abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 september 1999 @ 17:02:00 #1
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_181394
IK heb vanacht even win2k 2128 geinstaleerd en nu heb ik ff een vraagje.

Weet iemand hoe ik m'n middelste muisknop weer doubleclick kan krijgen of gaat dat niet onder NT?
ik mis het behoorlijk.

ook balen is dat MBM niet werkt en ik m'n cpu temp niet kan zien.
weet iemand daar een oplossing voor?

Ik moet trouwens zeggen dat de instalatie echt PERFECT liep...alles word superduidelijk aangegeven en ik ben dan ook niet voor verrassingen komen te staan.
't ziet er grafisch ook wel mooi uit op enkele kleine dingen na, maar die kan je gelukkig ook uitzetten

ik heb wel gehad dat netscape crashte en explorer is net ook gecrasht
ff afmelden en weer aanmelden en alles liep gelukkig weer binnen een paar seconden.

wat zijn overigens jullie ervaringen en welke programma's werken bij jullie niet?
Easy cd creator 4 werkt helaas niet en ECC 3,5 kan een dll niet laden...ik heb de hele zooi over win98 gegooit, kan dat het zijn?

zondag 17 oktober 1999 @ 15:01:00 #2
242 Pinball
Electric Monk
pi_181395
Nee, ligt gewoon aan KLOTE M$.

FOK!

Heb sinds beta 3 ook win2k draaien (zit nu op rc2) en (mag best gezegd worden), het is superstabiel.
Reden voor deze stabiliteit is dat win2k zelf de \winnt-dir in de gaten houdt en uit de (verborgen) system32\dll cache zonder pardon "goedgekeurde" versies terugzet als je een dll installeerd. Soms wordt dit gemeld, soms niet.

This really pisses me off!!!

Voor mensen die wel eens platte text willen editen:
notepad is verbeterd
en voegt opmaak toe aan geopende bestanden.

Ik dacht, ff notepad van NT4 terugzetten.
ZONDER melding wordt deze (na plm 3 sec.) overschreven door de "verbeterde" versie.

Als DIT de manier is om een stabiel OS te krijgen, het godbeterd erger dan BB!!!

Dus dll's enzo (notepad ook) eerst naar \winnt\system32\dll cache sturen, de melding die volgt cancelen (eigen risico) en dan pas in winnt of system32 updaten.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')