Ik denk dat ik gemist heb en ze er slechts een schampschot aan over heeft gehoudenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nee, ze heeft teveel aan de wijn liggen lurken en kan nu niet meer slapen. Bang van de kater.
Komt door je grote rode neus..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gemist heb en ze er slechts een schampschot aan over heeft gehouden
quote:
Dat is mijn laserpointerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Komt door je grote rode neus..![]()
Zie je het allemaal niet zo goed.
't Is weer openquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:50 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Weet u ook waarom het topic nu gesloten is?
Cool, ik heb net The Omen gezien, dus ik ben toch al in horror-sfeer.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
Moet er nog iemand foto's zien van m'n duim die vastzit in m'n borst? Dat had ik zo begrepen uit het vorige topic
Ik weet't niet... Wil ik dat zien?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
Moet er nog iemand foto's zien van m'n duim die vastzit in m'n borst? Dat had ik zo begrepen uit het vorige topic
dan kan ik nog geen naam opnoemen ..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:14 schreef Soempie het volgende:
nee, turkije
Jazekerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
Er zijn nog twee delenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:14 schreef Neleos het volgende:
[..]
Cool, ik heb net The Omen gezien, dus ik ben toch al in horror-sfeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |