Flauwquote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
Unilever... Doet me denken aan die vent die in het ziekenhuis ligt. Hij moet een nieuwe lever krijgen. Willen ze 'm een ziekenfondslevertje van een onbekend merk in z'n maag (!) splitsen. En die vent maar zwaaien met de Consumentengids: "Ik wil een Unilever!"
Klinkt wel gezellig ja. Misschien kunnen we ook wel een pre-meet houden op Lowlandsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:56 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Hij is een coole gast. Het was erg gezellig op 5 Days Off. Zie voor beschrijvingen I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor 3 vanaf ongeveer hier
haruhi +1quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:10 schreef Haruhi het volgende:
Subaru
Daffodil31LE +1quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
Subaru
is dat zo?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hee, Haruhi, jij hebt ge-edit!
Gaap, ik wist wel dat je ging zeuren. Ik deed dat voordat er iets stond hoor.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hee, Haruhi, jij hebt ge-edit!
Klinkt goed! Ik heb mijn kaartje reeds binnenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:09 schreef Neleos het volgende:
[..]
Klinkt wel gezellig ja. Misschien kunnen we ook wel een pre-meet houden op Lowlands![]()
Nee je hebt het niet gezien omdat de seconde dat ik had gezegd dat we nog wel even zouden moeten wachten op jou, stond jouw vraag er, heb t meteen geëdit. Maargoed de NSB kwam om de hoek kijkenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
is dat zo?
heb ik niet gezien
dan moet ik t punt ook editten
Ik heb mijn kaartje ook binnen, heb alleen een beetje sores op het werk om vrij te krijgen, maar dat komt wel goed.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:11 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ik heb mijn kaartje reeds binnen
Ik wou eigenlijk de AKQ-meet doen op het weekend voor Lowlands, maar ik heb begrepen dat er dan nog mensen op vakantie zijn![]()
Teeeering (Haagse deurbel). Jij bent snel!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:18 schreef Neleos het volgende:
Hanzesteden. Allemaal!
Wiki over de Hanze, ( in't Nederlands)quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:20 schreef Nembrionic het volgende:
Nooit begrepen wat nou precies 'hanze' is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |