Y00wZ0rzzZ ff snel fixen met notepad jeweets!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:32 schreef TheGame101 het volgende:
html ... kom op zeg.. dat kan een aap leren binnen 5mins.
je moet het gewoon met notepad snel fixen. frontpage is een hoeren prog
Is dat de standaard tab-indent van edit.com?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:28 schreef Berkery het volgende:
Kladblok is voor homo's. Een echte vent gebruikt edit.com
![]()
[afbeelding]
![]()
Neehoor, dat zijn drie standaardtabs. Maar de tabgrootte kan je makkelijk zelf instellen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:36 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Is dat de standaard tab-indent van edit.com?
Dat is gewoon Kladblok in het blauw.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:28 schreef Berkery het volgende:
Kladblok is voor homo's. Een echte vent gebruikt edit.com
![]()
[afbeelding]
![]()
Ik wou net zeggenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:32 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Dat is gewoon Kladblok in het blauw.
Spam!!!EINZquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:58 schreef KatirZan het volgende:
ik zit dus ook ff te kenkeren met de website, wil niet echt vandaag... nok er maar mee...
voor de liefhebbers : www.vwforum.nl
Dat heb je geeneens zelf gemaaktquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:58 schreef KatirZan het volgende:
ik zit dus ook ff te kenkeren met de website, wil niet echt vandaag... nok er maar mee...
voor de liefhebbers : www.vwforum.nl
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:55 schreef Kreupelhout het volgende:
Weet alweer hoe ie heet: HTML-Kit
PHP-Nuke is het, die bagger zit echt vol met exploits...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat heb je geeneens zelf gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |