Hoe kom jij ineens aan de review build?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:26 schreef MMaRsu het volgende:
Geweldig spel echt![]()
. Ik heb me erg vermaakt met het hele spel ( review build
). Echt zoveel dingen die je kan doen, de kleren die je kan kopen zijn bij de duurdere winkels ook niet echt gangster meer
.
Imo is het een mix tussen San Andreas en Gta 3, in het begin erg SA achtig, later meer Gta 3 stijl. Morgen ga ik ff proberen een kleine review te schrijven van wat ik heb gespeeld
Dit is ook zo praat hequote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:42 schreef =HellFire= het volgende:
Ook leuk is het ingame bellen van taxi's. Nummers vind je her en der in de wereld. Die pikken je echt op, kun je kiezen waar je heen wil etc... Instant transport.
Graphics verschil ivm de demo?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:26 schreef MMaRsu het volgende:
Geweldig spel echt![]()
. Ik heb me erg vermaakt met het hele spel ( review build
). Echt zoveel dingen die je kan doen, de kleren die je kan kopen zijn bij de duurdere winkels ook niet echt gangster meer
.
Imo is het een mix tussen San Andreas en Gta 3, in het begin erg SA achtig, later meer Gta 3 stijl. Morgen ga ik ff proberen een kleine review te schrijven van wat ik heb gespeeld
quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:53 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Nou, ik weet nie wat het is, maar volgens mij zijn de textures zwaar downgraded. De framerate komt daardoor stukken minder onder de 30 fps, maar vooral het haar en textures op de muren zien er nu zwaar low-res uit...Ook mis ik de lichteffecten die demo wonderbaarlijk genoeg wel had!
Maar nee, framerate is NIET bagger.
Ja lelijke glitches. Had het gevoel dat het aan de debug/disc lag.quote:
Ja die had ik al gelezen.... vroeg het nu aan MMquote:
Laat die jongen lekker zn anti SR campagne voeren johquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja die had ik al gelezen.... vroeg het nu aan MM
Als een gequote stukje tekst van iemand die een final build heeft gespeeld al een anti SR campagne isquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:40 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Laat die jongen lekker zn anti SR campagne voeren joh
Oohh ik zeg al niks meer hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Als een gequote stukje tekst van iemand die een final build heeft gespeeld al een anti SR campagne is
Glitches in the review build? Wat voor een fouten dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:16 schreef MMaRsu het volgende:
Die glitches overigens niet gezien in Xboxyde filmpjes...
quote:Saints Row ook voor de PlayStation 3
Gerucht | 4 augustus 2006 - In de geruchtenrubriek van Electronic Gaming Monthly (EGM), een Amerikaans gaming-magazine, staat aangegeven dat Saints Row van THQ een launchgame moet zijn voor de PlayStation 3 moet zijn.
Aangezien dit in de geruchtenrubriek staat kan niemand bevestigen dit ook daadwerkelijk zo is. Maar EGM heeft het wel vaker bij het rechte eind met betrekking tot geruchten, al heeft het magazine ook wel eens geruchten als 'opvulling' staan.
Er is reeds een demo van Saints Row te downloaden op Xbox Live Marketplace. Het spel moet op 1 september verschijnen voor de Xbox 360.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:43 schreef jorienvdherik het volgende:
nee moet exclusief blijven
Sorry?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:40 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Laat die jongen lekker zn anti SR campagne voeren joh
Had ik het over jouquote:
Dat had ik direct doorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:21 schreef =HellFire= het volgende:
Heeft nou niemand door dat MMaRsu gisteravond hier Saints Row heeft lopen spelen dan?
Ja nou nu je het zegt... dat had ik idd moeten weten !quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:21 schreef =HellFire= het volgende:
Heeft nou niemand door dat MMaRsu gisteravond hier Saints Row heeft lopen spelen dan?
Oh ok. Ja tuurlijk mag dat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:26 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Had ik het over jounee.
Ik mag toch zeggen dat hier sommige mensen de nadruk willen leggen op de mindere punten van het spel?
Als dat echt zo is dan wordt dat spel gestraft bij de reviews denk ik.... de demo vind ik namelijk best cool.... maar als het eindproduct minder isquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:33 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Oh ok. Ja tuurlijk mag dat.Tis alleen best een big issue bij Saints Row want ehm... want ik (en MMaRsu dus ook) heb gezien was best, op z'n zachts gezegd, toch wel jammer te noemen. Ik houd het op crappy debug copy (al is het, nogmaals, wel een final build). Het is namelijk zo dat er heel veel mooie lichteffecten en andere grafische foefjes ineens pleite zijn. Features die er in de demo WEL zaten.
En dat vind ik gewoon erg vreemd. Niet dat het nou gelijk lelijk is, verre van dat, maar het is wel opvallend. En dat baart mij enigszins zorgen! Want op die manier kan iedereen wel downgraden. Maar goed, er zaten zoals gezegd soms nog zoveel graphical glitches in, en de schijf deed soms ook nog eens moeilijk, dat al deze problemen ook verleden tijd zijn met de retail copy. De game is immers nog niet gold.
Jaja, wat een onthullingen.
Heb trouwens nu ook Timeshift preview en Madden 07 binnen...overkill aan previews deze maand.
You tell me. Ik weet het ook niet meer. Ik heb ook rare lelijke streepjes en stipjes door de autoramen heen bijvoorbeeld, het haar en de textures hebben een enorm LAGE resolutie. Oja, Pop-up was soms ook ernstig, met soms hele zwarte vlakken in het ergste geval.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als dat echt zo is dan wordt dat spel gestraft bij de reviews denk ik.... de demo vind ik namelijk best cool.... maar als het eindproduct minder is
Even de reviews afwachten.........quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:38 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
You tell me. Ik weet het ook niet meer. Ik heb ook rare lelijke streepjes en stipjes door de autoramen heen bijvoorbeeld, het haar en de textures hebben een enorm LAGE resolutie. Oja, Pop-up was soms ook ernstig, met soms hele zwarte vlakken in het ergste geval.
Dit alles had ik in de demo ook weer niet. Daar zag alles er wel super uit. Het kan dus ook gewoon aan de debug/kopie liggen...
Ik weet het niet meer.
Tis ook wel koffiedik kijken nu.. een spel wat nog niet af is gamen geeft gewoon dat er bugs in zitten, wil niks zeggen over uiteindelijk resultaat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als dat echt zo is dan wordt dat spel gestraft bij de reviews denk ik.... de demo vind ik namelijk best cool.... maar als het eindproduct minder is
Ja maar hij speelt een final build !quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:04 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Tis ook wel koffiedik kijken nu.. een spel wat nog niet af is gamen geeft gewoon dat er bugs in zitten, wil niks zeggen over uiteindelijk resultaat.
Dus vingers kruisen.
Het stomme is, dit is de review build. Ik ben officieel ontroostbaar (ja opnieuw!).quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Even de reviews afwachten.........
Ohquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar hij speelt een final build !
Hoezo, ik denk dat iedereen dan juist zou zitten k#nkeren..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:13 schreef =HellFire= het volgende:
maar als het een Rockstar game zou zijn, was men dik tevreden.
Waarom zou men k#nkeren?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:17 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Hoezo, ik denk dat iedereen dan juist zou zitten k#nkeren..
Maar goed, enigzins ingetogen kijk ik er dan toch naar uit ... dawg.
Ik vond die 2 anders wel erg goedquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:19 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Waarom zou men k#nkeren?Het heeft alles toch? Met die loze ports van Liberty Stories en Vice City blabla komt Rockstar ook goed weg...
quote:
Vice City Stories schijnt veel nieuwe dingen te doen featurewise en veel groter te worden dan Vice City ooit was.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:19 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Waarom zou men k#nkeren?Het heeft alles toch? Met die loze ports van Liberty Stories en Vice City blabla komt Rockstar ook goed weg...
Dan heb ik niks gezegd. Het is wel recyclen iig.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:42 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Vice City Stories schijnt veel nieuwe dingen te doen featurewise en veel groter te worden dan Vice City ooit was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |