Heb ik zo'n 8 jaar geleden op het MBO gehad, toen lag ik languit in de stoel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:40 schreef Ricky_ het volgende:
Kladblok.
Heb niet echt moeite met FP, maar het doet nooit echt wat ik wil. Dreamweaver weleens eerder mee gewerkt vond het alleen te druk dat pakket. Allemaal toeters en bellen...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:41 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Als je al moeite hebt met Frontpage gaat DreamWeaver helemaal niet lukken!
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:39 schreef Razor21 het volgende:
Ik heb er godverdomme de ballen verstand van.
Blijf dan ook van die programma's af Razor21![]()
![]()
![]()
Als je het niet snapt doe het dan niet....![]()
![]()
En ja ik weet het Frontpage schijnt bagger te zijn, maar ik heb even geen DreamWeaver of iets anders..
En die hoerige kut kenker wc eend van een Frontpage verneukt steeds mijn layout...preview mode ziet er toch heel anders dan de HTML mode
Hoerige grafzooi![]()
Ja verkapt kijk mij even hulp vragen bij mijn medefokkers om een degelijk site te maken
Dreamweaver gaat nog, maar Frontpage is ronduit kut. Kladblok is simpel en makkelijk in gebruik.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:42 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb niet echt moeite met FP, maar het doet nooit echt wat ik wil. Dreamweaver weleens eerder mee gewerkt vond het alleen te druk dat pakket. Allemaal toeters en bellen...
Eeuwige roem op mijn sitequote:
En traag, dreamweaver in die gecombineerde mode, zodat je HTML en je WYSIWYG editor in hetzelfde scherm hebt, is het snelst.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:44 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Dreamweaver gaat nog, maar Frontpage is ronduit kut. Kladblok is simpel en makkelijk in gebruik. [afbeelding]
geld kan je ook niet op je bruin brood smerenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:46 schreef Roönaän het volgende:
[..]
kan ik dat op mijn bruin brood smeren?
Broodje gesmolten koper :Squote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:47 schreef Isdatzo het volgende:
geld kan je ook niet op je bruin brood smeren![]()
ik ook, heel goed uitbestedenquote:
Niet zoveel denkenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:41 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb ik zo'n 8 jaar geleden op het MBO gehad, toen lag ik languit in de stoel.
Kladblok we hebben toch ook Frontpage dacht ik toen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |