abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:01:43 #1
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_40400987
Iedere keer als ik met de kleine bij m'n ouders langsga, doen ze net alsof ie simpel is. Hij is een jaar nu, en m'n vader z'n stem stijgt vijf octaven als we binnenkomen. Ook maakt ie debiele gilgeluidjes naar em. Erger ik me hevig aan. M'n norse ouders zijn veranderd in infantiele wezens, die ieder geluidje dat de kleine maakt moeten imiteren.

Doe effe normaal zeg. Hij kan nog niet praten, maar dat maakt em nog geen debieltje.
Nee jij bent lekker. =X
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:02:46 #2
3767 Herald
Come get some
pi_40401032
nepppp!!1!
een echte ouder vindt dat maar al te prachtig!
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:03:34 #3
154736 Drank-deHoer
Zuipen en ballen!
pi_40401069
Ach, ook autisten staan sterk in de samenleving hoor!
Drank-Voetbal : 1-0
pi_40401073
Is het echt tegen het kind gericht of valt het nu pas op dat het tegen jou gericht is
pi_40401105
Zeg het tegen ze?
  † In Memoriam † dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:04:29 #6
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_40401114
Zo deden ze vroeger ook naar jou
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:04:31 #7
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_40401116
Zolang er maar geen teletubbies of bob de bouwer invloeden zijn moet het weer goed komen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_40401132
Volgens mij heb je wat gemist in jou jeugd
Laat je ouders toch, binnenkort ga je ze toch gebruiken als oppas.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_40401311
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:01 schreef PrinceLu het volgende:
Iedere keer als ik met de kleine bij m'n ouders langsga, doen ze net alsof ie simpel is. Hij is een jaar nu, en m'n vader z'n stem stijgt vijf octaven als we binnenkomen. Ook maakt ie debiele gilgeluidjes naar em. Erger ik me hevig aan. M'n norse ouders zijn veranderd in infantiele wezens, die ieder geluidje dat de kleine maakt moeten imiteren.

Doe effe normaal zeg. Hij kan nog niet praten, maar dat maakt em nog geen debieltje.
Misschien zijn je ouders wel mongool geworden
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_40401421
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:09 schreef existenz het volgende:

[..]

Misschien zijn je ouders wel mongool geworden
gehandigcapt
Back to the 70's
pi_40402059
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:11 schreef arnold-d het volgende:

[..]

gehandigcapt
zo hendig is da nie
pi_40402083
Misschien moet jij eens een boek over kinderen lezen, dan weet je dat volwassenen dat automatisch doen bij kleine kinderen (zit in onze genen) omdat een kind onder ander beter reageert op hoge geluiden dan op zware bromstemmen. Als je dat als ouder niet eens weet ben jij degene die een beetje infantiel is..
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_40402165
En de "kleine" wordt volgende week 18 jaar?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:31:06 #14
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_40402175
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:28 schreef SadKingBilly het volgende:
Misschien moet jij eens een boek over kinderen lezen, dan weet je dat volwassenen dat automatisch doen bij kleine kinderen (zit in onze genen) omdat een kind onder ander beter reageert op hoge geluiden dan op zware bromstemmen. Als je dat als ouder niet eens weet ben jij degene die een beetje infantiel is..

Waarom doe ik dat dan niet? Ik heb totaal geen gene tegenover m'n eigen kind, maar heb nooit de behoefte gehad om m'n stem te verhogen. Ik praat altijd normaal tegen 'm, en dat vind ie al geweldig.
Nee jij bent lekker. =X
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:35:27 #15
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_40402309
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:28 schreef SadKingBilly het volgende:
Grappig dat jij doctor Spock nog leest.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:37:35 #16
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_40402362
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:31 schreef PrinceLu het volgende:

[..]

Waarom doe ik dat dan niet? Ik heb totaal geen gene tegenover m'n eigen kind, maar heb nooit de behoefte gehad om m'n stem te verhogen. Ik praat altijd normaal tegen 'm, en dat vind ie al geweldig.
Ooit toen je klein was een harde trap in de ballen gehad of zo? Misschien is je stem daarna nooit meer gedaald.
* kanaiken moet denken aan 'boemerang'
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
pi_40402396
Mijn oudste zoon was 2 weken oud toen een vriend van ons hem onder de kin kietelde en 'oetchiekoetchiekoe' zei. Ik verzocht hem vriendelijk doch dringend normaal te doen tegen mijn zoon. Ik vond en vind dat een abnormale manier van een kind benaderen, hoe jong ook.

inmiddels heeft het zelfde kind twee klassen overgeslagen op de basisschool
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:41:00 #18
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_40402453
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:38 schreef Miracle_Drug het volgende:
Mijn oudste zoon was 2 weken oud toen een vriend van ons hem onder de kin kietelde en 'oetchiekoetchiekoe' zei. Ik verzocht hem vriendelijk doch dringend normaal te doen tegen mijn zoon. Ik vond en vind dat een abnormale manier van een kind benaderen, hoe jong ook.

Met jou kan ik praten.
Nee jij bent lekker. =X
pi_40402475
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_40402546
Misschien hebben de ouders hun hele leven al zo gesproken tegen hun nageslacht.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:44:32 #21
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_40402567
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:38 schreef Miracle_Drug het volgende:

Twee klassen? Gaat dat dan niet een probleem zijn op de middelbare school denk je? Hij zal dan ook 2 jaar jonger dan de rest zijn.
...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:45:26 #22
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_40402602
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:44 schreef SilverBullet het volgende:

[..]

Twee klassen? Gaat dat dan niet een probleem zijn op de middelbare school denk je? Hij zal dan ook 2 jaar jonger dan de rest zijn.
Ik heb een aantal kinderen dat zien doen. Meestal worden het verre van modelleerlingen. Vaak de doodssteek voor een fatsoenlijke opleiding.
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:45:52 #23
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_40402616
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:43 schreef Lucille het volgende:
Misschien hebben de ouders hun hele leven al zo gesproken tegen hun nageslacht.
Waarschijnlijk wel ja. Zou ook verklaren waarom ik het zo slecht deed op de MAVO.
Nee jij bent lekker. =X
pi_40402710
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:45 schreef PrinceLu het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel ja. Zou ook verklaren waarom ik het zo slecht deed op de MAVO.
Whehehe
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_40402723
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:44 schreef SilverBullet het volgende:

[..]

Dat weet ik wel zeker. Hij zal net 10 zijn als hij klaar is met de basisschool. We zijn druk bezig met een overbrugging voor op zijn minst een jaar, omdat ik dus niet wil dat hij op z'n 10e al naar het VWO gaat.

Zijn IQ is getest en ligt rond de 180. Hij rekent sneller als dat mama een rekenmachine pakt. Hij is tot op heden toe een modelkind geweest, nooit geen problemen of gezeur of wat dan ook en ik ben me terdege van bewust dat dat totaal om kan slaan zodra hij de puberteit nadert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')