Dat dachten we ook van den mediterraansche gastarbeider, en zie, nu steelen zij onze vrouwen, pikken zij ons arbeid in en vernielen onze oogst.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:48 schreef reem het volgende:
Verder denk ik niet dat veel polen zich hier permanent zullen vestigen. Even werken voor de centjes en weer naar Polen.
Dat betekend dat we daadwerkelijk werken...quote:
Boh gekquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat betekend dat we daadwerkelijk werken...
Denk het ook. Daarnaast zijn Polen in gevechten geen grapjassen. Geldt er voor de europese hooligans de code, dat wanneer je op de grond ligt, je niet meer geslagen/geschopt wordt, de polen kennen dat niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:51 schreef MouseOver het volgende:
Ik denk dat ze polen eerder een beetje links laten liggen. Als zijnde "vreemdelingen" zullen polen ook veel eerder samenklitten waardoor mohammed ook gelijk 3 broers en 6 neefjes op z'n dak krijgt als hij kleine iwan pest.
Natuurlijk komen ze in het zwarte circuit terecht, waarom hebben we anders polen nodig? (lomp gezegt) Het punt is juist dat de polen hierheen komen omdat ze voor weiniggeld veel werk verrichten. Zoals het nu gaat worden de lonen gelijk getrokken voor polen alswel nederlanders, dus is het nut voor de polen ook weg om hier te werken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:39 schreef Clourhide het volgende:
Ze zullen helemaal niet reageren.
Punt van open grenzen is trouwens dat je naast nuttige werkkrachten ook de avonturiers en individualisten (en dus ook de criminelen) binnenkrijgt. Het zou iig een mooi lesje voor velen zijn, mochten "de Polen" plots de misdaadstatistieken gaan aanvoeren. Al denk ik persoonlijk dat ze eerder in het zwartwerk-circuit zullen terechtkomen, net zoals de Portugezen.
En je bent ze makkelijk weer kwijt. Als ze onder de nederlandse regels zouden werken zijn er nog maar weinig voordelen: voornamelijk dat ze minder zeuren en daarnaast dat er een nieuw blik geschoold personeel opengetrokken wordt, maar daarmee heb je het ook wel weer gehad.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Natuurlijk komen ze in het zwarte circuit terecht, waarom hebben we anders polen nodig? (lomp gezegt) Het punt is juist dat de polen hierheen komen omdat ze voor weiniggeld veel werk verrichten. Zoals het nu gaat worden de lonen gelijk getrokken voor polen alswel nederlanders, dus is het nut voor de polen ook weg om hier te werken.
Ewa kk polen, spreken alleen pools, VOL=VOL kk polenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:59 schreef gronk het volgende:
Wheheheh.![]()
Krijgen we zometeen marokkanen die gaan klagen over polen.
'Man, ik zweer 't je, die polen zijn helemaal gek. Schopt me broer helemaal aan gort, voor niets, omdat-ie geen pools spreekt '. Etc.
't verschil is wel dat ik poolse vrouwen een stuk lekkerder vindt dan marokkaanse vrouwen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:03 schreef Nosh het volgende:
Dat dachten we ook van den mediterraansche gastarbeider, en zie, nu steelen zij onze vrouwen, pikken zij ons arbeid in en vernielen onze oogst.
Poolse vrouwen zijn na Eskimo vrouwen, pygmee vrouwen, Engelse vrouwen, Belgische vrouwen en Bull Terrier teefjes echt de lelijkste vrouwen ter wereldquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:29 schreef gronk het volgende:
[..]
't verschil is wel dat ik poolse vrouwen een stuk lekkerder vindt dan marokkaanse vrouwen.![]()
Ik vind dat poolse vrouwen zoveel gelijkenissen hebben met heroine hoertjes.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:29 schreef gronk het volgende:
[..]
't verschil is wel dat ik poolse vrouwen een stuk lekkerder vindt dan marokkaanse vrouwen.![]()
Mooi! Meer keus voor mij!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Poolse vrouwen zijn na Eskimo vrouwen, pygmee vrouwen, Engelse vrouwen, Belgische vrouwen en Bull Terrier teefjes echt de lelijkste vrouwen ter wereld![]()
Wie schopt er nou niet na als je tegenstander op de grond ligt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:16 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Denk het ook. Daarnaast zijn Polen in gevechten geen grapjassen. Geldt er voor de europese hooligans de code, dat wanneer je op de grond ligt, je niet meer geslagen/geschopt wordt, de polen kennen dat niet.
Ik.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:39 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Wie schopt er nou niet na als je tegenstander op de grond ligt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |