had je dat beest wel ff wakker moeten makenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:45 schreef Fokkedop het volgende:
Op klaarlichte dag wordt gewoon onze fiets weggejat.
Normaal bij de metrostation of bij het winkelcentrum, maar nee, dit keer uit je eigen voortuin.
Het moet toch niet gekker worden he![]()
Ok, hij stond even niet op slot
Maar m'n hond had toch wel even kunnen blaffen ofzo?![]()
Buitenverldertquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:46 schreef Isdatzo het volgende:
zegt wel iets over de buurt waar jij in woont![]()
Wat is het verschil wanneer je fiets bij het metrostation of thuis wordt gejat?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:45 schreef Fokkedop het volgende:
Normaal bij de metrostation of bij het winkelcentrum, maar nee, dit keer uit je eigen voortuin.
Ik heb een keer in Overtoomse Veld mijn auto vergeten af te sluiten. Mijn laptop was er niet eens uit gestolen.quote:
Onze fiets? Ik ben niks kwijt hoor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:45 schreef Fokkedop het volgende:
En als je eens wat actie hebt bij jou in de straat (je fiets is gejat) dan is het ook niet goed...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:14 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik zet ook nooit m'n fiets op slot in m'n voortuin![]()
Maar ik woon in een saaie straat in een saai dorp waar nooit wat gebeurd![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |