R&P bedoel jequote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:56 schreef Chinless het volgende:
Stoerrr kickje WGR voor hulp ?
aan je avatar te zien ben je echt zo'n kut gangster zonder normen en waardenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:56 schreef Chinless het volgende:
Stoerrr kickje WGR voor hulp ?
open dan geen topic!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:56 schreef ikJur het volgende:
niks tof dit is noodzaak, er zit nog een heel verhaal achter maar geen zin om te typen, misschien morgen
Humor heb je gelukkig wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:58 schreef ikJur het volgende:
[..]
aan je avatar te zien ben je echt zo'n kut gangster zonder normen en waarden
Wie gaat er dan ook vliegeren op dit uur?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:52 schreef ikJur het volgende:
ok ik wist niet dat het een buks was maar ik heb mooi aangifte gedaan en deze man is zwaar de lul![]()
sorry ik vat em niet is een buks een vlieger ofzoquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook vliegeren op dit uur?
Ik zie dat Bas-Beest zojuist al een hint had gepostquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:04 schreef ikJur het volgende:
[..]
sorry ik vat em niet is een buks een vlieger ofzo![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie dat Bas-Beest zojuist al een hint had gepost
Jouw ava kan ik niet echt accepterenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:02 schreef ARKON het volgende:maar vertel tegen ome ARKON wat er gebeurt was..
Qu est-ce qu'c'est?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:19 schreef HeatWave het volgende:
Ik bedreig wel eens mensen met mijn puddingbuks, maar das legaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |