Heb ik zo'n 8 jaar geleden op het MBO gehad, toen lag ik languit in de stoel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:40 schreef Ricky_ het volgende:
Kladblok.
Heb niet echt moeite met FP, maar het doet nooit echt wat ik wil. Dreamweaver weleens eerder mee gewerkt vond het alleen te druk dat pakket. Allemaal toeters en bellen...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:41 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Als je al moeite hebt met Frontpage gaat DreamWeaver helemaal niet lukken!
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:39 schreef Razor21 het volgende:
Ik heb er godverdomme de ballen verstand van.
Blijf dan ook van die programma's af Razor21![]()
![]()
![]()
Als je het niet snapt doe het dan niet....![]()
![]()
En ja ik weet het Frontpage schijnt bagger te zijn, maar ik heb even geen DreamWeaver of iets anders..
En die hoerige kut kenker wc eend van een Frontpage verneukt steeds mijn layout...preview mode ziet er toch heel anders dan de HTML mode
Hoerige grafzooi![]()
Ja verkapt kijk mij even hulp vragen bij mijn medefokkers om een degelijk site te maken
Dreamweaver gaat nog, maar Frontpage is ronduit kut. Kladblok is simpel en makkelijk in gebruik.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:42 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb niet echt moeite met FP, maar het doet nooit echt wat ik wil. Dreamweaver weleens eerder mee gewerkt vond het alleen te druk dat pakket. Allemaal toeters en bellen...
Eeuwige roem op mijn sitequote:
En traag, dreamweaver in die gecombineerde mode, zodat je HTML en je WYSIWYG editor in hetzelfde scherm hebt, is het snelst.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:44 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Dreamweaver gaat nog, maar Frontpage is ronduit kut. Kladblok is simpel en makkelijk in gebruik. [afbeelding]
geld kan je ook niet op je bruin brood smerenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:46 schreef Roönaän het volgende:
[..]
kan ik dat op mijn bruin brood smeren?
Broodje gesmolten koper :Squote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:47 schreef Isdatzo het volgende:
geld kan je ook niet op je bruin brood smeren![]()
ik ook, heel goed uitbestedenquote:
Niet zoveel denkenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:41 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb ik zo'n 8 jaar geleden op het MBO gehad, toen lag ik languit in de stoel.
Kladblok we hebben toch ook Frontpage dacht ik toen![]()
Y00wZ0rzzZ ff snel fixen met notepad jeweets!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:32 schreef TheGame101 het volgende:
html ... kom op zeg.. dat kan een aap leren binnen 5mins.
je moet het gewoon met notepad snel fixen. frontpage is een hoeren prog
Is dat de standaard tab-indent van edit.com?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:28 schreef Berkery het volgende:
Kladblok is voor homo's. Een echte vent gebruikt edit.com
![]()
[afbeelding]
![]()
Neehoor, dat zijn drie standaardtabs. Maar de tabgrootte kan je makkelijk zelf instellen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:36 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Is dat de standaard tab-indent van edit.com?
Dat is gewoon Kladblok in het blauw.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:28 schreef Berkery het volgende:
Kladblok is voor homo's. Een echte vent gebruikt edit.com
![]()
[afbeelding]
![]()
Ik wou net zeggenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:32 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Dat is gewoon Kladblok in het blauw.
Spam!!!EINZquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:58 schreef KatirZan het volgende:
ik zit dus ook ff te kenkeren met de website, wil niet echt vandaag... nok er maar mee...
voor de liefhebbers : www.vwforum.nl
Dat heb je geeneens zelf gemaaktquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:58 schreef KatirZan het volgende:
ik zit dus ook ff te kenkeren met de website, wil niet echt vandaag... nok er maar mee...
voor de liefhebbers : www.vwforum.nl
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:55 schreef Kreupelhout het volgende:
Weet alweer hoe ie heet: HTML-Kit
PHP-Nuke is het, die bagger zit echt vol met exploits...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat heb je geeneens zelf gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |