, waar je je ergert aan een bejaarde die klaagt over een spaak zit jij ons lastig te vallen met je ergernis over bejaarden.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:37 schreef SubTOP het volgende:
Ik ben het gewoon helemaal zat met al die bejaarden, ze rijden 80 op de snelweg en denken dan ook nog dat ze moeten gaan inhalen zonder riching aan te geven. En dan die onschuldige heilige blikken alsof ze niets verkeerds doen!
Zit ik even later op een terrasje te ontbjiten, zit er zo'n bejaarde geitewollensokken grijze ouwe doos tegen iemand die haar fiets 10 cm verplaatst te zeuren dat haar spaken daardoor kapot gaan. En ze weten niet van ophouden. Gewoon een kwartier zeuren over een spaak... Kom op hey, die mensen hebben gewoon zo weinig te doen dat ze zich druk kunnen maken om helemaal niks. Kan iemand mij uitleggen waarom zulke mensen bestaan? En kan iemand mij neerschieten als ik ooit zelf zo wordt?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:41 schreef arneaux het volgende:
Ik dacht altijd dat t overdreven werd. Maar het is echt zo, bejaarden zijn evil. Ze dringen ook heel vaak voor bij de kassa!
Ik had er écht wat van gezegd.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 07:25 schreef appelsap het volgende:
[..]
Ik stond laatst in de rij te wachten. Komt er ineens zo'n bejaarde vrouw naar me toe. "Ja, ik was eigenlijk voor jou hoor." En ze ging gewoon voor! En ik wilde er wat van zeggen maar toen stond ze al bijna af te rekenen. (en dan ben ik weer a-sociaal hè).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |